Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 23:23   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

I år blir det ren sologbad-ferie på oss, kjenner jeg. Sunwing Side Beach frister mest akkurat nå. Jeg er helt åpen i forhold til reisetidspunkt, men vil gjerne ha noe konkret å glede oss til. De fleste vi kjenner RL har enten helt andre planer eller tenker bare siste-liten turer. Såh. Jeg sitter på nippet til å bestille her, men lurte plutselig på om noen andre skal der 2010, og tør ta sjansen på å si når?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:28   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Jeg er relativt sikker på at vi skal ut å farte til sommeren igjen, men jeg vil ikke til Tyrkia

  Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:28   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.988
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Vi befinner oss på Sunwing Resort Side fra 29. juli og 2 uker fremover. Vi har vært på FP-ferie før og gjør det gjerne igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:29   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Tror det er noen her inne som har tenkt seg til Side neste år. Vi skal til Mallorca.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:32   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Tyrkia er uaktuelt for min del.... Mallorca derimot hadde vært noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:32   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Ah, høres bra ut, Tjorven, vi har barn nesten på samme alder også- Nei søren. Vi har noen begrensninger på tid, siden jeg vil ha Lærlingen in i SFO fra 1.august.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:32   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Igjen må jeg bruke ordet relativt. Vi er relativt sikre på at vi skal et eller annet sted i Hellas til sommeren.

  Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:39   #8
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Sjugger, det høres egentlig fint ut. Jeg er relativt sikker på at det ikke blir Hellas for oss. Hvem vet hvorfor, men jeg har litt aversjon. Tyrkia derimot, deilig mat og hyggelige mennesker og interessant kultur. Litt uggent på det politiske, da.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:41   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?

Jeg kunne sagt det samme om Hellas. Etter ei uke på toalettet på et snuskete hotell i Tyrkia, såååå reiser vi til Hellas. Har vært mange steder der, og aldri vært syk en dag.
Tyrkia ligger omtrent på topp i antall mageinfeksjoner.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 08:38   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Jeg har sett en del tyrkiske toalett. På tross av mageinfeksjoner, innpåslitne menn, livsfarlig trafikk og at jeg altså ble skutt på, så liker jeg Tyrkia. Det er ihvertfall ikke kjedelig der.

Angående Hellas, så vet jeg at jeg er sær. Den ene gangen jeg har vært der bodde vi på Ving Resort, og det var antakelig det som gjorde at jeg har fått intrykk av at Hellas er kjedelig. Det er virkelig snakk om å urettferdig fordømme basert på lite inntrykk, men man bruker feriedager og penger på å reise, og da velger ihvertfall jeg fort noe annet enn et land jeg har negative minner fra. Alle jeg kjenner ellers elsker Hellas, så jeg skal prøve igjen en gang.

Noen andre som vil til Tyrkia? (Litt redd for å ha skremt vekk noen nå.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:14   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Det er bra at vi har ulike preferanser, ellers ville denne verden vært ulidelig kjedelig, og enkelte turiststeder hadde blitt veldig overbefolket.

Jeg hadde reist til Tyrkia igjen, om det var eneste "syden"ferien jeg kunne fått, men når jeg kan velge, så velger jeg andre ting.

Jeg har masse venner som elsker Tyrkia, og svigers kom hjem fra Tyrkia på fredag, og har hatt en fantastisk tur, så det er bare noe med hva man liker - rett og slett

  Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:16   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Jeg hadde gjerne dratt på ferie med Balanse. Men ikke Tyrkia.

Vi vet ikke helt hvor vi drar neste sommer heller vi. Det kommer litt an på vannstanden i lommeboka.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:27   #13
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg hadde gjerne dratt på ferie med Balanse. Men ikke Tyrkia.

Vi vet ikke helt hvor vi drar neste sommer heller vi. Det kommer litt an på vannstanden i lommeboka.

Politiske grunner? Vannstanden i lommeboka her er så lav at at det er helt utenkelig at vi skal ha råd til ferie i det hele tatt neste sommer. Jeg bestiller likevel, så vi klare å spare sammen noen slanter.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:10   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Ikke Tyrkia her heller, men det ble Kypros og Snwing der.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:14   #15
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Vi har vært en gang i Tyrkia. Det resulterte i 14 dager på sykehus med dysenteri, så vi reiser IKKE tilbake

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:14   #16
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Vi skal to uker til Sunwing Kallithea- Rhodos, fra 18e juli. Nydelig sted.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:07   #17
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Jeg reiser gjerne en uke på nyåret, med bare treåringen på slep.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:09   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Jeg har lovt meg selv på tro og ære å aldri dra på charter igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:49   #19
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

(...) og at jeg altså ble skutt på,

Hva skjedde?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:51   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Politiske grunner? Vannstanden i lommeboka her er så lav at at det er helt utenkelig at vi skal ha råd til ferie i det hele tatt neste sommer. Jeg bestiller likevel, så vi klare å spare sammen noen slanter.


Også tror jeg ikke jeg vil på chartertur neste år. Det er så dyrt og litt for chartrete.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no