Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva har du stemt?
RV/Rødt 3 1,70%
SV 45 25,57%
Ap 50 28,41%
Sp 4 2,27%
V 34 19,32%
H 25 14,20%
Frp 9 5,11%
Demokratene 0 0%
Oslo Byaksjon 0 0%
Miljøpartiet De Grønne 2 1,14%
Demokratene 0 0%
Pensjonistpartiet 0 0%
Innvandringspartiet 0 0%
Kystpartiet 0 0%
By/bygdelister av ulike slag 1 0,57%
NKP 1 0,57%
Annet 0 0%
Krf 2 1,14%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 19:56   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jeg har tydeligvis gjort som majoriteten her, stemt Ap. (Som jeg alltid har gjort.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:10   #42
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jeg har stemt, hadde ikke noen slengere (siden jeg ikke har fulgt så godt med i lokalpolitikken her oppe). Men jeg krysset (på noen yngre kvinnelige studenter).
Jeg var foresten den yngste inne på stemmelokalet når jeg stemte. De fleste var 60+.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:19   #43
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jeg har stemt på det partiet jeg alltid stemmer på ved kommunevalg, og så har jeg satt på et par slengere. Ved Stortingsvalg er jeg mye mer "utro".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:37   #44
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jeg har stemt som jeg alltid gjør, og i tillegg satt et lite kryss ved siden av navnet til et FP-medlem jeg har stor politisk tillit til.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:10   #45
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Ja jeg har stemt.

Men nå er jeg fryktelig trøtt, fordi jeg leste:

FRP's Valgdagsmåling for fylkesting/brystyre.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:37   #46
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jada, stemt!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 23:01   #47
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jeg har stemt, off course!

Til fylkestinget ønsker jeg Sv, til komunevalget har jeg stemt Ranas nye parti Miljølisten Rana.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 08:02   #48
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

SV

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 08:59   #49
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Jeg stemte SV.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:04   #50
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Da har vi det svart på hvitt, eller fargerikt på lyseblått, at vi er litt annerledes enn resten av landet...

Men det trengte vi vel ikke en sånn undersøkelse for å få bekreftet.


Sørger forøvrig over tap i folkeavstemning i egen by.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:27   #51
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: FPs valgdagsmåling for fylkesting/bystyre. Kun for dem som har stemt

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Da har vi det svart på hvitt, eller fargerikt på lyseblått, at vi er litt annerledes enn resten av landet...

Men det trengte vi vel ikke en sånn undersøkelse for å få bekreftet.


Sørger forøvrig over tap i folkeavstemning i egen by.

Kanskje vi skal danne vår egen by? Basert å denne avstemningen flytter jeg inn i FPby uten å blunke

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no