Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 17:31   #41
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Da skal hele familien på kino i morgen kl 11 og se Grusomme meg
Håper bare ikke 4-åringen blir skremt, det står at den er for alle, så vi får håpe på det beste

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:54   #42
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi så Grusomme meg forrige helg. Anbefales! Den var veldig morsom. Også for oss voksne.

Vi har bestillt billetter til denne.
Jeg skal prøve å ha med meg minstemann på kino for første gang.
Spennende å se hvordan det går.

Den er ikke skummel sant?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 19:07   #43
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Vi skal ! Ungene (3 og 6) og meg, vi skal se Grusomme meg. Jeg gleder meg masse.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:34   #44
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Da skal hele familien på kino i morgen kl 11 og se Grusomme meg
Håper bare ikke 4-åringen blir skremt, det står at den er for alle, så vi får håpe på det beste

..og der ble mannen kalt inn på overtid i morgen, dermed blir det bare meg og jentene som går, ingen familiedag likevel

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:01   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Vi har nå billetter til "Flåklypa Grand Prix". Jeg må gå alene med ungene og er spent på om den er underholdende nok for 3-åringen, men han får heller sitte på fanget litt hvis han blir "mark".

Det var ganske behagelig å betalt 120 kroner for 3 billetter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:33   #46
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Malin har allerede sett alle som går på kino. Mannen laster alt det med en gang det kommer ut på nettet, så vi ser faktisk Sammy as we speak.

Men jeg kunne tenkt meg å tatt henne med på noe likevel, tror jeg. Hvis mannen orker å ha Leo.(Han trakk en visdomstann på hver side i går, og ser ut som en chipmunk med fulle kinn. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:34   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Hadde (/&€%#€#%% svigers for EN gangs skyld giddet å ha minsten, hadde jeg tatt med eldste på kino i dag. Men jeg og ei venninne skal nok se Saw på kino i kveld, eller i morgen kveld.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 12:48   #48
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

kinoens dag liksom............. Ingenting...

Ha en flott kinodag, dere som skal!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 16:04   #49
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Då var det unnagjort, og alle er fornøyde. Sett bort frå at mor har dundrande hodepine pga 3D film då, sliter med å sjå slike filmer.
Eldste fekk sjå Legenden om vaktuglene (som i følge far var sterkt inspirert av Ringenes Herre), og lillesøster såg Sammy's eventyr. Føltes som å tilbringa 1,5 time i eit akvarium, men veldig god 3D film.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 16:32   #50
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Vi har vært på kino. Eldsten og jeg så Trolljegeren, og vi koste oss veldig. Positivt overrasket.
Mannen og de to minste så Grusomme meg, og de var temmelig fornøyde de også. Det var skrekkelig mange folk, og en måtte være tidlig ute for å få billetter i dag, men når køinga var unnagjort, var det bra.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 21:44   #51
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Ble kino alikevel, Trolljegeren

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 21:54   #52
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På lørdag er det Kinoens dag, skal du?

Ble Knerten gifter seg på oss i dag for hele familien, med fiskedam etterpå inne på kinoen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no