Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Biltema er lagd for menn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-13, 17:58   #141
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kan jeg aldri tenke meg.

Å, så det var meningen å prøve å sette meg litt på plass, pøbelsara? Jo, jo, men sann.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:03   #142
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.767
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg synes mest av alt generalisering er kjedelig og synes hovedinnlegget var et godt eksempel på det. At noen synes det er rart å kjøpe i store kvanta er meg bekjent helt uavhengig av type kromoson. Jeg er helt for forskjellen mellom menn og kvinner (jeg likærn!), men personlighet og type interesser er sjelden tilknyttet dette.

Da jeg leste tittelen på tråden tippet jeg at det skulle omhandle steretopien om at menn er enkle (aka Biltema er enkelt møblert). Kjedelig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:13   #143
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og så lurer jeg på om jeg ikke helt skjønner hva du egentlig spør om, siden jeg brukte begreper som dødsalvorlig og "streng" og ikke dramatisk og hurpete.

jeg tøyset/ironisere. Det burde ha vært med en der.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:21   #144
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Å, så det var meningen å prøve å sette meg litt på plass, pøbelsara? Jo, jo, men sann.

Ikke deg personlig, nei. Jeg synes bare ikke det er ok å so at damer er humørløse når de ikke ler av kjønnsstereotypier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:34   #145
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg blir litt usikker nå. Mener dere virkelig at det ikke er kulturelle forskjeller på kvinne- og mannsrollen på gruppenivå? Mitt inntrykk er nemlig at dette har ganske stor innvirkning på oss. Feks så ønskes det flere menn inn i barnehagene og en av grunnene til dette (det er mange) er at en antar og erfarer at menn kan tilby barna noe annet enn kvinner. Det hevdes altså at man ved å få flere menn inn i barnehagen så vil man oppnå en mer bredde og variasjon i det pedagogiske arbeidet. Flere menn vil også øke barnas muligheter til å identifisere seg med med ulike mannsroller. Men alt dette tyder på at kjønn ikke er uvesentlig og det fordrer at vi ikke er helt like. Det hevdes også at tydelig kjønnsidentitet er viktig for både gutter og jenter.

Jeg ser at frøkna mi som leker enn del med gutter i nabolaget savner jenter fordi de leker på en annen måte enn guttene. Guttene er mer voldsomme. De utfordrer i større grad hverandre fysisk og er motoriske i leken. Jentene leker andre leker med flere intriger og følelsesmessige dramaer. Mulig det bare er her det er sånn, men jeg tror egentlig ikke det. Det er viktig at ungene ikke blir fastlåste i disse mønstrene, men det er også viktig at de får være sammen og utvikle identitet innenfor de rammene som er. Syns dere ikke det?

Jeg tenker også at biltema markedsfører seg mot menn og at sannsynligheten er større for at det er flere menn enn kvinner som synes det er smart å ha 99 muttere i bakhånd selv om man per dags dato bare trenger en. Er det virkelig galt å tenke dette?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:43   #146
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Eller for å snu litt på det: Det er kanskje flere menn enn kvinner som trenger 100 muttere, og ikke bare en. Menn handler derfor oftere slike ting i kvanta, enn kvinner.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 18:48   #147
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.504
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Sett inn 'samer' i stedet for 'damer' og du finner de samme beskyldningene om humørløshet fra de som tror samehets er morsomt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:03   #148
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sett inn 'samer' i stedet for 'damer' og du finner de samme beskyldningene om humørløshet fra de som tror samehets er morsomt.

Eh...det er vel kanskje å dra det litt langt? Det er vel ingen som har blitt hetset her. Nå synes jeg du er virkelig humørløs.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:17   #149
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Eh...det er vel kanskje å dra det litt langt? Det er vel ingen som har blitt hetset her. Nå synes jeg du er virkelig humørløs.

Enig!!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:22   #150
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sett inn 'samer' i stedet for 'damer' og du finner de samme beskyldningene om humørløshet fra de som tror samehets er morsomt.

Jeg synes også det er å dra det langt å sette en bastant = mellom samer og damer og tilhørende rom for spøk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:23   #151
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Det er kanskje flere menn enn kvinner som trenger 100 muttere, og ikke bare en.

Ja, enkelte menn ser virkelig ut til å trenge mer enn én mutter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:25   #152
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes bare ikke det er ok å so at damer er humørløse når de ikke ler av kjønnsstereotypier.

