Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 20:12   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag?

Bm. Bråbedt i bursdag

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:13   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Dokkeklær. Det var veldig populær bursdagsgåve her i heimen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:16   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Et par kule tovete tøfler. Du strikker dem på et par kvelder, og så kan du pynte med morsomme knapper og bånd eller noe slikt?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:16   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Leggvarmere.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:18   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Ja, leggvarmere, med matchende pulsvanter og pannebånd til!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:19   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Pulsvanter. Snuppa fikk noen av meg nå, og fikk skrekkelig misunnelige blikk fra venninnene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:19   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Leggvarmere.

...men du; i kva høve brukar ein egentlig leggvarmarar og pulsvarmarar?
Eg fekk eit par pulsvarmarar til jul, men ser i bunn og grunn ikkje behovet, og lurer på om det er noko eg har gått glipp av. Eg prøver ikkje å seie at det er ein dårleg idé, Albertine.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:28   #8
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

...men du; i kva høve brukar ein egentlig leggvarmarar.

Hvis jenta bruker skjørt eller kjoler nå er det genialt å ha på. Ex om man skal gå hjemmefra og til en bursdag, så tar man på et par leggvarmere, og man slipper å ta på dem hele bukser.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:32   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Min 8,5-åring hadde syntes at pulsvarmere var stas. Dukkeklær er det en stund siden hun vokste fra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:42   #10
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Dukkeklær er fryktelig plukkete strikking og tar ganske lang tid. I tillegg bør du da vite at 8-åringen leker med dukker.

Tovete votter eller en Odessa lue ville jeg satset på.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:48   #11
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Tovede votter stemmer jeg for også. Mine snupper på 8 år elsker sine.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:01   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Kvikklunsjlue;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:05   #13
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Kanskje et sjal? Ellers er jeg med på leggvarmere(minsten min som blir 8 elsker sine) eller pulsvanter.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:06   #14
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Kvikklunsjlue;-)

bilde!!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:06   #15
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Storesøster fekk setesdalsvotter til jul, og ho ønsker seg fleire. Baggy luer, tjukke skjerf, leggvarmere, calimetry.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:22   #16
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Dette?
(ravelry-lenke)
http://www.ravelry.com/patterns/library/owl-hat-and-bag

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:26   #17
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Dette vil du også rekke:
http://www.ravelry.com/patterns/library/summer-flies

(jeg har strikket tre stykker av det, og de ble fine!)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:26   #18
lillamamma
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

Kronepannebånd (oppskrift hos garnstudi tror jeg).

__________________
2005 2007 2011
lillamamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:26   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.830
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag??

En baggy lue, sjal, votter, pulsvarmere, stort skjerf/hals. Det hadde fallt i smak her.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:32   #20
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.225
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva rekker jeg å strikke til ei snuppe på 8 før lørdag?

Baggy lue!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no