Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blå dress? Eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-18, 23:21   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blå dress? Eller?

Mannen aner ikke (på forespørsmål) og spør meg. Jeg aner ikke og spør dere:

Han trenger ny dress etter relativt stor vektnedgang, men hva skal han gå for? Hva holder seg klassisk i årevis? Han bruker dress utelukkende på julaften, 17. mai og eventuelle bryllup og konfirmasjoner.

Jeg synes blå dresser er kjempefint, men nå er det jo så vanlig at jeg lurer på om det snart er helt ut? Ikke at det i seg selv gjør så mye, men det er et poeng at dressen skal vare. Og hva med brune belter og sko? Det samme?

Svart dress er litt kjedelig og hardt. Mannen er høy og blond.

Hva er pent? Hva er safe i lengden? (Vi er på Dressmann-nivå, altså.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:25   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Mørk blå må da være safe en god stund til. Alle andre med blå dress kommer til å beholde sin i mange år fremover. Mannen min har hatt mørk blå med striper i mange år og vi har likt den gjort. Nå kjøpte han seg nylig mørk grå.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:26   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Jeg ville tatt blå eller grå, alt etter hva han kler best.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:31   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Da er det kanskje «trygt» å kjøpe blå fremdeles. Jeg tror han vil være fin i blått. Dressen han har nå er koksgrå. I grunnen fin den også, men jeg ser at den er videre enn den var tidligere, og da tenker jeg ikke på kroppsformen, men det at jeg kanskje ubevisst foretrekker smalere dresser nå ut fra motebildet. (Samtidig vil nok det svinge tilbake ettehvert. Svigermor synes det er forferdelig stygt med de smale dressene. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:35   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Guttungen (14) skal forresten konfirmeres til våren og ønsker seg knallblå dress med brune sko. Jeg har ikke noe imot det, men jeg har i flere år tenkt at de blå konfirmantene i nåtiden vil vise like godt igjen på fremtidens bilder som 90-tallets gutter i lysegrå dresser med spisse rosa sko og smale lilla slips..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:39   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Min sønn, dressnerden (24), hevder at mørk mørk blå er bankers og tidløs. Muligens en dekkhistorie for å forsvare den svindyre Tiger-dressen han kjøpte i vår, men han pleier ha peiling.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:46   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Min sønn, dressnerden (24), hevder at mørk mørk blå er bankers og tidløs. Muligens en dekkhistorie for å forsvare den svindyre Tiger-dressen han kjøpte i vår, men han pleier ha peiling.



Takk for tips!

Jeg er enig, jeg, men jeg har jo ingen peiling...

Mannen hevder at hvis han skal ha blå, så må det være «ordentlig» blå, ikke helt mørk blå. Jeg er ikke helt enig i det, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:52   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Min far på over 70 har alltid hatt mørk blå dress. Så helt ny bølge kan det ikke være. Jeg synes den fargen er veldig fin.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-18, 23:58   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Min far på over 70 har alltid hatt mørk blå dress. Så helt ny bølge kan det ikke være. Jeg synes den fargen er veldig fin.

Jeg husker at faren min på 80-tallet hadde mørk blå fløyelsdress.

Nei, mørkeblå har nok alltid vært tilgjengelig. Men jeg husker overraskelsen min for en del år tilbake da jeg vandret rundt i London City. Absolutt alle menn, og da mener jeg alle, hadde blå dress. Ikke mørkblå, og smale. Det så faktisk litt komisk ut. Det var før samtlige konfirmanter i Norge stilte i det samme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 00:20   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Smale dresser er på vei ut, og jeg tror at en ordentlig blå (altså ikke mørkeblå), smal dress vil være helt ut om fem år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 00:31   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Smale dresser er på vei ut, og jeg tror at en ordentlig blå (altså ikke mørkeblå), smal dress vil være helt ut om fem år.

Ja, fryktet det litt, det var i grunnen derfor jeg startet denne tråden. (Og pga det du skrev om bukser med legg i den andre.)
Hmmm. Mørkeblå må gjerne være fasiten da. Vrient.

Brune sko til helt mørkeblå? Nå har han svarte. De er fine, og det ville vært fint å fortsette å bruke dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 01:03   #12
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Smale dresser er på vei ut, og jeg tror at en ordentlig blå (altså ikke mørkeblå), smal dress vil være helt ut om fem år.

