Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg deres adventsstake

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 22:04   #1
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Vis meg deres adventsstake

for firste gang i min liv skal jeg ha en adventsstake. Jeg ha kjøpt en fra Jernia men trenger inspirasjon

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:13   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Denne har jeg kjøpt meg i dag. Loop fra Black and Blum

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:14   #3
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Wow! så fint!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:16   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Her har du min, hjemmelaget i trolldeig

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:18   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Denne har vi:

  Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:20   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Jeg har tenkt å bruke denne som adventstake i år. Fra Eva Solo.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:23   #7
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

elsker hjemmelage ting! men må blir lila?? kan man ha en rød eller hvit adventsstake?

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:24   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Lilla er adventsfargen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:32   #9
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Kjøpte ein på Nille i dag eg. Svart smijern. Enkelt og greit ( fann ikkje bilde )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:33   #10
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Lilla.
Vår stake er en billig hvit treplankeaktig fra Ikea, med et hvitt hjerte på stang på midten mellom lysene. Den er sikkert fra 2000 og har derfor ikke bilde av den.
Vurderer ny hvert år, men finner ingen jeg faller for. Jo dvs. har sett en på illums som jeg virkelig synes er fin. Scarletts var lekker!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:35   #11
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Jeg har en i tre, røde hjerter med hvite prikker på. Kan følgelig ikke ha lilla lys.
Den ser barnslig, men koselig ut.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:35   #12
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

elsker hjemmelage ting! men må blir lila?? kan man ha en rød eller hvit adventsstake?

hehe.. helst lilla, evt hvit. Evt går det jo an å ikke male trolldeig, men "grille" den litt, slik at den ser mer bakt ut...
Rød er julefargen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:35   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Det minner meg på om at jeg må få opp adventsstjerna så den kan tennes ved midnatt. :stikker av gårde og leter:

  Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:35   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Denne har vi:

Jeg ønsker meg denne i svart, vi har en gammel etter mannens bestemor.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:36   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Denne har vi:

Den var utrolig kul! Hvor er den kjøpt? (Kan vel kjøpe en til, selv om jeg egentlig har kjøpt ny i år? )

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:38   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det minner meg på om at jeg må få opp adventsstjerna så den kan tennes ved midnatt. :stikker av gårde og leter:




Du er forresten ikke alene, er mange naboer som har tent den i dag ja. Mitt ligger i en haug bak meg og skal henges opp i morgen og tennes på kvelden når det blir mørkt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:39   #17
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Lilla.
Vår stake er en billig hvit treplankeaktig fra Ikea, med et hvitt hjerte på stang på midten mellom lysene. Den er sikkert fra 2000 og har derfor ikke bilde av den.
Vurderer ny hvert år, men finner ingen jeg faller for. Jo dvs. har sett en på illums som jeg virkelig synes er fin. Scarletts var lekker!!

Scarlett?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:39   #18
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

ok, too much to learn!
Problemer for meg er at alt jule pint skal up i morgen, inkl. min flott fake juletree.. og da blir masse rød og grønn, og lilla passer ikke..
hvorfor så tydelige med juletree?? det er en tradisjon fra min hjemmeland og jeg trenger masse lys i den mørke tiden.


Sist redigert av Botero : 29-11-08 kl 22:45.
Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:41   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Denne har jeg kjøpt meg i dag. Loop fra Black and Blum

Å, gud, den var FIN! Hvor kjøpte du den og hva kostet den?

Mye finere enn den Georg Jensen-saken det har gått inflasjon i.

Jeg har en fra Kremmerhuset og en i et eller annet ubehandlet metall, den tror jeg også er fra Kremmerhuset når jeg tenker meg om.

Jeg har hvite (offwhite) lys. Laaaange, jeg synes de kjempelange som blir helt tynne i toppen er de aller fineste. Byrkjedalslys, for eksempel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:42   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Er den "tredimensjonal", forresten? Altså, jeg skjønner at den er det, men på bildet ser det ut som to av lysene står bak de andre. Eller står de på en rekke, egentlig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no