Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-18, 20:26   #261
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Guilt på Netflix.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:12   #262
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

HJELP!!
Har Netflix, Viaplay og HBO, men finner ingenting å sjå ...

Av serier eg har likt:
- Scandal
- Scorpions
- Crossing lines
- Madam Secretary

Liker ikkje serier "frå gamle dagar" eller SciFi eller ting som på noko som helst vis er paranormalt med hekser, vampyrer eller 6. sansar og slikt.

Gjerne serier med MANGE sesongar, så eg slepp å skifte for ofte.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:17   #263
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

HJELP!!
Har Netflix, Viaplay og HBO, men finner ingenting å sjå ...

Av serier eg har likt:
- Scandal
- Scorpions
- Crossing lines
- Madam Secretary

Liker ikkje serier "frå gamle dagar" eller SciFi eller ting som på noko som helst vis er paranormalt med hekser, vampyrer eller 6. sansar og slikt.

Gjerne serier med MANGE sesongar, så eg slepp å skifte for ofte.

Designated Survivor? The Good Wife? Suits?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:22   #264
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

HJELP!!
Har Netflix, Viaplay og HBO, men finner ingenting å sjå ...

Av serier eg har likt:
- Scandal
- Scorpions
- Crossing lines
- Madam Secretary

Liker ikkje serier "frå gamle dagar" eller SciFi eller ting som på noko som helst vis er paranormalt med hekser, vampyrer eller 6. sansar og slikt.

Gjerne serier med MANGE sesongar, så eg slepp å skifte for ofte.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Designated Survivor? The Good Wife? Suits?


Godless på Netflix er også bra. Og Le Bureau på NRK.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:25   #265
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Ja, Godless er bra, men den er jo veldig kort.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:25   #266
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Elementary? Moderne Sherlock Holmes serie. Fire eller fem sesonger (med mange episoder i hver) tror jeg, ligger på Netflix.

Castle? Tror den ligger på Viaplay, en million sesonger. Om en krim-forfatter som jobber sammen med politiet.

Parenthood? Nydelig serie om noen besteforeldre og alle barna og barnebana. Ligger også på Viaplay tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:40   #267
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Godless og Parenthood var ukjent.
Har sett og likt alle dei andre, så definitivt gode forslag!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:44   #268
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Godless er jo fra gamle dager da (Western). Men den er veldig bra!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 17:28   #269
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Krim er definitivt favoritten.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 18:07   #270
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Må jo få slå et slag for gamle,gode Prison Break! Ligger ute med de 4 første sesongene på Netflix. Jeg har sett hele serien minst 10 ganger, og elsker den, da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 18:13   #271
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Krim er definitivt favoritten.

Broadchurch og Happy Valley. Britisk krim

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 19:39   #272
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

HJELP!!
Har Netflix, Viaplay og HBO, men finner ingenting å sjå ...

Av serier eg har likt:
- Scandal
- Scorpions
- Crossing lines
- Madam Secretary

Liker ikkje serier "frå gamle dagar" eller SciFi eller ting som på noko som helst vis er paranormalt med hekser, vampyrer eller 6. sansar og slikt.

Gjerne serier med MANGE sesongar, så eg slepp å skifte for ofte.


White collar, Netflix.
Lucifer, Netflix. (Ok, djevelen er jo ikke helt naturlig, men han opererer på jorden). jeg liker Scorpions og disse er på en måte litt like. Samme med Suits, på et vis. Alle har wonderboys som kan mer enn folk flest.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 20:29   #273
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jeg trålte også gjennom noen sesonger av Law and order SVU på Netflix eller Viaplay. Gammel slager.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 01:13   #274
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Blindspot og Altered Carbon

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 08:41   #275
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Blindspot og Altered Carbon

Altered Carbon! Jeg er fremdeles litt i den verdenen, og jeg avsluttet serien for et par dager siden, så det vil ta tid før jeg er ferdig med den.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 10:20   #276
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Altered Carbon! Jeg er fremdeles litt i den verdenen, og jeg avsluttet serien for et par dager siden, så det vil ta tid før jeg er ferdig med den.

Den står på lista

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 18:21   #277
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jeg så første episode av Altered Carbon, pga Joel Kinnaman men jeg skjønte veldig lite, så jeg må visst se mer for å kanskje fatte poenget?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 18:55   #278
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Det hjelper å se mer ja. Jeg skjønte ikke mye i starten jeg heller, men det kom seg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 19:20   #279
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Da skal jeg gi den en sjanse eller to til, for hvis jeg skjønner mer, liker jeg sikkert serien også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 20:46   #280
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Min sci-fi-nerd av en mann synes fortsatt ikke at Altered Carbon er bra etter 4-5 episoder. Tar den seg mer opp? (Jeg følger ikke med - ikke helt mi greie. Tror jeg.)

The Crown synes jeg var litt treig i sesong en, men likevel veldig bra. Sesong 2 har så langt tatt meg med storm.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no