Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 11:33   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Poden på snart 11 har alltid vært høy og tynn. Vi sliter med å finne bukser som er lange nok i beina og stramme nok i midja, og i alle år har han gått med sammensnurpede dongeribukser (For han må selvsagt ha jeans) uavhengig av hvor vi har kjøpt buksene.
Nå må han ha størrelse 164 for å få lang nok bukse, og på den størrelsen slutter de med innstramming i livet. , så vi har prøvd med belter og snøring og ditt og datt og har ikke funnet noe som funker.

Sist kjøp var en skinny fit, eller slim fit, fra HM, som var perfekt i lengden, men med plass til to Poder i vidden.
Jeg tok buksen tilbake og byttet den i en bukse fra jenteavdelingen. Samme størrelse, men den het "super skinny fit". Fortsatt bittelitt vid i midja, men den satt på uten belte, og var perfekt nedover de spinkle beina.
Stoffet er litt tynnere enn i guttevarianten, og med litt mer stretch, men så lenge buksen ikke er trang til ham er det eneste han merker av stretch at den er mykere å bevege seg i.
Så dette var dagens anbefaling til folk som sliter med å finne bukser som sitter på tynne kropper, og da kanskje speiselt gutter.
Buksen koster 99 kroner, så det er ikke all verden til investering å teste ut buksene heller.
(Barn med litt mer hui og hoi enn min sønn vil nok slite hul på denne buksen ganske fort, men min sønn er en rolig grubler, så jeg tipper det går fint her.)


Så får jeg bare håpe at ingen informerer ham om at det er en jentebukse med det første. Det vil han ikke synes er noe kult. :krysser fingrene:

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 07-04-16 kl 11:47.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:43   #2
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

*noterer*

Takk for tips!

Jeg har til min store forbløffelse fått en meget smal gutt (ikke morlik, altså), og selv om han er bare fem og derfor kan bruke bukser med stramming enn så lenge, hadde det jo vært greit med noen bukser som ikke må strammes så mye at det ser ut til at de har rysjer øverst.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:49   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

*noterer*

Takk for tips!

Jeg har til min store forbløffelse fått en meget smal gutt (ikke morlik, altså), og selv om han er bare fem og derfor kan bruke bukser med stramming enn så lenge, hadde det jo vært greit med noen bukser som ikke må strammes så mye at det ser ut til at de har rysjer øverst.

Han er meget ulik oss i fasong gutten vår også. Vi går mer i den andre retningen.

Det er litt trist, men jeg tror faktisk det er forskjell på gutte og jentebukser i 5-årsstørrelsene også. Så hvis du finner en bukse på jenteavdelingen (som ikke har rosa blomster eller sømmer hvis han ikke vil ha det), så kan det hende at den sitter bedre.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:49   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.715
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Lurt!

Her er problemet at 2005-jenta absolutt ikke vil ha jeans. Uansett hvor myke og stretchy de er påstår hun at hun ikke får beveget seg i dem (demonsterer dette, til min store irritasjon, med å gå bortover med helt strake, stive ben når hun prøver dem. ). Hun kan gå med på slike leggings som later som de er jeans, med juksegylf og baklommer, men som er mer som tights, av den typen de har hatt en del av på H&M og Cubus. Men de fra Cubus synes hun blir for lave bak, og de fra HM kan ikke justeres i livet. De har bare isydd strikk, og den er for vid. Jeg har kjøpt to slike bukser til henne på H&M, og løsninga ble å kjøpe litt brede skolisser, klippe hull og tre igjennom i løpegangen øverst. Hun har også hatt lyst på slike løse viscosebukser, med forskjellige farger og mønster på, som finnes i mange varianter og i mange butikker. Problemet er at disse heller ikke har knyting eller justeringsmuligheter (i alle fall ikke hos H&M), bare isydd strikk som er for vid, så buksa henger ikke oppe. Jeg vil helst kjøpe bukser som passer, eller som kan justeres til de passer, ikke bukser som jeg må modifisere og kjøpe skolisser til for at de skal kunne brukes.

Joda, så da er det på med den evige adidasbuksa da ...

Litt rart egentlig, jeg ser jo at jenta er slank altså, men jeg synes ikke hun er radmager og skiller seg så veldig ut fra andre jenter i fasongen. Og de andre jentene går da med slike bukser. Hun har heller aldri kunnet bruke tights fra H&M på grunn av dette.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-04-16 kl 11:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:55   #5
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Han er meget ulik oss i fasong gutten vår også. Vi går mer i den andre retningen.

Det er litt trist, men jeg tror faktisk det er forskjell på gutte og jentebukser i 5-årsstørrelsene også. Så hvis du finner en bukse på jenteavdelingen (som ikke har rosa blomster eller sømmer hvis han ikke vil ha det), så kan det hende at den sitter bedre.

