Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et lite hageproblem med leieboerene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 16:59   #41
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.705
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Jeg hadde definitivt sagt nei.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 17:30   #42
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Jeg ville forøvrig sjekket opp ansvarsforhold med tanke på at hun driver som dagmamma. Det er sikkert ikke et problem, men det er alltid greit å ha sitt på det tørre.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:07   #43
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Jeg er så kjip at jeg ville sagt nei til både dagmammadrift og hagebruk. Alvorlig talt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:07   #44
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Jeg ville sagt ja til dagmamma-jobb, men nei til hagebruk.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:13   #45
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Dagmammajobb hadde vært helt greit for meg, men ikke bruk av hagen tror jeg.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:18   #46
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.876
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg ville sagt nei, og så kjip som jeg er ville jeg sagt nei til dagmammadrift også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:28   #47
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ville ikke sagt at hagen var fri for bruk til enhver tid, aldri i verden, men hadde jeg jobbet ute hver dag, hadde jeg sagt at hun kunne bruke hagen engang i blant, ved å sende en SMS kvelden før, eller noe. Hun spurte om det var greit å ha dagmammabarn der, og det var det jo?, så da er det sikkert hyggelig for henne å få være "hjemme" evnt én dag i uken, eller noe. Du må selvsagt gi beskjed om spesielle hensyn hun må ta iforhold til hagen din.

Jeg ville adri latt noen bruke hagen min som lekeplass for dagbarn.

Jeg har selv vært dagmamma, barn tar mye plass og det går i perioder hardt utover både plen og planter.
Når det gjelder å være dagmamma ville jeg også sagt nei til dette.
I hvertfall her i huset var slitasjen etterhvert ganske synlig med fire barn i full aktivitet hver dag.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:56   #48
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite hageproblem med leieboerene

For min del kunne de asfaltert hagen min, så det er sikkert derfor jeg ikke hadde hatt noen problemer med det (altså, i ny og ne når jeg er på jobb gitt at hun avtaler kvelden i forveien).

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no