Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal dere gjøre i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-15, 10:16   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skal dere gjøre i dag?

Er uendelig glad regnet har gitt seg, så vi kan få trent litt sykling. En på 6 og en på 7 trenger å få lært seg det snart... vi skal dra til en park og trene der. Håper alle 4 bevarer forstanden og humøret...

Hva skal dere?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:19   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Klippe plen og lage middag. Ikke kjempemange planer med andre ord. Middag er andebryst da. Det er noe å glede seg til.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:20   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Sendt tre i forveien i kirka, skal hente ei på speidertur, spyle henne ned og få på henne bunad før vi drar etter i konfirmasjon.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:21   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Øve mer på sykling med lillesøster. Bort på middag. Mannen skal male litt mer lister.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:24   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vi skal ut og spise , feirer svigerfars 70-årsdag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:26   #6
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vi skal på Barnas Sommerkolldag.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:28   #7
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Skrive ferdig eksamen som skal leveres i morgen.

Minste og mannen er sendt avgårde på korpsstevne.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:31   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg skal rydde og vaske hytta før vi reiser hjemover. Og hjemme skal jeg vaske klær og ordne til morgendagens barnehage/skole. Første hverdag i 3 ukers alenetilværelse er i gang.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:34   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Mann og barn skal på svigersmiddag, mens jeg skal sclække hjemme. Skal lage minneramme, med ting fra nyfødtintensiven. Mikrosmokk, mikrobleie, bilde, body, og det første teppet han fikk. Det var i disse dager i fjor jeg utviklet HELLP, så det er liksom passe terapautisk å gjøre det nå.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:34   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vi skal en tur i "klatreskogen", en skog hvor det er laget til tarzanløype og fine utfordringer for ungene.

Været er ræva, så når vi har samlet nok voksenpoeng i skogen kjøper vi med iss en kaffi fra byen og drar hjem.

Sambo sitter med eksamensoppgaver (er sensor) og jeg får vel underholde ungene ut dagen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:37   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Surre rundt ute, lage middag til svigers. Luke litt. Vaske klær. Løpe etter 1-åringen. (mest)

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:39   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vaske klær, vaske hus, rote () og leke. Prøve å komme oss ut en tur, tenker jeg. Jeg skal på svømming i ettermiddag, og pakke til jobbtur i morgen tidlig. Og antakelig jobbe litt innimellom slagene.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:42   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg har vært på 6 km skogstur. Ei snuppe er ute med ei venninne, minsten spiller fotball. Resten av dagen blir tilbragt i hagen og så blir det litt rydding inne (i mitt klesskap).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:44   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vi har invitert til middagsbesøk, og da går vel mye av dagen med til det. Ellers har jeg planer om å gå/løpe en laaang tur i skogen i dag.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:47   #15
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vi har ikke spist frokost ennå, så det må vi ta først. Hvis sola kommer fram drar nok mann og barn på sykkeltur. Jeg skal plante og luke litt i bedene (blæh, jeg liker ikke hagearbeid) og ellers blir det bare middagslaging og total avslapping i dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:48   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Ser ut som sola blir fremme i dag. Endelig. Har kjørt minsten på fotballtrening, så skal hente han igjen. Skal vaske litt i taket på uteplassen for det skal males i sommer. Skal begynne så smått å male listverk rundt vinduer også. Vi har sprosser på alle vinder så det er litt å male og å passe på rennmerker..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 10:55   #17
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg skal shoppe litt i Nice, før jeg finner meg en solstol og nyter et par timer med sol før jeg skal fly hjem i kveld.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 11:05   #18
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg tror jeg har lovt ungene å dra på et lokalt utemuseum med kafé hvis været er bra, eller bake skolebrød hvis det regner. Egentlig har jeg bare lyst til å drikke kaffe, strikke og pusle i hagen, men så har alt halve dagen gått til å sove ut på skift etter ei rufsete natt. Jeg skal i alle fall fjerne siste rest maskeringsteip av drivbenkene mine og sette ut dem, hente noen pallekarmer til og få beisa dem. Det er kanskje plan nok.

På fridagen min på torsdag bør det helst bli fint vær, så jeg får gjort unna noen uteprosjekter uten å ha med ungene! Det er hyggelig å ha dem med å så, men å spa gammel bark fra skråningen foran huset går fortere uten småtasser. Får se, kanskje vi rekker litt av det også.

Laks til middag, tror jeg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 11:06   #19
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Ungene er hos faren så jeg ligger i senga enda. Skal lage egg og bacon til frokost.
Mulig det blir en liten skogstur i løpet av dagen.
Skal lage kjøttkaker i brun saus til middag.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 11:09   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

Vet ikke helt, men ut må vi. Storebror er på fotballturnering, så er bare meg og lillebror hjemme. Kanskje en tur på lionsmesse.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no