Som du sier er det litt trist, ja; jeg tenkte faktisk ikke engang over at din gutt er så mye eldre, tok det bare for gitt at det var sånn i alle størrelser. Det er jo for så vidt fint at det finnes barneklær som tar høyde for ulike kroppsfasonger, men må de kalle det "skinny", liksom?

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 11:56   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er litt trist, men jeg tror faktisk det er forskjell på gutte og jentebukser i 5-årsstørrelsene også. Så hvis du finner en bukse på jenteavdelingen (som ikke har rosa blomster eller sømmer hvis han ikke vil ha det), så kan det hende at den sitter bedre.

Det er forskjell i størrelsene i str 80, faktisk, så det vil ikke forundre meg om det er forskjell i str fem år.

Hilsen jentebabymamma som nesten konsekvent handler i "gutte"avdelingen. Min datter skal IKKE ha low cut skinny fit jeans - med plass til bleie.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:02   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Vi har funnet myke smale olabukser hos Lindex, og smale fargede bukser på Zara. Eneste leggings som sitter er Molo, de er smale nok hvis de ikke kjøpes i for stor størrelse.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:09   #8
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Min 10-åring (gutt) vil også ha smale dongeribukser, og vi kjøper nå samme type bukse som du har funnet i jenteavdelingen på HM i jenteavdelingen på Cubus. Der koster de litt mer da, men det er Cubus som er nærmest oss. Det går jo ikke an å se at det er jentebukse, men det står Jade i bukselinningen, så det likte han ikke så godt. Bortsett fra det blåser han heldigvis i at det er fra jenteavdelingen, at de er smale var viktigst.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:19   #9
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.623
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Lurt!

Her er problemet at 2005-jenta absolutt ikke vil ha jeans. Uansett hvor myke og stretchy de er påstår hun at hun ikke får beveget seg i dem (demonsterer dette, til min store irritasjon, med å gå bortover med helt strake, stive ben når hun prøver dem. )

Ville har heller aldri vært begeistret for jeans, det har enten vært tights eller joggebukser. Jeg fant noen på nameit som ble godtatt, de var som en blanding av jeans og tights.

Jeg har også handlet mye i gutteavdelingen, lyserosa tynne bukser er liksom ikke veldig praktiske til barn som tilbringer friminuttene med hyttebygging i et skogholt. Heldigvis ser det ut som bukser med hullete knær er på moten igjen, så jeg kan droppe lappingen med god samvittighet.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:43   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.888
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Jepp, går bare i jentebukser til den smale 7-åringen her også - de har stretch og er mye mer behagelige. Han har ingen guttebukser i det hele tatt, faktisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:48   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.983
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Takk for tips.

Vi sliter med det samme. Vi er litt lei av bukser som må snurpes ihjel rundt midjen for at ikke buksa skal skli ned.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 12:50   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Ja, bukser til smale gutter er vanskelig. Jeg synes også buksene øker urimelig mye i vidden når man går én størrelse opp i lengde. Det er da ikke uvanlig at gutter vokser lite i vidden og mye i lengden.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 13:42   #13
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Poden her går med slimfit jeans fra Nameit. Bruker største størrelse nå, 152, så takk for tips.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 13:57   #14
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Hva med jenter som er for tynn for denne varianten? Noen som har tips? Gir snart opp.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 13:58   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.911
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Her løste det seg for fjortisen for noen år siden ved at han nekter å bruke andre bukser enn Adidas. 175 cm og lår på størrelse med en jentelegg på 5 år.

Snart-11-åringen er like tynn, men han er ikke like lang i beina i forhold til resten av kroppen, så der finner vi enda bukser med sånn snurpings i livet. Han ser ikke ut til å plages med det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 14:04   #16
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Vi kjøper bukser på Bikbok til den smale, høye 11-åringen. Fant noen til 99 kr der i går, og de ha mange farger.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 16:12   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.065
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Knerten bruker også mye jentebukser. Han arver dem etter søsteren sin, og bryr seg overhodet ikke om at det er et hjerte på knappen eller andre små detaljer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 18:59   #18
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

BikBok og Wow har smale busker. Jeg tror buskene fra Wow er ganske lange også. Min veldig smale og lange 8-åring har bare busker derfra nå. De er litt vide til henne, men henger godt på.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:03   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.888
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

BikBok og Wow har smale busker. Jeg tror buskene fra Wow er ganske lange også. Min veldig smale og lange 8-åring har bare busker derfra nå. De er litt vide til henne, men henger godt på.

Imponerende gjennomført busking, Java!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:05   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.715
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

BikBok og Wow har smale busker. Jeg tror buskene fra Wow er ganske lange også. Min veldig smale og lange 8-åring har bare busker derfra nå. De er litt vide til henne, men henger godt på.

Sist jeg sjekket Wow-buksene kunne heller ikke de justeres i livet. De var for vide oppe, og var både for trange i bena og ikke myke nok etter mitt barns smak.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no