Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?
Ja, jeg planlegger å se det meste, også på dagtid. 21 17,21%
Ja, jeg vil nok følge med på nettet om dagen og se VM-studio om kvelden. 12 9,84%
Tja, jeg slenger vel innom noen nett- og TV-sendinger iblant. 18 14,75%
Ja, men det er bare enkelte disipliner jeg er interessert i. 8 6,56%
Jeg vil nok få med meg noe, men litt motvillig (fordi andre i husstanden er interessert). 9 7,38%
Nei, jeg er ikke interessert. 29 23,77%
Nei, jeg er så lite interessert at jeg aktivt vil gå inn for å slippe å se noe som helst. 17 13,93%
Hæ, skal det være VM? Hvor er Oddvar Brå? 7 5,74%
Annet 1 0,82%
Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 23:08   #61
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Absolutt, men ser ikke rubbel og bit. På jobb har jeg ikke særlig mye tid til det, og jeg er ikke overvettes interessert i hopp og kombinert, selv om jeg så kvinnene hoppe i går. Men jeg så Bjørgen og Johaug ta medaljer i dag, og det var stas! VM-studio synes jeg kan bli litt langtekkelig, nøyer meg med sendingene på det jeg er mest interessert i stort sett.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 00:10   #62
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

VM suger, og jeg vil aldri, aldri mer ha VM i Oslo. På forhånd takk, t-banefører.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 00:10   #63
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Absolutt ikke!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 17:27   #64
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

VM suger, og jeg vil aldri, aldri mer ha VM i Oslo. På forhånd takk, t-banefører.


Det har gått bedre i dag ser det ut til.

Jeg synes det er morro med vm jeg da. Håper de har fått opp skjermene på jobben nå for å si det sånn. Jeg hadde ferie i forrige uke, og vi har akkurat flyttet på jobben så jeg er usikker på hvor mye som er på plass.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:53   #65
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.


Det har gått bedre i dag ser det ut til.

Jeg synes det er morro med vm jeg da. Håper de har fått opp skjermene på jobben nå for å si det sånn. Jeg hadde ferie i forrige uke, og vi har akkurat flyttet på jobben så jeg er usikker på hvor mye som er på plass.

Alt går jo så meget bedre nu, men jeg vil fremdeles aldri mer ha VM i Oslo, og dessuten kan noen godt skyte Rydmark litt i foten. På forhånd takk.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 22:22   #66
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Alt går jo så meget bedre nu, men jeg vil fremdeles aldri mer ha VM i Oslo, og dessuten kan noen godt skyte Rydmark litt i foten. På forhånd takk.

Det var jo ikke hans skyld, folk kom jo så aaaalt for tidlig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 00:04   #67
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Skal du følge med på Ski-VM i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det var jo ikke hans skyld, folk kom jo så aaaalt for tidlig.

Pft. "Vi" glemte at det var helg ... VI?! Iddjått.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no