Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 07:26   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Jeg kommer noenlunde våken og fornøyd ut av huset idag og oppdager at alle vinduene på bilen vår er nede. Merklig nok, men jeg regnet med at det "bare" var en elektronikkfeil eller noe.
Så jeg låser opp bilen ved å trykke på nøkkelen, setter meg inn, får opp alle vinduene igjen før jeg kjører til parkeringsplassen der bilen står mens jeg tar trikk til jobb.

Så skal jeg låse da. Trykker igjen på nøkkelen og bilen låses. DA så jeg at noen hadde herpet hele låsen på førersiden! Hele selve den man stikker inn nøkkelen i hvis man ikke har automatlås, var borte! Og metallet på siden er brukket opp litt! En stor bulk på panseret har de også laget

Og hva har de fått med seg????? Ingenting. Absolutt ingenting.
Til Gemalens store fornøyelse har de ikke engang tatt med seg Shania Twain cd'en min Han fortalte også at de hadde herpet en haug biler nedover gaten.

Her blir det full politianmeldelse, men saken er vel henlagt før blekket har tørket på papiret.........


Sist redigert av Knerten : 18-09-07 kl 07:39.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:04   #2
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Å så kjedelig da !

Ikke lenge siden det var noen som hadde et "raid" her og, og gjorde innbrudd i og stripet opp lakken på veldig mange biler.

Ja politiet henlegger nok saken fort, de prioriterer det ikke.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:22   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Æsj, så kjedelig! Men de har ikke knust vinduet, altså? Det er det aller verste, glasskår over alt. :silver lining:

Vi hadde innbrudd for noen år siden, og droppet anmeldelsen. Noen uker senere ringte politiet, de hadde tatt en fyr med våre bensinkort. Vi fortalte at vi ikke hadde giddet å rapportere det siden sjansen for å ta ham er ikke-eksisterende, hvorpå politimannen litt snurt sier at nå HAR de jo tatt ham, kunne vi giddet å anmelde ham, eller?

Rhett ned på politihuset og står i kø og styrer og ordner. Fem uker senere kommer brevet i posten. Saken er henlagt pga. bevisets stilling. Det hadde jo vært hysterisk morsomt, hvis det ikke var så tragisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:36   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Så kjipt!
Har opplevd det selv, og det verste var egentlig at de rotet rundt i vår private sfære - alt var endevendt, men de hadde ikke fått med seg noe hos oss heller. Mange biler i samme parkeringshus som ble tatt samme natt, så de hadde nok hatt et skikkelig raid. Ekkelt.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:39   #5
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Så kjedelig.
Jeg glemmer aldri den dusten som rappet alle bursdagspengene (som jeg hadde lagt fra meg i bilen ja) jeg fikk til 18-års dagen min.
3000,- var mye penger den gangen. Hadde jeg bare tatt de med meg INN i butikken.
Han var nok ute etter mobilen vi hadde hengt til pynt i vinduet. og fikk med seg en fin bunke med lapper på kjøpet.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:42   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Uff, utrolig kjedelig det der.

Vi hadde en bil for noen år siden som var et yndet herpe/ sitte og drikke øl objekt.

Gudskjelov ble den stjålet og kjørt i filler til slutt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:42   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Så utrolig kjedelig!!!!

Har adri hatt innbrudd i bilen min, og hadde det skjedd hadde jeg blitt råsur

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:32   #8
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Det som er verre enn innbrudd i bilen, er at bilen er borte! Det har jeg opplevd. Skulle på jobb og der var bilen vekke. Gikk en stund før jeg skjønte at den var stjålet.

Den ble funnet tilslutt og med sertifikatet til kjeltringen i... Tro det eller ei, vi fikk også brev om henleggelse pga bevisets stilling.

Utrolig irriterendes! Man må vel anmelde for å få igjen på forsikringen.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:41   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Æsj, så kjedelig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:59   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Så utrolig irriterende og unødvendig ikke minst. Fryktelig kjedelig start på dagen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 15:31   #11
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Å, så utrolig kjipt.
Føyer meg inn i rekken av de som har opplevd dette. Bilen sto parkert på Torp flyplass. Vi landet sent på kvelden, midt i en snøstorm og oppdagen at vinduet var knust Ufattelig kald kjøretur hjem uten vindu på passasjersiden. Helt unødvendig og. Det var jo ingen verdens ting å stjele i bilen...

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 17:24   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Dteet utrolig kjedelig å ha innbrudd i bilen, ikke minst alt arbeidet etterpå med å ordne tingene. :medfølelse:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:16   #13
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aaaaaarrrrghhhhhh! Innbrudd i bilen!

Æsj! Så kjipt!!! Anmeld dustene!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no