Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Aktivere sim-kort

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 20:53   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Aktivere sim-kort

Jeg er i ferd med å miste vettet, og irriterer meg nok en gang over manglende tekniske kunnskaper.
Jeg har iPhone4.
Jeg har byttet fra Telenor til Chess.
Kundeservice hos Chess er stengt og jeg er mobilavhengig.
Klokken 14.30 idag skulle mitt nye sim-kort aktiveres. Det kom opp "ingen tjeneste" på skjermen. Da jeg satte inn telenor-kortet var dette deaktivert.
Jeg ringte Chess. Jeg måtte synkronisere i iTunes.
Da jeg kom hjem (etter kundeservice sin stengetid) viser det seg lenge at sim-kortet ikke er aktivt.
Når det endelig kobler seg opp i iTunes og synkroniserer er det fortsatt "ingen tjeneste".
Så leser jeg et sted at jeg må aktivere mitt nye sim-kort i iTunes, men jeg finner ikke ut hvordan.
Hjelp!!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 20:56   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivere sim-kort

Prøvd å logge inn på "Mine sider" på chess.no? Hvis du går inn på "bestill sim-kort" der, så skal det være mulig å trykke på "aktiver" når du sitter med et nytt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 21:01   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aktivere sim-kort

Det står bare at jeg må følge instruksjonen i iTunes og disse finner jeg ikke.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 21:12   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivere sim-kort

Har du forsøkt å slå av og på telefonen?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 21:14   #5
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aktivere sim-kort

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Har du forsøkt å slå av og på telefonen?

En million ganger ...

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no