Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har SAS blitt RyanAir?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-19, 19:38   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har SAS blitt RyanAir?

Jeg har akkurat bestilt flybilletter til hele familien, og først etter at jeg har bestilt og er et par trinn unna å betale, ser jeg at det koster ekstra penger å velge flysete. Det må vi nesten gjøre som reiser med en 4-åring. Det koster 179,- per person hver vei. SÅ, etter å ha betalt, ser jeg at det koster ekstra å bestille baggasje utover håndbagasje! Det er 298, per person hver vei.

Det betyr at i tillegg til billettprisen, må vi betale til sammen 3200,- for sete til alle fem og koffert til to av oss - på SAS!

Når begynte de med dette? RyanAir var irriterende nok med ekstrautgifter som dukket opp når en skulle betale de billige billettene - men da var nå billettene billige i første omgang, og ekstrautgiftene langt lavere enn dette. Jeg betaler gjerne mer for å reise med SAS, men jeg skulle ønske de kunne holdt seg til sin sedvanlige policy med at billettprisen inkluderer selvfølgelighetene.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 19:45   #2
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Næh. Norwegian opererer jo med akkurat det samme opplegget. Tror ikke det er helt uvanlig hos de «vanlige» selskapene. De dyrere selskapene opererer vel sikkert med baggasje inkludert enda?

Også antar jeg at de som reiser med bare håndbagasje sikkert er glad for å slippe å betale for en tjeneste de ikke bruker.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 19:56   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

De har gjort dette lenge. Men du kan velge sete gratis 24 timer før avreise (og noen seter blir gratis før det også), og jeg har alltid fått kremsetene jeg ville ha.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 20:02   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Ja, slik har det vært lenge. Vi er blitt gode på å reise lett og ofte med kun håndbagasje.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 20:16   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Det er virkelig ikke nødvendig å betale for seter på SAS så lenge de har setevalg 24 timer før, altså.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 20:17   #6
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Når du bestiller, uansett selskap, så kan du velge billett utifra behovet du har. Hvis jeg drar på reise med bare meg selv og en tote, er det greit å bare få tildelt et random sete og slippe å betale for avbestillingsmulighet og koffert.

Nå er jeg så tullete at jeg er nødt til å vite hvor jeg skal sitte (helst på fanget til piloten ), så i praksis må jeg alltid opp en klasse eller to

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 20:29   #7
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Har aldri plassbillett og har alltid får billetter slik at minst to er sammen. Hadde aldri betalt for det der!

Og vi har ikke hatt annet enn håndbagsasje på minst 10 år og er glad for å slippe å betale for at andre skal ha med en kjole til hver kveld :-)

Likevel skjønner jeg irritasjonen, for jeg har alltid trodd at det ikke var sånn hos SAS. Har aldri flydd med dem faktisk.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 20:37   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Sånn har det vært i mange år. Det er bare på flexbilletter man får velge seter gratis, eller om man har gullkort og sånn. Men velg bed sjekk inn 22 timer før funker veldig bra.

SAS go light har bare håndbagasjen inkludert. SAS go er inkludert en innsjekket kolli.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 20:51   #9
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er virkelig ikke nødvendig å betale for seter på SAS så lenge de har setevalg 24 timer før, altså.

Jeg var litt rask der, ja. Jeg vil jo ikke risikere at vi ikke får sitte med 4-åringen, men det hadde kanskje ordnet seg likevel.

Jeg har kanskje ikke reist med SAS på noen år, men jeg husker bare hvor stort nummer de i en periode gjorde ut av at en billett hos SAS var en billett som inkluderte de tingene en måtte betale ekstra for hos billigselskapene.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 21:02   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

SAS differensierer mye på billettene. Reiser man med fullprisbillett, er det to kolli og reservering av sete inkludert. I den andre enden er det ikke setereservasjon, og kun håndbagasje. Også finnes det mange prisklasser med tilhørende produkter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 10:17   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Med Sas kan du bestille et lite hopp opp når på selve billettene. Hvis du sjekker der så kan det være bagasje er inkludert. Seter bestiller du med en gang de frigjøres. Vi har alltid fått velge å sitte sammen.

Jeg har.opplevd å gjøre feol når jeg bestiller, da blir bagasjen plutselig veldig dyr.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 10:20   #12
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg var litt rask der, ja. Jeg vil jo ikke risikere at vi ikke får sitte med 4-åringen, men det hadde kanskje ordnet seg likevel.

