Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 23:47   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Oppdaget plutselig at del 2 av denne gikk på Sverige i kveld. Jeg ble litt skuffet over å ha gått glipp av den, helt til jeg fant begge delene på nett-tv. :deler:

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 03:03   #2
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Åh, takk for tips! Ser Olycksfågeln kommer 1. og 2. januar, så da skal pvr-en programmeres

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 12:41   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Den må jeg se.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 18:08   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Tusen takk for tipset! Nå har jeg bokmerket og så skal jeg se litt senere.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 19:39   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Nå har jeg sett første episode. Det var rart å se. Boken er en av de bedre krimbøkene jeg har lest. Jeg synes første episode var ganske bra selv om det selvsagt var mye utelatt. Det jeg reagerte mest på var tvillingene og det som skjedde rundt dem.

Merkelig at det var omskrevet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:19   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg reagerte mest på var tvillingene og det som skjedde rundt dem.

Merkelig at det var omskrevet.

Lenge siden jeg har lest boka, hva var utelatt?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:20   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Ellers så jo selvsagt ikke hovedpersonene ut slik de gjør i mitt hode.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:22   #8
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Ååå den skulle jeg gjerne sett. Meeen......... er den fæl å se på?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:25   #9
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Jeg reagerte også på at boka var omskrevet. I boka var tvillingene to gutter og begge døde, men i serien var det en gutt og ei jente, og jenta overlevde. Boka var kjempebra, men jeg var egentlig ikke så veldig imponert over serien. Iben: jeg synes ikke den var fæl å se på.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:47   #10
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Så bra. Jeg tåler å se på det meste, men når det handler om barn som dør så har jeg litt for livlig fantasi og overfører det straks til mareritt om egne barn...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 13:00   #11
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Minner om at Olycksfågeln kommer i morgen og lørdag

I "Olycksfågeln" får Patrik Hedström och hans kollegor på polisstationen fullt upp. Samma dag som deras nya kollega Hanna Kruse (Lia Boysen) anländer får de ett larm om en bilolycka. Den kvinnliga föraren stinker av alkohol och fallet är på väg att avskrivas som en tragisk olycka. Men en rad mystiska omständigheter får Patrik att ana oråd och till slut visar det sig att kvinnan blivit mördad. Frågan är bara av vem? Mitt i mördarjakten planerar Erica och Patrik dessutom sitt drömbröllop.
SVT1 fre 1 jan kl 21.00: Olycksfågeln (1:2)
SVT1 lör 2 jan kl 21.00: Olycksfågeln (2:2)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 13:30   #12
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Takk for tipset Kaija!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 13:57   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Takk for tipset! Jeg har ikke lest den boka. Noen ganger er det hyggelig å se film uten å ha lest boka først.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 14:15   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stenhuggaren, Läckberg på SVT1 nett-tv

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Takk for tipset! Jeg har ikke lest den boka. Noen ganger er det hyggelig å se film uten å ha lest boka først.

Som regel er det vel lurest å se filmen før man leser boka. Det er særs sjelden filmen yter boka rettferdighet. Jeg tror jeg kan telle de filmene på en hånd.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no