Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan er din parfymebruk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 09:00   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg vil bare oppfordre alle som bruker parfyme daglig om å tenke seg nøye om før de skal spesielle ting. F.eks. lange flyturer. Selv om dere ikke kjenner det lenger, kan dere veldig fort gjøre turen til et hel%¤#e for noen rundt dere. Spar det til flyplassen. :Please:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 18:34   #42
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Bruker parfyme hver dag jeg.
Nå bruker jeg: She fra Emporio Armani, Cristobal fra Balenciaga og Angel fra Terri Myagler, eller hvordan det nå skrives.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:40   #43
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg blir uvel av mange parfymer, og har aldri brukt mye. Etter barseltiden kom jeg helt ut av det. Det var helt greit, jeg jobber ikke i helsesektoren men tenker at andre kan bli plaget av parfyme og er litt forsiktig.

En gang eller to i året bruker jeg bittelitt .

Da er det Salvatore Ferragamo
,

Egentlig er det en mannelukt, men jeg klarer ikke spore opp den lukten jeg egentlig vil ha.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:48   #44
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Chanel No. 5 har jeg standarisert meg på - og alle de andre ble kastet i fjor!

Bruker vel parfyme ca en gang i uke i tillegg til på fest. (Men de er det få av da...)

  Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:49   #45
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg bruker Romance fra Ralph Laurent og bruker den når jeg husker det og ihvertfall når jeg skal ut med venner osv.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:17   #46
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg bruker alltid parfyme. Nå bruker jeg
(Be delicious, DKNY), ellers J'adore, Champs Elysee, Pleasures, 212, osv.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:31   #47
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg vil bare oppfordre alle som bruker parfyme daglig om å tenke seg nøye om før de skal spesielle ting. F.eks. lange flyturer. Selv om dere ikke kjenner det lenger, kan dere veldig fort gjøre turen til et hel%¤#e for noen rundt dere. Spar det til flyplassen. :Please:


Bra innlegg.

Det er et helvete å oppholde seg rundt mennesker med for mye parfyme, og jeg forstår ikke hvorfor dette ikke vies oppmerksomhet av andre enn AAF ( Astma og allergiforeningen).
Mange mennesker (inklusive meg selv) reagerer så sterkt på overdreven parfymebruk at de blir skikkelig dårlige.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:32   #48
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


(Be delicious, DKNY),

Denne har jeg også.

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:38   #49
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Bra innlegg.

Det er et helvete å oppholde seg rundt mennesker med for mye parfyme, og jeg forstår ikke hvorfor dette ikke vies oppmerksomhet av andre enn AAF ( Astma og allergiforeningen).
Mange mennesker (inklusive meg selv) reagerer så sterkt på overdreven parfymebruk at de blir skikkelig dårlige.



Mannen min er en av dere.
Ergo: Jeg bruker ikke parfyme.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:52   #50
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.



Mannen min er en av dere.
Ergo: Jeg bruker ikke parfyme.

Godt noen tar hensyn.

Mannen min kan ikke bruke vanlig deo engang - han må bruke duftsvake.

Men datteren min tror jeg tuller når jeg sier hvor syk jeg blir av parfyme. Hun pøser seg med parfyme.
Vi har snakket med henne mange ganger om at hun ikke kan bruke parfyme hjemme, og at om hun absolutt må, så får hun spraye seg på rommet sitt med døren igjen og vinduet oppe. Men selv det fremkaller hodepine, svimmelhet og kvalme hos meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:57   #51
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Bruker parfyme hver dag. Føler meg naken uten.

Favoritten som jeg bruker hver dag og som jeg har brukt i mange år er Aqua Di Gio fra Giorgio Armani.

Har mange forskjellige men ender alltid opp med den samme.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:12   #52
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Godt noen tar hensyn.

Mannen min kan ikke bruke vanlig deo engang - han må bruke duftsvake.

Men datteren min tror jeg tuller når jeg sier hvor syk jeg blir av parfyme. Hun pøser seg med parfyme.
Vi har snakket med henne mange ganger om at hun ikke kan bruke parfyme hjemme, og at om hun absolutt må, så får hun spraye seg på rommet sitt med døren igjen og vinduet oppe. Men selv det fremkaller hodepine, svimmelhet og kvalme hos meg.

Gubbelure får skikkelige nyseanfall, og blir uvel.
Døtrene mine har hatt parfyme på seg om de bare skal stikke innom, liksom.
Men de tar hensyn og lar være om de skal hit å være en stund.

Du får vise henne tråden her.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:23   #53
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Stortsett hver dag. Ikke alltid jeg husker det når jeg bare går inne her. Har forskjellige, og noen mer spesielle til fest.
Har bla Laura, fra Laura Biogotti, fler fra Salvador Dali, Light Blue fra D&G. Er de jeg bruker mest.

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:34   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Det trenger ikke egentlig være overdrevent mye parfyme en gang for at jeg skal reagere. Noen typer er ekstremt migreneinduserende, selv i lave doser. Jeg reagerer veldig på f.eks. DKNY hvis jeg har dårlige dager (hvilket jeg heldigvis har stadig sjeldnere, takk!). Så igjen, bare vær så snille å tenke dere om i situasjoner der man ikke kan komme seg unna.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:37   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg bruker stort sett parfyme hver dag, men i små doser, og lette dufter. Men jeg skal huske på det med flyturer, Scarlett. Har selv opplevd å måtte forlate kinosalen med kvalme og migrene en gang jeg satt ved siden av en som var skikkelig dynket i tung parfyme.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:40   #56
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg bruker parfyme en gang hvert skuddår, dersom jeg kommer på det.
Dere som reagerer på parfyme, reagerer dere på at andre har lukt i deo-en for eksempel?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 16:08   #57
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Dere som reagerer på parfyme, reagerer dere på at andre har lukt i deo-en for eksempel?

Jeg kan reagere på parfymert deo. Det spørs helt på dagsformen. Noen dager blir man lettere syk enn andre, og andre dager kan man (jeg) til og med lukte på parfymer i parfymerier uten å merke noenting, men da kun i en kort periode.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 20:29   #58
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Jeg glemte visst å svare selv. Nå for tiden bruker jeg sjelden parfyme, når jeg gjør det er det en Chanelparfyme formet som et rosa rør.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 20:36   #59
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kan reagere på parfymert deo. Det spørs helt på dagsformen. Noen dager blir man lettere syk enn andre, og andre dager kan man (jeg) til og med lukte på parfymer i parfymerier uten å merke noenting, men da kun i en kort periode.

Takk for svar.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 20:42   #60
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Bruker det når jeg er på jobb, DKNY er favoritten.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no