Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lurer på ny tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 20:08   #81
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er greit at FP til tider dyrker trådavsporelser, men jeg synes ikke "tattis er ut" hører hjemme i en tråd som denne - slike ting hører hjemme i mer generelle hva-synes-du-om-tattis-tråder.

Jeg er for så vidt enig, men det var ikke akkurat store greiene Line kom med, da.

(Just for the record: jeg mente ikke å komme med "tattis er ut", eller "den var stygg" i min avsporing).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:33   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Jeg kan skjønne at Sitrusfrukten ble noe amper siden Line så godt som skrev nøyaktig det samme som Pastillen. Både en liten konstruktiv tilbakemelding og ikke minst dårlig oppfinnsomhet.

...og tatoveringer er forresten hverken "ut" eller stygt. Selvfølgelig ikke!

At noen stakkars mennesker ikke ser skjønnheten eller rett og slett bare er redd for nåler og misunnelige, er en helt annen sak.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:35   #83
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.


Jeg har stiliserte vinblader på ryggen.

Hva er det, forresten?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:37   #84
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

At noen stakkars mennesker ikke ser skjønnheten eller rett og slett bare er redd for nåler og misunnelige, er en helt annen sak.

Jeg er redd for nåler.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.

Sist redigert av Sitron : 12-01-08 kl 20:44.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:40   #85
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva er det, forresten?

Druebuskblader. Ser litt ut som eføyblader i formen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:40   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Face your fears, Sitron!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:47   #87
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan skjønne at Sitrusfrukten ble noe amper siden Line så godt som skrev nøyaktig det samme som Pastillen. Både en liten konstruktiv tilbakemelding og ikke minst dårlig oppfinnsomhet.

He he ja da skal det ikke mye til.
Jeg så desverre ikke hva Pastillen skrev, men det er klart hvis man ikke er konstruktiv og i tillegg ikke har bra oppfinnsomhet så burde man selvfølgelig holde kjeft

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:50   #88
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Line, her.

He he ja da skal det ikke mye til.
Jeg så desverre ikke hva Pastillen skrev, men det er klart hvis man ikke er konstruktiv og i tillegg ikke har bra oppfinnsomhet så burde man selvfølgelig holde kjeft

Åh ja. Tenk så mye svada man hadde sluppet å høre da!

Dette er et kroneksempel på at det kan være lurt å lese tråden før man svarer, for ikke å virke som en kjip copycat.

Samtidig er jeg helt enig med Veronal om at man bør velge en mer generell tråd for å uttrykke hvor teit man synes tatoveringer er, enten gjennom kneblede smileyer eller med noen ord.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:55   #89
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh ja. Tenk så mye svada man hadde sluppet å høre da!

Dette er et kroneksempel på at det kan være lurt å lese tråden før man svarer, for ikke å virke som en kjip copycat.

Samtidig er jeg helt enig med Veronal om at man bør velge en mer generell tråd for å uttrykke hvor teit man synes tatoveringer er, enten gjennom kneblede smileyer eller med noen ord.

Man må ikke leses hvert eneste svar før man svarer i en tråd!
Jeg har aldri sagt at tatoveringer er teit. Jeg hadde ikke villet tatt fler tatoveringer så lenge jeg allerede hadde bestemt meg for å ikke gjøre det, thats it.
Å virke som en kjpt copycat er helt ok fra tid til annen det

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:58   #90
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Line, her.

Man må ikke leses hvert eneste svar før man svarer i en tråd!
Jeg har aldri sagt at tatoveringer er teit. Jeg hadde ikke villet tatt fler tatoveringer så lenge jeg allerede hadde bestemt meg for å ikke gjøre det, thats it.


Nå sier jeg ikke at man det, bare at det kan være lurt.

Du sa ingenting om tatoveringer du, du bare putta på en kneblet smiley og skrev "Jeg ville ikke tatt flere tatoveringer." Ikke så rart at du blir tolket som at du synes at det er teit, når Pastill brukte den samme smileyen og de samme ordene, og senere skrev at hun syntes tatoveringer er sylharry. See?

Tenk så lurt om du bare hadde skrevet dette med en gang:

Sitat:

Jeg har aldri sagt at tatoveringer er teit. Jeg hadde ikke villet tatt fler tatoveringer så lenge jeg allerede hadde bestemt meg for å ikke gjøre det, thats it.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 21:06   #91
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå sier jeg ikke at man det, bare at det kan være lurt.

Du sa ingenting om tatoveringer du, du bare putta på en kneblet smiley og skrev "Jeg ville ikke tatt flere tatoveringer." Ikke så rart at du blir tolket som at du synes at det er teit, når Pastill brukte den samme smileyen og de samme ordene, og senere skrev at hun syntes tatoveringer er sylharry. See?

Tenk så lurt om du bare hadde skrevet dette med en gang:

I see

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:12   #92
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Sitron? Tenker du deg tatoveringen med tynne streker, med fyll eller som omriss? (Skjønner du hva jeg mener?)

Jeg blir ikke å ta flere tatoveringer før jeg har funnet det rette motivet. Hadde jeg funnet en tatovør som er like flink som Kat i Miami Ink til å lage portretter, så hadde jeg kanskje fått laget en tatovering av jentene.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:17   #93
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Den var fin, Sitron!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:20   #94
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Sitron? Tenker du deg tatoveringen med tynne streker, med fyll eller som omriss? (Skjønner du hva jeg mener?)

Jeg vil ha den fylt, tror jeg. Får se hvordan den blir når han tegner den.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 00:04   #95
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Det er ikke alle tatovører som vil fylle små tatoveringer. Fikk ikke med meg om du sa hvor stor den skal være? Jeg har en panter (omriss) som er ca 5 cm lang, og da jeg sa jeg ville ha hele panteren svart, fikk jeg til svar: "And what is it gonna look like, twenty years from now? Are you going to tell it's a black panther in a black forrest?"

(Om noen ser etter ideer til tatoveringer, så var det en del fine her: http://www.tattoofinder.com )

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 00:09   #96
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Jeg har nå små fra før som er fylt i. Vi får se.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 00:47   #97
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Et annet alternativ er prikketeknikk - utfylling med prikker - ikke komplett svartlegging. Et eksempel på teknikk (ikke eksempel på tatovering): http://www.kunstmedpuls.no/images/st...ages/Eric3.jpg

(Min tatovering er utført i prikketeknikk.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 01:00   #98
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg skal ha en versjon av denne, som han skal få tegne.

Akkurat den der fikk jeg skikkelig gynekologivibber på altså... Men det er kanskje bare meg?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 01:01   #99
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan skjønne at Sitrusfrukten ble noe amper siden Line så godt som skrev nøyaktig det samme som Pastillen. Både en liten konstruktiv tilbakemelding og ikke minst dårlig oppfinnsomhet.

Ja det var MIN frase

Jeg må bare si at jeg overhodet ikke dømmer de med annen smak enn meg. Jeg har mine sære greier som antagelig hadde fremkalt brekninger hos Sitronen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 02:32   #100
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lurer på ny tatovering

Den kan jeg tenke meg blir veldig fin Sitron.
Lykke til.

Jeg og min søster vurderer å ta forbokstavene i navnet vårt og flette de inn i forbokstaven i navnet til vår bror som er død.

Et minne. Et lite, diskret men pent monogram.
Heter det det? Monogram?

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no