Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-11, 21:37   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Eg har lest bøkene mange mange gonger. Så då eg fann den på dvd så var eg snar med å kjøpa den.

No ser eg at tv2 starter å sende serien på mandag. Sånn dersom det var fleire som vil sjå.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:03   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Veldig fin serie.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:05   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Eg syntes den stemte bra med bøkene.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:49   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Ja, overraskende bra!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:57   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Mannen fant den et sted på nett, og vi begynte å se sammen. Det var nok for nærme at jeg hadde lest bøkene elns, for jeg klarte bare ikke å se. Det ble for tungt - i sær siden jeg visste hva som kom til å skje, og jeg orket ikke se det... Mannen liker serien da.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:59   #6
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Jeg har lest bøkene, og skal se serien.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 15:10   #7
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Jeg har lest, og elsker, bøkene så jeg er skeptisk til å se serien. Er så redd den skal "ødelegge" følelsene jeg har for boken slik som filmer pleier å gjøre. (Når skal jeg lære?) ..men om dere synes det stemmer så burde jeg kanskje vurdere å se en episode om ikke annet?

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 15:12   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Eg synes dei har truffe bra. Og det å få sjå katedralen bli oppført, ahh. Var eit par ting som blei litt klarare når eg fekk sett det slik, i forhold til teikningane som er i boka.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 06:20   #9
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Kjempe bra serie. Men jeg synes at denn ikke ble så tung som boken. Grudde meg nesten til å se den men nei ikke noe ille. Var gøy å se jack da. Er nesten slik jeg har forestillt han meg

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 10:20   #10
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Takk for tipset! Begynner den fra begynnelsen da i morra?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 10:44   #11
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Første episode i morgon ja.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 12:44   #12
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Herlig, det visste jeg ikke! Mannen og jeg må naturligvis se, vi elsket bøkene.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 13:21   #13
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Nå ble jeg så begeistret at jeg øyeblikkelig ropte til mannen at vi selvfølgelig måtte slenge oss ned foran tv'en og følge med i morgen. Fikk bare en tørr kommentar tilbake om at dvd med serien ligger i kjelleren og bare venter på at jeg skal gidde.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:18   #14
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Den skal jeg sjekke ut..

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:40   #15
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Ble glad for tips og satte pris på episode 1 forrige uke og gleder meg til morgendagens episode.
Det kolliderer ikke med Top Model en gang!

Morsomt å se han skuespilleren som alltid (eller i allefall ofte) har usympatiske roller, som er følsom og grei byggemester her. Begynte å like han!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 07:22   #16
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Jeg har sett serien på DVD i vinter, fantastisk! Jack er jo bare elsk!
Akkurat nå holder jeg på med den frittstående oppfølgeren (boken) I all evighet, har hørt rykter om at denne også skal filmatiseres.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 08:15   #17
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Ble glad for tips og satte pris på episode 1 forrige uke og gleder meg til morgendagens episode.
Det kolliderer ikke med Top Model en gang!

Morsomt å se han skuespilleren som alltid (eller i allefall ofte) har usympatiske roller, som er følsom og grei byggemester her. Begynte å like han!

  Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:37   #18
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Stormenes Tid ( eller The Pillars of the Earth )

Å skall oppfølgeren filmatiseres? Yesss!! Men om noen er interessert i litt morsom fakta så er hele filmen spillt i ungarn

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no