Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-13, 20:02   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Jeg sliter med å finne store muffinsformer uten sånn bølgete kant.

Noen som skjønner hva jeg mener og vet hvor jeg finner?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:04   #2
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Jeg har kjøpt sånne på Rimi

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:08   #3
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Jeg har kjøpt sånne på Rimi

Nylig?

Jeg har vært innom Meny, ICA, Rema, Kiwi og Joker i dag, men da skal jeg sjekke Rimi i morgen. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:11   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Vil du ha det da? Det er jo de muffinsene henger fast i. Trekkspillmuffins gjør at muffinsene løsner lett som en plett. Jeg kjøpte feil en gang og det var et mareritt, alt hang fast.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:20   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Clas Ohlson, Jernia, Panduro ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:46   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

www.kakebua.no

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:48   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Vil du ha det da? Det er jo de muffinsene henger fast i. Trekkspillmuffins gjør at muffinsene løsner lett som en plett. Jeg kjøpte feil en gang og det var et mareritt, alt hang fast.

Det kommer mer ann på papiret de er laget av enn om de har trekkspillkant eller ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 21:02   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Du får store amerikanske former på rimi.
De er stivere med trekkspillkant, med en stiv "ring" øverst, så den ikke bøyer seg.
Den får du lett kaken ut av.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 00:24   #9
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Skal ha de til sjokoladefondant. Tusen takk for tips. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 00:57   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kommer mer ann på papiret de er laget av enn om de har trekkspillkant eller ikke.

Ja, sant nok. Jeg har ikke funnet noen gode annet enn de med trekkspillkant, og det geniale er jo at med trekkspillkant dras jo bare papiret litt ut slik at kakene løsner lett som en plett. Det er jo bare en stor fordel.

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Du får store amerikanske former på rimi.
De er stivere med trekkspillkant, med en stiv "ring" øverst, så den ikke bøyer seg.
Den får du lett kaken ut av.

Ja, det er disse jeg pleier å bruke. Kjempegode!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 13:55   #11
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Min lokale Rimi hadde ikke store former i det hele tatt.
Planen er sjokoladefondant i kveld, så krysser fingrene for at Rimi hos de vi skal besøke har. Hvis ikke blir det muligens flytende sjokoladekake istedet.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 15:50   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Min lokale Rimi hadde ikke store former i det hele tatt.
Planen er sjokoladefondant i kveld, så krysser fingrene for at Rimi hos de vi skal besøke har. Hvis ikke blir det muligens flytende sjokoladekake istedet.

Litt sent kanskje, men de har de på Meny og sikkert mange andre dagligvarebutikker.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-14, 11:20   #13
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store muffinsformer uten "trekkspillkant" - hvor finner jeg det?

De hadde ikke på vår lokale Meny, men Rimi like ved de vi skulle besøke hadde så det ordnet seg fint i går. Og jeg hamstret litt til senere anledninger.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no