Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Støvsuger - funker de batteridrevne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-22, 10:08   #21
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Jeg elsker min Phillips Aqua. Den er knallbra.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-22, 16:11   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Jeg har en Dyson 10. den er grei, men vi har også sentralstøvsuger som vaskerne bruker.

Jeg synes den er litt trøblete, melder om at ting sitter fast når det ikke gjør det. Slike ting gjør meg irritert. Men digger at den er trådløs.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-22, 22:21   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

De dårlige anmeldelsene er virkelig dårlige, hvis man ser på kundeomtalene på nettsiden? Flere skriver at de kjøpte pga tester, men at de ble veldig skuffet?

Mulig det. Jeg bruker sjelden forholde meg til brukerkommentarer, men til forbrukertester. Min har funket strålende til det jeg trengte den til; kjøpte en til til hytten nå (så den var blitt enda billigere nå).

Men ville aldri hatt den som eneste støvsuger dog. Har stort hus og to hunder…

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-22, 09:40   #24
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Jeg syns også 8000,- er absurd dyrt for en støvsuger, og skal bare ha en. (I tillegg til sentralstøvsugeren jeg ikke har prøvd ennå, det er jo tross alt bare åtte år siden jeg flyttet inn.)

Jeg vil ikke ha robotstøvsuger, hvilken skal jeg velge da?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-22, 12:12   #25
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Jeg valgte Phillips speedpro max Aqua eller noe slikt. Betalte 5.000 inkl ekstra enhet som vasker gulvet også. Den siste er ikke nødvendig, jeg bruker den ikke i huset, der er det lettere å vaske på vanlig måte, men har vaskeenheten stående på systua mi der det ikke er innlagt vann. Den vasker helt greit, men det er tyngre enn å bruke vanlig mopp. Støvsugeren er jeg superfornøyd med. Den suger mye bedre enn den vanlige støvsugeren vår og er ikke minst mye lettere å bruke. Batteritiden er enn så lenge rikelig. Støvsugeren kommer med et veggfeste der man henger den fra seg og den lades da samtidig. Alle delene som hører til, har jeg samlet i en kurv som står på gulvet. Alt er greit tilgjengelig i en trappeoppgang i huset vårt og jeg ser at til og med husets tenåringer nå henter støvsugeren for å ordne på rommene sine langt oftere enn før. Det er ikke riktig så ork som det var å dra fram den store gamle med ledning.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 17:09   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Vi har en som fikk best i test på dyrehår. Er veldig fornøyd! Finner aldri fram den gamle med ledning lenger.

Vår har også mulighet for kjapp mopping av gulv. Den funksjonen bruker vi ikke så mye, men den er jo veldig kjekk når det er potespor gjennom gangen.

Vår er fra Phillips. Har også en gammel en fra Electrolux. Bare vær obs på at nyere håndholdt har motoren øverst på stanga, det er litt tyngre å holde enn den gamle med motoren i bunn.

Hvilken er dette?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 17:21   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hvilken er dette?

Den samme som Lhi-My har. Brukes for tiden minst 3 ganger om dagen, og funker gullegodt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 18:59   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Det er en som heter speedpro (5-6000) og en annen som heter noe med Aqua (koster 10000,-) . Jeg MÅ ha en som fjerner kattehår fra teppet og ullsofaen vår. Holder på å bli gal!! Den til ca 5000 du har da, tar den kattehår fra sofa!?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 19:19   #29
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Vindusnal fjerner pels fra møbler.

https://www.startsiden.no/kreativeid...du-neppe-sett/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-23, 13:41   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har håndholdt Philip Aqua ett eller annet, og vi bruker kun den og roboten vår. Den er god på dyrehår og støv, har sånn greie at vi kan moppe gulvet med den (og det funker fint på små rom, ikke så bra på vår ganske så store stue).

Fordeler: Veldig lett tilgjengelig, lett å støvsuge med, masse tilbehør som gjør at jeg kan støvsuge på plasser som er vanskelig tilgjengelig, støvsuger bra, god batterikapasitet.
Ulemper: Man må tømme beholderen ganske ofte, og det er ikke så kult som å bytte støvsugerpose.