Ja, jeg tror ikke at et flyselskap hadde latt en 4-åring sitte ved siden av en vilt fremmed.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 11:13   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ja, jeg tror ikke at et flyselskap hadde latt en 4-åring sitte ved siden av en vilt fremmed.

Dessuten ville vel ikke-bevisstløse folk reagere kraftig på å ev. skulle måtte ta ansvar for en vilt fremmed fireåring i en nødssituasjon. Det ville i hvert fall jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 13:41   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Hvis du måtte betale for bagasjen må du ha valgt den billettypen som ikke inkluderer bagasje. De har tre valg, mener jeg - et fullflex og to uten flex, enten med eller uten bagasje.

Reservert sete har de tatt betalt for lenge. Men hvis du registrerer deg får du sjekke inn 24 timer før, og hvis du bare følger med og gjør det med en gang, er det ikke nødvendig å reservere. (Anbefaler appen; det er kjempeenkelt å sjekke inn og velge sete der.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 02:29   #15
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg var litt rask der, ja. Jeg vil jo ikke risikere at vi ikke får sitte med 4-åringen, men det hadde kanskje ordnet seg likevel.

Jeg har kanskje ikke reist med SAS på noen år, men jeg husker bare hvor stort nummer de i en periode gjorde ut av at en billett hos SAS var en billett som inkluderte de tingene en måtte betale ekstra for hos billigselskapene.

Jepp, det er nesten litt provoserende at de etter alt selvskrytet nå kjører samme taktikk. Eller, egentlig er SAS verre om du skal bestille for en familie; med Norwegian betaler du jo bare for det antall kolli du trenger totalt, mens hos SAS er det alle eller ingen. Vi trenger ikke 4 kofferter for et par ukers ferie, liksom.

(Mulig man kan velge færre kolli ved etterbestilling av bagasje, men det går i hvert fall ikke ved ordinær bestilling.)

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 06:57   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

I tillegg tar SAS betalt for wifi, det gjør ikke Norwegian.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 12:16   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Nei, men Norwegian har snevret sånn inn på hva du får av gratis wifi at det i realiteten er betalingstjeneste. Du kan f.eks. ikke gå på sosiale medier lenger, og selvsagt ikke strømmetjenester. Du klarer kanskje å sjekke mail i nøden, og muligens loade en forside på VG før du lander.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 12:23   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

. Du kan f.eks. ikke gå på sosiale medier lenger, og selvsagt ikke strømmetjenester.

Når skjedde dette? Jeg var inne på sosiale medier da jeg fløy med Norwegian i februar.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 14:30   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Søs og jeg fløy Norwegian forrige uke, vi satt og flirte litt over hva de sparer inn på og føler vel nå at det er rett før de har myntinnkast på doene.

Vi betalte 500,- pr pers for koffert, sete og "Nice and Tasty", fair enough. Når de startet longhaul så fikk pute på setet og 1 flaske vann, nå de har fjernet begge deler. Du kan fortsatt få betale for ørepropper og teppe.

Til maten får du 1 drikke, tidligere bestod dette av 1 boks brus, nå får du 1 glass brus, jeg dristet meg til å spørre om 1 glass vann i tillegg og fikk det! Men når vi så kaffe/te koppen , de har fjernet halve koppen! Og de har fjernet tannpirkeren i bestikkposen. Jeg tenker at jaja, 1 øre her og 1 øre der, blir penger av sånt. "Man får det du betaler for", ja, denne gangen fikk jeg det, utenom sesong og tidlig bestilling, men i høysesong med fullpris++ billett er jeg søren ikke sikker.

SAS og Lufthansa ser nå ut til å følge Norwegians "suksesshistorie". De plukker bit for bit.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 14:49   #20
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har SAS blitt RyanAir?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ja, jeg tror ikke at et flyselskap hadde latt en 4-åring sitte ved siden av en vilt fremmed.

Joda, det kan de godt finne på. Vi hadde setereservasjoner med Norwegian en gang, men de byttet flytype og alle mistet setereservasjonene sine. Så de plasserte meg med baby på fanget fremme i flyet, mannen midt i flyet og ungene som da var 3 og 6 år gamle sammen bakerst i flyet. Heldigvis fikk mannen bytte plass med den personen som var plassert sammen med ungene, men personalet på flyplassen og på flyet var ikke interessert i å hjelpe.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no