Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-20, 11:14   #21
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Åh - en kombinasjon av de to tror jeg hadde vært optimalt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 11:16   #22
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hvor bor du? Liker du retro? Stikk i så fall innom Retropikene i Drammen.
Selv har jeg akkurat kjøpt en 80-talls nydelige blå ullkåpe derfra.

Jeg liker retro. Takk for tips! Bor et stykke fra Drammen, men skal huske Retropikene til en gang jeg er i området.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 11:19   #23
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Denne er perfekt, men jeg vil ha den i svart.

Jeg bestemte meg for å prøve å overvinne min frykt for grått, så nå har jeg bestilt denne. Snittet ser ut til å være midt i blinken, så da får jeg heller jobbe med mine egne demoner som ikke klarer å matche foretrukne og varme farger med kald grå.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 11:20   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Grått er flott, og passer til alt synes jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 11:30   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg bestemte meg for å prøve å overvinne min frykt for grått, så nå har jeg bestilt denne. Snittet ser ut til å være midt i blinken, så da får jeg heller jobbe med mine egne demoner som ikke klarer å matche foretrukne og varme farger med kald grå.

Du kan fint ha et skjerf i en varm farget til denne, både rust, oker og gammelrosa/brunrosa vil være nydelig til. Da unngår du den kalde grå opp mot ansiktet, hvis du føler at du kler varme farger bedre.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 11:42   #26
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du kan fint ha et skjerf i en varm farget til denne, både rust, oker og gammelrosa/brunrosa vil være nydelig til. Da unngår du den kalde grå opp mot ansiktet, hvis du føler at du kler varme farger bedre.

Ja, det er dette jeg hører de sier. Det er her jeg må øve.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 13:35   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Den ligner ekstremt på min fra Aleksander. Fargen også. Fin!

Personlig liker jeg grått utrolig mye bedre enn svart.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 13:43   #28
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Jeg liker grått veldig godt på andre. På meg føler jeg at det fremhever posene under øynene, i tillegg til at jeg ikke får til matchingen helt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 14:12   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg liker grått veldig godt på andre. På meg føler jeg at det fremhever posene under øynene, i tillegg til at jeg ikke får til matchingen helt.

Akkurat det samme som jeg føler med svart på meg selv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 20:28   #30
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å finne innsvingt ulljakke?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg bestemte meg for å prøve å overvinne min frykt for grått, så nå har jeg bestilt denne. Snittet ser ut til å være midt i blinken, så da får jeg heller jobbe med mine egne demoner som ikke klarer å matche foretrukne og varme farger med kald grå.

Den jakken var utrolig fin! Bare så dumt at en sånn jakke blir brukt så lite her i Bergen. Men den var veldig, veldig fin.....ønske seg til jul, kanskje.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no