Denne har vi også, og er veldig fornøyde med den. Vi bruker den stort sett bare på badet og barnerommene, hvor det er for mange kriker og greier til at robotstøvsugeren funker. Vi har den som eneste støvsuger, men bor i en liten leilighet. Det eneste jeg savner en ordentlig støvsuger til er når jeg skal støvsuge sofaen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-23, 17:55   #31
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Dere som har Philips Aqua - er det denne her dere har? Hvor syns dere den er å tømme?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-23, 19:15   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Den har lys! Jeg gremmes over hvor utrolig møkkete det viser seg at det er hos oss. Det avslørte aldri den gode, gamle Miele'n.

Å fytti, dette synes jeg var ufint å gjøre meg oppmerksom på.

Vi har nylig kjøpt en billigere variant, en sånn 2 i 1, men den har også lys. Jeg har ikke tenkt så mye over det eller sett så nøye når jeg har brukt den, men etter å ha lest dette ble det en ny (ikke positiv!) opplevelse.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-23, 23:25   #33
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Vi har en batteridrevet fra Samsung, funker utrolig bra. Den har eget dyrehårmunnstykke som tar ALT. Den har også egen tømmestasjon med pose.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-23, 08:26   #34
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dere som har Philips Aqua - er det denne her dere har? Hvor syns dere den er å tømme?

Helt uproblematisk å tømme. Boksen tas av, lokket fjernes og innholdet tømmes i søppelbøtta eller i komposten ute. Filteret løsnes også enkelt og bankes fri for finstøv samtidig. Jeg tømmer ikke hver gang den brukes, men kanskje annenhver. Det er litt mer knot å fjerne hår fra børstemunnstykkene, men det er også greit. Lurt å klippe opp lange hår som har surret seg rundt børstene før man drar de av.

Jeg har tre hunder og tre katter, så det støvsuges daglig. Godt fornøyd med støvsugeren på alle måter.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-23, 09:23   #35
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Jeg var veldig skeptisk til å bytte ut den gode, gamle støvsugeren mot en batteridrevet, men er strålende fornøyd med vår Dyson (husker ikke hva mer den heter).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-23, 11:47   #36
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

. Det er litt mer knot å fjerne hår fra børstemunnstykkene, men det er også greit. Lurt å klippe opp lange hår som har surret seg rundt børstene før man drar de av.

Du vet at du kan dra ut børstehodet? Vipp opp den oransje saken på siden og bare dra det ut. Ikke SÅÅÅ lenge siden jeg oppdaget det.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-23, 15:02   #37
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Du vet at du kan dra ut børstehodet? Vipp opp den oransje saken på siden og bare dra det ut. Ikke SÅÅÅ lenge siden jeg oppdaget det.

Ja, det har jeg gjort fra første dag. Det står i bruksanvisningen. Selv om man drar det ut, er det hundre ganger enklere å fjerne lange hår hvis man klipper de løs før man drar de av.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-23, 15:24   #38
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg pleier alltid kjøpe «best i test», og gjøre masse forundersøkelser. Jeg holdt i en Dyson, men bestemte meg til slutt for en som hadde fått utmerket resultater i en test, samtidig som den virkelig billigste. Den er strålende, har aldri angret! Lys har den også. Anbefales veldig. Men må kjøpes på nettet, ikke fysisk butikk.

https://www.netonnet.no/art/hjem-fri...SABEgKBmfD_BwE

Tusen hjertelig takk for dette tipset! Jeg har lenge ønsket meg en liten, trådløs støvsuger til å støvsuge trappa med, og den her er altså helt topp til det! No more drasse koloss av en støvsuger, ledning og tjohei etter seg!


Sist redigert av skyfri : 19-05-23 kl 11:35.
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-23, 13:02   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Vi har Xiaomi Dreame T20. vært veldig fornøyd med den

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 21:10   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Jeg elsker min Dyson. Verdt hver eneste krone, til og med ungene støvsuger frivillig …

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no