Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Stiklestadspelet?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 10:40   #21
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Der er jo også Koa camping, som ikke ligger så langt unna.

http://koa-camping.no/web/index.php

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 11:04   #22
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Ta med pute å sitte på, da er det straks mer behagelig. Lett å få tresmak ellers.

For øvrig anbefaler jeg Stiklestadspelet på det varmeste. Det er og har alltid vært en ståpels og tårer-i-øynene-opplevelse for meg.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 11:09   #23
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Og er det sol så MÅ man ha gode solbriller.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 11:13   #24
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Og er det sol så MÅ man ha gode solbriller.

Og det ER sol. Uansett hvordan været er ellers den dagen, om det har regnet aldri så mye, så kommer sola fram gjennom trærne bak scenen mot slutten av forestillingen. Så ta med solbriller OG sydvest.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 13:16   #25
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Vet noen hvor mange rader det er per seksjon? Når jeg søker på billetter på "best tilgjengelig" får jeg opp seksjon E som er midt på, men rad 20. Finner ledige på de først radene litt til siden for midten (C og D). Er det dumt å sitte helt på første rad i forhold til hva en ser, eller er det helt topp? (tenker ala når en er på kino, så er det ikke godt å sitte helt fremst)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 13:23   #26
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Ser nå noen bilder på nettsiden deres. Ser ut til at en sitter litt unna uansett. Tenker litt på at minsten skal slippe å se over/gjennom hodet til karer på 2 m rett foran seg...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 17:06   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

De rir på ordentlige hester på scenen, så ingen sitter kliss inntil. Jeg anbefaler å velge de dyreste billettene og så langt frem som mulig. (Tidligere fikk man kjøpe billetter i to ulike kategorier, også måtte man være ute i god tid for å få plass lengst fremme. Jeg vet ikke om det fortsatt er slik.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 18:53   #28
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Nå har jeg bestilt de beste billettene.
De billigere var LANGT unna så det ut til. Var 100 kr mer for voksne, og 50 kr mer for barn, så det ble 250 kr dyrere for oss. Ikke så ille, tross alt noe vi ikke akkurat kommer til å gjøre så ofte.

Litt "gjettelek" å finne ut hvilke område når jeg bestilte. For der en skal kunne velge seksjon står det "STIKLESTAD NK" rundt 16-18 ganger. Seksjon bokstaven kommer sikkert bak "NK", men det vises jo ikke i rullegardina. Sjempesmart Så jeg måtte prøve og feile litt. Til slutt fant jeg seksjon D, som er rett til side for midten. Rad 1, sete 1-4. Nummererte plasser er kjempefint for oss, da slipper vi å komme supertidlig for å sikre oss plasser. Da tenker jeg at vi bruker noen timer i Trondheim på formiddagen før vi beveger oss mot Stiklestad.

Eldste ble veldig fornøyd, ekstra stjerne til mamma i dag.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no