Betyr det at det snart blir mulighet for å kjøpe meg en dress jeg faktisk liker?

Dress her i huset er svart og kommer til å forbli svart, helt uavhengig av hva som måtte være moderne.
Hvis jeg nå kunne fått tak i en dress som ikke var smal i bena vil jeg antagelig ha den i mange mange år (med forbehold om at den ikke blir sydd inn i skapet, sånn som den gamle ble), jeg gir fullstendig blaffen i om den er "in" eller ei.
Men bryr man seg om sånt, og vil ha dressen noen år, bør vel mørk blå være det tryggeste, vil jeg tro.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 09:10   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Mannen kjøpte seg dress til eldste sin konfirmasjon, en mørk blå. Både konfirmanten og far hadde mørkeblå dresser.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 10:08   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Betyr det at det snart blir mulighet for å kjøpe meg en dress jeg faktisk liker?

Ja, det tror jeg! Mine dresskontakter sier så. Det er vel femti/sekstitallssnittet og åttitallssnittet som er på vei inn igjen. Høyt liv, legg og vidde i buksa og ruter og farger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 10:32   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, fryktet det litt, det var i grunnen derfor jeg startet denne tråden. (Og pga det du skrev om bukser med legg i den andre.)
Hmmm. Mørkeblå må gjerne være fasiten da. Vrient.

Brune sko til helt mørkeblå? Nå har han svarte. De er fine, og det ville vært fint å fortsette å bruke dem.


Jeg tror de smale dressene fremdeles kommer til å være i motebildet altså, men ikke bare dem slik det har vært en god stund nå. Men de klarblåe, smale, de er på vei over toppen. Han kan ha både brune og sorte sko til mørkeblå dress.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 11:19   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

"Knall" blå tror jeg er VELDIG "akkurat nå". Mørk blå er også moderne (og blir dermed sikkert umoderne igjen), men langt mer tidløst.

Koksgrått syns jeg er ganske tidløst for en voksen mann. Jeg syns også svart blir hardt, og litt, jeg vet ikke, "enkelt"?

Veldig, veldig diskrete pin stripes kan også være fint.

Jeg syns det virker totalt snodig at smale dresser skal være på vei ut, jeg syns det er det eneste pene på en slank mann, men så har jeg jo en tendens til å være litt "i nuet" på motebildet, helt oblovious til ting som er på vei inn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 11:37   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Koks og mørkeblå er jo de ultratradisjonelle dressfargene, og det vil det alltid være. Svart dress kan lett bli kelner, om den ikke er ultramoderne.
Jeg syns smale dresser er kjempefint, men de ultratrange syns jeg ikke er spesielt kledelige. Dresser som har et godt snitt til den som bærer den, vil være fine uansett om de er av en litt mer løsere variant.


Smale dresser er nok ikke helt på vei ut, altså, jeg var uklar der. Mer at løsere er på vei inn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-18, 11:56   #18
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.



Takk for tips!

Jeg er enig, jeg, men jeg har jo ingen peiling...

Mannen hevder at hvis han skal ha blå, så må det være «ordentlig» blå, ikke helt mørk blå. Jeg er ikke helt enig i det, altså.

Hvis han skal ha bare en dress, bør den være veldig mørk grå eller mørk blå. Da kan de alltid brukes. En sånn ordentlig blå en ville for eksempel vært vært feil i (mange) begravelser.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 07:57   #19
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Mannen har mørk, mørk blå. Han veksler mellom sorte sko/belte og brunt. Sønn (21) har mørk grå. Han veksler også mellom sort og brunt tilbehør. Jeg trodde ikke brunt var så fint til grått, men det funker faktisk bra.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 13:21   #20
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blå dress? Eller?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Koksgrått syns jeg er ganske tidløst for en voksen mann. Jeg syns også svart blir hardt, og litt, jeg vet ikke, "enkelt"?

Jeg foretrekker svarte sko, svart dress, svart skjorte og svart slips. :enkel sjel:
Det kan være fordi jeg ikke kan fordra å gå i dress, det er så lite meg som det er mulig, men i helsvart er det ihvertfall et snev av meg?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no