Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Avatar 2 og 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 09:41   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Avatar 2 og 3

http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10034213

Da er det endelig bekreftet, synd det er så lenge til...

Avatar var jo virkelig bra, jeg overasket meg selv med å like den skikkelig godt! Venter spent på neste! og håper den innfrir..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 17:30   #2
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Syns personlig at Avatar var skuffende. Med såpass godt budsjett, kompetente skuespillere og state-of-the-art cgi, syns jeg de burde brukt litt mer tid på manus.

.. og ikke bare tatt pocahontas-manuset og byttet ut navn og location

.. og jeg har den naturligvis på bluray

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 17:57   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Opprinnelig lagt inn av Thomas1977, her.

Syns personlig at Avatar var skuffende. Med såpass godt budsjett, kompetente skuespillere og state-of-the-art cgi, syns jeg de burde brukt litt mer tid på manus.

.. og ikke bare tatt pocahontas-manuset og byttet ut navn og location

.. og jeg har den naturligvis på bluray


Tja... mulig? men likte den likevel jeg faktisk! Normalt sett liker jeg ikke sånne "eventyrfilmer". Likevel har jeg muligens latt meg overtale til å se trolljegeren... muligens..!

...Og siden den var så skuffende har du den naturligvis på bluray

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 13:28   #4
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Her er forøvrig et litt morsomt perspektiv på Avatar

http://theoatmeal.com/comics/aliens_avatar

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:02   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Historien var jo helt pinlig dårlig, men effektene var bra. Om de greier å komme seg ned fra sin høye, hvite, vestlige hest, så kanskje en oppfølger kan funke. Jeg trenger ikke en Pochahontas/Danser med Ulver/Den siste Samurai-historie til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:04   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Jeg likte virkelig ikke Avatar, så jeg kommer neppe til å se ev. oppfølgere. Det får da være måter på selvpining.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 17:34   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Storyen var ikke spesielt bra nei, men jeg likte effektene osv godt, og satt faktisk igjen med en god film-opplevelse

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 17:37   #8
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg likte virkelig ikke Avatar, så jeg kommer neppe til å se ev. oppfølgere. Det får da være måter på selvpining.



Det er lenge siden jeg har sett en så dårlig film som avatar, så oppfølgerne vil bli forbigått i stillhet her i gården.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 17:45   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Eh... den var jo ikke såååå dårlig da? hmmm

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:06   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Eh... den var jo ikke såååå dårlig da? hmmm

Eh, jo. Faktisk.
:kommer neppe til å se oppfølgerne:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:47   #11
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Historien var jo helt pinlig dårlig, men effektene var bra. Om de greier å komme seg ned fra sin høye, hvite, vestlige hest, så kanskje en oppfølger kan funke. Jeg trenger ikke en Pochahontas/Danser med Ulver/Den siste Samurai-historie til.

Film 2 har sikkert med en "token black guy" og film 3 en latinamerikansk muslim.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:30   #12
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar 2 og 3

Opprinnelig lagt inn av Thomas1977, her.

Syns personlig at Avatar var skuffende. Med såpass godt budsjett, kompetente skuespillere og state-of-the-art cgi, syns jeg de burde brukt litt mer tid på manus.

.. og ikke bare tatt pocahontas-manuset og byttet ut navn og location

.. og jeg har den naturligvis på bluray

Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv. Likte den helt til de angrep "treet". Da hadde jeg mest lyst til å skru over og se på noe annet. Kjempeskuffa.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no