Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 15:34   #61
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Her finner dere litt da..

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=64910

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:47   #62
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Falt litt for denne jeg

http://indiska.com/system/search/pro...&page=1&rnum=4

Men hva ha utenpå, evt inni kan kanskje bli litt kaldt nå med en sånn bar tunika. En hvit thights under, eller vil en hvit bukse i et annet stoff være mer flaterende?

Må ut å få meg noen klær i morra ja

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:19   #63
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Den er sikkert kjempefin til sommeren med hvit thights under Smurfine!

Jeg har vært i det meste av kjedebutikker i dag. Fant ikke noe jeg hadde lyst på...,

Så en veldig kun bukse på HM. Den var sånn "chinos" type, men smalere og med bred linning og glidelås i siden. Men de hadde selvfølgelig ikke min str.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 09:10   #64
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Denne passer nok de med timeglass ganske fint. Går faktisk opp til str 48 også. Finnes i "beige" i tillegg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 09:16   #65
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne var også fin synes jeg, men ingen igjen i min str.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne passer nok de med timeglass ganske fint. Går faktisk opp til str 48 også. Finnes i "beige" i tillegg.

Jeg får problemer med at denne typen klær blir for små over bysten hvis de skal passe i livet :snufs: Derfor er V-hals og omslagstopper, og skjorter o.l. fra bravissimo med tilpasset størrelse alfa og omega. (jeg har to størrelser forskjell over bysten i forhold til i livet).
Det må vel gjelde en del timeglass-figurer?


Sist redigert av m^2 : 16-04-09 kl 09:21.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 09:24   #66
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg får problemer med at denne typen klær blir for små over bysten hvis de skal passe i livet :snufs: Derfor er V-hals og omslagstopper, og skjorter o.l. fra bravissimo med tilpasset størrelse alfa og omega. (jeg har to størrelser forskjell over bysten i forhold til i livet).
Det må vel gjelde en del timeglass-figurer?

Jeg får også det problemet, noen ganger. Men det kan fungere så lenge det feks ikke er en strikk "under" puppene etc. For da kommer ofte den strikken over puppene istedet.

Slike skjorter og kjoler kan duge, men det er som regel fordi jeg er "unormalt" smal rundt selve overkroppen (til min str å være), til tross for store pupper. Hadde jeg vært bredere, så ville det nok ikke gått.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 11:41   #67
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.990
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg får problemer med at denne typen klær blir for små over bysten hvis de skal passe i livet :snufs: Derfor er V-hals og omslagstopper, og skjorter o.l. fra bravissimo med tilpasset størrelse alfa og omega. (jeg har to størrelser forskjell over bysten i forhold til i livet).
Det må vel gjelde en del timeglass-figurer?

Det er én ting, men det verste problemet med sånne plagg med belte er etter min mening at beltene aldri sitter der de skal. Iallfall ikke på meg. Når beltet sitter akkurat på sideflesket er det ikke pent, og når det sitter oppunder puppene, ser det ikke ut som jeg har noen midje i det hele tatt, fordi beltet jevner det ut.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 16:12   #68
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette er vel for små pupper til å kalles timeglass?


Man trenger ikke ha store pupper for å være timeglass. Hvis brystmålet omtrent tilsvarer hoftemålet, og midjemålet er en god del lavere, så er man timeglass. Det var ihvertfall den "diagnosen" jeg fikk da jeg ble målt og figuranalysert for mange år siden (på Bailine). Da var jeg veldig tynn og hadde A-cup.

(Det gamle "idealmålet" 90/60/90 er jo typisk timeglass).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 16:46   #69
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Man trenger ikke ha store pupper for å være timeglass. Hvis brystmålet omtrent tilsvarer hoftemålet, og midjemålet er en god del lavere, så er man timeglass. Det var ihvertfall den "diagnosen" jeg fikk da jeg ble målt og figuranalysert for mange år siden (på Bailine). Da var jeg veldig tynn og hadde A-cup.

(Det gamle "idealmålet" 90/60/90 er jo typisk timeglass).

