Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvor digital bokleser er du blitt?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Se resultatene: Hvor digital bokleser er du?
Leser bare fysiske bøker 41 31,54%
Leser mest fysiske bøker, men noe digitalt 15 11,54%
Leser ca halvt om halvt 17 13,08%
Leser mest digitalt, men også noen fysiske bøker 37 28,46%
Leser bare digitale bøker 18 13,85%
Annet, jeg spesifiserer i tråden 2 1,54%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-17, 20:18   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor digital bokleser er du blitt?

Her har den digitale lesingen strandet i et ryddeprosjekt. Jeg har kvittet meg med 20 kasser med bøker! Er litt imponert over meg selv egentlig. Mye som står i hyllene nå er ræl (det er en grunn til de er ulest ...), men en del har vært avglemt i kjelleren, aldri påbegynt fordi det er bok nummer to, gaver, sjangre jeg vanligvis ikke leser etc

Nå kommer det kun inn fysisk bøker fra loppis (må støtte korpset!) og biblioteket, så jeg ramler vel før eller senere inn på det digitale sporet. Men hvordan er det med deg?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no