Om det fremstår som om jeg mener det, har jeg uttrykt meg dårlig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:25   #153
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Eh...det er vel kanskje å dra det litt langt? Det er vel ingen som har blitt hetset her. Nå synes jeg du er virkelig humørløs.

Tja, det er da litt det samme, synes jeg. Hets er et sterkt ord, men det er klart at samer får også melding om at "morsomheter" som bare er morsomme om man er enig i fordommene, skal de ikke reagere på. Fordi de som kom med det synes det var morsomt selv.


Jeg reagerte mest på den der "vi kvinner" greia og er veldig lei av at folk som jeg overhodet ikke har noe til felles med uttaler seg på vegne av meg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:28   #154
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, enkelte menn ser virkelig ut til å trenge mer enn én mutter.

Haha, ja. Jeg leste et steds at en (manndominert)arbeidsplass fikk mindre uhell og sånn når de hang opp store bilder av arbeiderenes mammaer på veggene.

Hadde jeg vært sjef i barnehagen der jeg jobber skulle jeg ha hengt opp bilder av alle svigermødrene på formingslageret.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:29   #155
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Men hadde man satt inn religiøse/FrP'ere/whatnot så er det ikke så farlig, og man kan gjøre så mye narr og lage så mange stereotyper man vil.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:32   #156
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja, det er da litt det samme, synes jeg. Hets er et sterkt ord, men det er klart at samer får også melding om at "morsomheter" som bare er morsomme om man er enig i fordommene, skal de ikke reagere på. Fordi de som kom med det synes det var morsomt selv.


Jeg reagerte mest på den der "vi kvinner" greia og er veldig lei av at folk som jeg overhodet ikke har noe til felles med uttaler seg på vegne av meg.

Poenget er at det er lite hensiktmessig å komme med slike sammenligninger fordi de fleste her inne (antar jeg) er sterkt imot samehets. Slike kommentarer vil enten bidra til å polarisere debatten veldig (hvis brukerene her inne ikke hadde vært så reflekterte som jeg kjenner dem) eller bare skremme folk fra å legge fram meningene sine og debattere.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:48   #157
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Poenget er at det er lite hensiktmessig å komme med slike sammenligninger fordi de fleste her inne (antar jeg) er sterkt imot samehets. Slike kommentarer vil enten bidra til å polarisere debatten veldig (hvis brukerene her inne ikke hadde vært så reflekterte som jeg kjenner dem) eller bare skremme folk fra å legge fram meningene sine og debattere.

Det er jo fordi de fleste her inne er sterkt imot fordommer av samer at det er et godt eksempel. Andre steder i samfunnet er det ikke sånn og der får samer, homoseksuelle whatever beskjed om å tåle morsomheter. Bare spør hvilken som helst same eller homoseksuell person.

Man burde være akkurat like i mot fordommer mot kvinner, og i det minste tåle at andre reagerer på dem.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:56   #158
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg tenker også at biltema markedsfører seg mot menn og at sannsynligheten er større for at det er flere menn enn kvinner som synes det er smart å ha 99 muttere i bakhånd selv om man per dags dato bare trenger en. Er det virkelig galt å tenke dette?

Hvorfor ikke bare markedsføre seg mot folk som synes det er smart å ha 99 muttere i bakhånd?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:58   #159
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo fordi de fleste her inne er sterkt imot fordommer av samer at det er et godt eksempel. Andre steder i samfunnet er det ikke sånn og der får samer, homoseksuelle whatever beskjed om å tåle morsomheter. Bare spør hvilken som helst same eller homoseksuell person.

Man burde være akkurat like i mot fordommer mot kvinner, og i det minste tåle at andre reagerer på dem.

Men nå polariserer du debatten. Ingen vil vel diskutere dette temaet om det blir slik at man enten har fordommer mot kvinner eller at man er feminist på rang og aldri kan la morsomheter gå på bekostning av kjønn. Det er jo nyansene i mellom der som er interessante. I hvert fall her inne hvor det er mange kloke hoder som kan belyse saken godt fra flere sider.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 20:04   #160
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Andre steder i samfunnet er det ikke sånn og der får samer, homoseksuelle whatever beskjed om å tåle morsomheter. Bare spør hvilken som helst same eller homoseksuell person.

.

It`s not the same.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no