Det er litt ekstreme tall, egentlig - 90 over brystet svarer til str. 38/40, 60 i livet til str. 30(!) og 90 over hoftene til str. 34. Da vil jeg si at man har relativt store pupper, jeg da. Hos meg er det over 10 cm forskjell på bryst- og hoftemål - i favør av endepartiet, selvsagt. Da tror jeg at pære er tingen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:17   #70
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Jeg var faktisk sånn ca. 90/60/90 i mange år (litt mindre på bryst og hofter, og litt mer på liv, og en helt vanlig 36-størrelse. 88/63/88 tror jeg det var. Var ikke noen forskjell på klesstørrelser oppe og nede.

90 over hoftene må da være mer enn str. 34?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:21   #71
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg var faktisk sånn ca. 90/60/90 i mange år (litt mindre på bryst og hofter, og litt mer på liv, og en helt vanlig 36-størrelse. 88/63/88 tror jeg det var. Var ikke noen forskjell på klesstørrelser oppe og nede.

90 over hoftene må da være mer enn str. 34?

I alle fall ikke ifølge tabellen til Ellos - 90 blank. Jeg har sånn ca. målene 84-67-93, og det stemte veldig godt med 36, mener jeg å huske. Tror Ellos-målene kanskje er litt rausere enn de var før, for jeg er helt sikker på at 67 cm pleide å være akkurat str. 36. Uansett mener jeg dine (imponerende!) mål må være mye nærmere 34 enn 36 - kanskje helt nede i 32, bortsett fra brystmålet. Ingen tvil om at du er timeglass, nei!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 17-04-09 kl 17:18.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:24   #72
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Jeg har lagt på minst 10 cm på alt nå da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 08:54   #73
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg var faktisk sånn ca. 90/60/90 i mange år (litt mindre på bryst og hofter, og litt mer på liv, og en helt vanlig 36-størrelse. 88/63/88 tror jeg det var. Var ikke noen forskjell på klesstørrelser oppe og nede.

90 over hoftene må da være mer enn str. 34?

Iflg HM sine måltabeller er 90 over brystet midt mellom 38/40, 60 i midjen er en str 32, og 90 over hoften midt mellom 34 og 36. Altså over 3 str forskjell mellom midje og bryst, og da får man jo akkurat den sprike-effekten vi snakket om her

Jeg får hvertfall det med 2 størrelser forskjell
(de målene du oppgir tilsvarer 38/34/34 så man skulle jo tro at du også fikk det samme problemet over bysten da...)

Hm, men jeg har store bryster, så kanskje jeg drar mindre over ryggen?
Kanskje man får mindre av sprike-problemet hvis man har mindre pupper og bredere rygg??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 17:15   #74
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Jeg er litt usikker på om jeg egentlig hører til her.. Men, finner egentlig ingen annen kategori som passer heller

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 17:56   #75
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


90 over hoftene må da være mer enn str. 34?

Ja det er det nok. Jeg tipper det er en 38.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:01   #76
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Har målt nå.. ble nyskjerrig. 100/81/105 -ovenfra og ned.

Kanskje litt liten differanse mellom midje og det andre. ....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:11   #77
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Hva er jeg? 80/65/91. Bruker for øvrig alltid str.36 i bukser selv om jeg er over 90 rundt hoftene.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:35   #78
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Hva er jeg? 80/65/91. Bruker for øvrig alltid str.36 i bukser selv om jeg er over 90 rundt hoftene.

Du ser ut til å være en slankere utgave av meg - jeg målte meg til 84-68-93 i dag, og ser på meg selv som pære.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:52   #79
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia

90 over hoftene må da være mer enn str. 34?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja det er det nok. Jeg tipper det er en 38.

Niks - det svarer altså til 34 i tabellen til Ellos og mellom 34 og 36 hos H&M, ifølge innlegget til m^2 over her.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 19:11   #80
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Niks - det svarer altså til 34 i tabellen til Ellos og mellom 34 og 36 hos H&M, ifølge innlegget til m^2 over her.

Ok, jeg brukte nok mye S og XS på den tiden og tenkte ikke så nøye over mål og størrelser bortsett fra akkurat et par ganger da jeg ble målt. (Sydde litt klær en stund).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no