Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vis meg ditt drømmebad

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-13, 13:58   #1
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Vis meg ditt drømmebad

Jeg overtar ny leilighet i August, og badet må totalrenoveres. Det er i grunn det eneste rommet der noe må gjøres utover rent kosmetiske ting (det må alltids et malingsstrøt til når noen flytter og ting må taes ned fra vegger.
Jeg går jo fra enebolig til leilighet, og tenker i grunn å ha et relativt romslig budsjett for å få badet til å bli sånn jeg vil ha det.

Badet er 11 kvm stort, men det er ikke eget vaskerom, så både varmtvannstank og vaskemaskin/tørketrommel må ha plass. Det er jo allikevel et romslig bad, spm jeg tenker at jeg vil ha plass til både en dusjnisje og badekar i (jeg eeeelsker å bade, så det er ikke noe alternativ å droppe det.
En utfordring er at badet er langt og smalt (bare 2,5m2 bredt.). Ingen vinduer.

Jeg ønsker meg dette badekaret: http://www.vikingbad.no/aspx/produkt...aspx?plid=4909

Også har jeg syyyykt lyst på en sånn dusj i dusjnisjen:

http://www.hansgrohe-usa.com/product...USA&lang=en_US

Utover det tenker jeg at badet må være stilrent og klassisk. jeg regner med å bli boende noen år her, men det ør være et bad som øker leilighetens verdi mtp gjensalg i løpet av de neste...tja..ti årene, så ikke for spesielt.


Men: jeg trenger inspirasjon.

Fliser: Farger og kombinasjoner: Innredning: belysning (er det noen som kjenner til LED downlights? Priser? kan de dimmes?

Så kom med det, folkens. Vis meg deres drømmebad

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-13, 14:13   #2
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt drømmebad

Drømmebadet mitt har er Aqua og hvitt med ulike fliser og mosaikk.

Eks:


__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-13, 15:28   #3
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg ditt drømmebad

Lekkert, Blåbær- Det i midten kan jo ikke være noe bredere enn mitt, heller.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no