Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Oppbevaring av smykker

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 12:53   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Jeg bruker et syskrin, et sånt vanlig til å "vippe" ut til begge sidene og med lokk og mindre rom.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 13:44   #22
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Eg har kjøpt ei omtrent slik boks eg




Ikkje akkurat så lekker, men med mange rom så eg slepp at det roter seg saman, og så er den iallefall billig

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:15   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Eg har kjøpt ei omtrent slik boks eg




Ikkje akkurat så lekker, men med mange rom så eg slepp at det roter seg saman, og så er den iallefall billig

Det finnes flere varianter av skruekommoder som kan funke fint som smykkeskrin.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:18   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jaha? Og si meg, hva har vært i dem da?

Nå ble jeg iallefall nysgjerrig på hva som kan være i zip-lockposer. Jeg scrapper, ergo har jeg mange zip-lockposer.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:13   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Jeg har aldri vært et smykkemenneske, og klarer meg fint med en liten kurv som alt ligger hulter til bulter i.

Gifteringen og medaljongen har jeg på meg hver dag, så det legger jeg bare på kommoden om kvelden. (Ikke ringen, men medaljongen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:18   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Jeg har smykkene mine i 2 småå smykkeskrin, i allefall det som er ekte.
Tar jeg tak i et kjede kommer gjerne resten av smykkene med .....
Uekte ting har jeg i en salig smørje i en trådkurv.

Har armbåndet og ringen jeg fikk av mamma og pappa til jul i safen, men det er takstert til nesten 40 000,-
Men arbåndet har 110 diamanter og rundt 20 rubiner, ringen har 1 rubin og 8 diamanter.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:25   #27
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Har ein slik

Og ein slik
( har ikkje malt mine, koster 89,- hjå panduro )

I tillegg til eit smykkeskrin. Veit at ein del eg kjenner har kjøpt store smykkeskrin på netthandelen.no, før jul.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 22:24   #28
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå ble jeg iallefall nysgjerrig på hva som kan være i zip-lockposer. Jeg scrapper, ergo har jeg mange zip-lockposer.

Små zip-lockposer brukes i visse miljøer til å ha et illegalt hvit pulver i. :åpplyser:

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 19:50   #29
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Da har jeg vært en runde for å få tak i små poser med ziplokk. Bokhandlere, hobbybutikk og Nille. Ingen av dem hadde. Finnes det noe sted på nett jeg kan bestille en rull eller to?


Men smykkeskrin har jeg ihvertfall fått kjøpt. Denne er på vei hjem til meg. Ikke det største men tror det skal holde. Bildet ble ihvertfall stort.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:05   #30
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Da har jeg vært en runde for å få tak i små poser med ziplokk. Bokhandlere, hobbybutikk og Nille. Ingen av dem hadde.

Jeg har kjøpt i vanlig matvarebutikk.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:06   #31
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Da har jeg vært en runde for å få tak i små poser med ziplokk. Bokhandlere, hobbybutikk og Nille. Ingen av dem hadde. Finnes det noe sted på nett jeg kan bestille en rull eller to?

Du kan jo se på http://minibase.org/, hvis du skriver lynlåsposer i søkefeltet får du opp flere forskjellige typer.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:06   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Det så flott ut, Stikka! Samme som mitt, bare noe mindre, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:39   #33
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Jeg fikk et sånt smykkeskrin som Stikka viser til bursdagen og skal begynne å bruke det.
Men foreløpig ligger smykker og slikt i bokhylla.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:24   #34
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Du kan jo se på http://minibase.org/, hvis du skriver lynlåsposer i søkefeltet får du opp flere forskjellige typer.

Supert. Da er poser straks på vei hjem til meg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:01   #35
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Vi har et skap med uttrekkbare hyller i, det er ment til å legge sølvbestikk på hyllene, de er belagt med filt. Men vi fant ut at de egner seg veldig godt til smykkeoppbevaring også. Vi har hver vår hylle til mannens mansjettknapper og bunadssølv, mine smykker og en hylle til barnesmykker og mer bunadsstash, 17. maisløyfer og smokingsløyfe.

IKEA har jo disse oppdelte hyllene, men man kan jo også stifte fast filt i vanlige trehyller, så får man sitt eget fleksible system. IKEA har vel uttrekkbare hyller i tre til Pax-garderobene mener jeg.

Men egentlig likte jeg veldig godt smykkeskrinet fra David-Andersen!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:17   #36
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Tittet på smykkekofferten som Elinblu har i dag. Så den utstilt hos en gullsmed. For det er det det er, en smykkekoffert, ikke smykkeskrin. Den så veldig fin ut da. Håper den jeg får er lik bare mindre.

Men små poser har jeg ikke sett i noen av matvarebutikkene jeg har vært på i det siste heller. Så godt jeg har fått bestilt.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:19   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Tittet på smykkekofferten som Elinblu har i dag. Så den utstilt hos en gullsmed. For det er det det er, en smykkekoffert, ikke smykkeskrin.

...for ikke å si et hus.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 11:16   #38
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Nederst i diverse vesker, og litt her og litt der i hele huset! rgansiert:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no