Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-18, 17:17   #461
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kjempefin gave Frukt!


Ja, gleder meg allerede til å sette den sammen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-18, 17:19   #462
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Julekjolen er også i boks, og har vært det i flere år. I 2016 kjøpte jeg denne fra Kjoledamen, og har fortsatt til gode å bruke den. Men nå har jeg kjøpt svart strømpebukse med gullglitter så i år skal den til pers.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 03-12-18 kl 17:24.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-18, 17:32   #463
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Så fin gave frukt. Godt det ikke bare er jeg som koser meg når jeg hjelper til med å sette sammen barnas gaver.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-18, 17:33   #464
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi er nok flere.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-18, 19:23   #465
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2018

Kjempefin gave, Frukt! Min eldste har noe tilsvarende. Den ble kjøpt på Tiny i Magasin Blaa. Hun brukte den utrolig mye.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 22:58   #466
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

I dag har vi kjøpt airpods i gave til eldstejenta, og det var på høy tid, for det begynner å bli utsolgt de fleste steder, også fra leverandør. Så hvis andre har planer om å kjøpe det samme er det lurt å hive seg rundt. I tillegg kom pakken med Phillips wake-up-lights, som jeg har bestilt til alle tre, på vegne av faren min. Fikk pakket det inn i kveld også.

Så har jeg kjøpt årets juletrepynt til meg selv … Det første året jeg og mannen feiret jul i eget hus kjøpte vi en dunge med billig juletrepynt på Europris, bare for å få fylt opp treet. Og siden den gang har jeg kjøpt noe nytt hvert år, av litt finere og dyrere pynt, og gradvis erstattet billigpynten. Årets supplement ble disse julekulene, fra Iittala:

De er så fine at jeg vurderer å henge dem et sted hvor de kommer bedre fram, men er usikker på hvor det skulle være … Har ikke så mye plass, så de havner vel trolig på treet til slutt uansett. Men det blir fint. Har kjøpt de samme til min søster i julegave.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-12-18 kl 23:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:00   #467
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

De var fine My.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:06   #468
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.786
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Knallfine kuler My! Hvor får man kjøpt de?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:16   #469
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Kule kuler, My!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:16   #470
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Knallfine kuler My! Hvor får man kjøpt de?

Jeg kjøpte dem på et uavhengig glassmagasin i byen (C.I. Pedersen, for de som er kjent), jeg så dem gjennom vinduet en dag jeg gikk forbi, og måtte bare ha dem. Men nå ser jeg de har fått dem på Kitch'n også. De selges vel der de typisk har annet fra Iittala.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:24   #471
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Ja, også kan jeg føye til at mannen fikk dette i dag, fra de han brygger øl sammen med:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:39   #472
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I dag har vi kjøpt airpods i gave til eldstejenta, og det var på høy tid, for det begynner å bli utsolgt de fleste steder, også fra leverandør. Så hvis andre har planer om å kjøpe det samme er det lurt å hive seg rundt. I tillegg kom pakken med Phillips wake-up-lights, som jeg har bestilt til alle tre, på vegne av faren min. Fikk pakket det inn i kveld også.

Så har jeg kjøpt årets juletrepynt til meg selv … Det første året jeg og mannen feiret jul i eget hus kjøpte vi en dunge med billig juletrepynt på Europris, bare for å få fylt opp treet. Og siden den gang har jeg kjøpt noe nytt hvert år, av litt finere og dyrere pynt, og gradvis erstattet billigpynten. Årets supplement ble disse julekulene, fra Iittala:

De er så fine at jeg vurderer å henge dem et sted hvor de kommer bedre fram, men er usikker på hvor det skulle være … Har ikke så mye plass, så de havner vel trolig på treet til slutt uansett. Men det blir fint. Har kjøpt de samme til min søster i julegave.

Kanskje du kan henge de i et vindu?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-18, 23:42   #473
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Kanskje du kan henge de i et vindu?

Tenkte jeg også, men så kom jeg på at jeg ikke har så mange vinduer å ta av. Kan ikke ta plassen fra adventsstjerna heller akkurat, og i det andre vinduet i stua henger det også noe.

Kunne hatt en grein, trollhassel eller noe, hengende/stående i en krukke et sted, men det er liksom ikke helt min stil.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-12-18 kl 07:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-18, 07:36   #474
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2018

Takk for tips om snart utsolgte AirPods, My. Jeg skulle ha ikke mindre enn 2, har hevet meg rundt på morgenkvisten og bestilt på nett. Butikker i nærheten ser ut til å være tomme.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-18, 09:04   #475
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2018

Her er også Phillips wake-up light kommet, må bare pakke inn. Hun får det fra eksen min (sin pappa).

Mangler fortsatt noen gaver, men vet hva jeg skal kjøpe til to av dem, så det ordnes i løpet av uken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-18, 09:36   #476
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi mangler bare to gaver og det er til tanten og søskenbarnet til mannen som skal feire med oss. Vi har aldri feiret med dem før og jeg har ikke den fjerneste anelse hva de skal få.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-18, 10:07   #477
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Takk for tips om snart utsolgte AirPods, My. Jeg skulle ha ikke mindre enn 2, har hevet meg rundt på morgenkvisten og bestilt på nett. Butikker i nærheten ser ut til å være tomme.

Takk herfra også! Begynte å bli tomt på nett også, men etter litt leting fant jeg

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-18, 11:26   #478
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Politisk ukorrekt
Risk
Ticket to ride

Spillet "Hint" var veldig morsomt å spille med fem andre voksne synes jeg i alle fall.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 18:25   #479
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av My, her.


Så har jeg kjøpt årets juletrepynt til meg selv … Det første året jeg og mannen feiret jul i eget hus kjøpte vi en dunge med billig juletrepynt på Europris, bare for å få fylt opp treet. Og siden den gang har jeg kjøpt noe nytt hvert år, av litt finere og dyrere pynt, og gradvis erstattet billigpynten. Årets supplement ble disse julekulene, fra Iittala:

Jeg kjøpte disse på grunn av ditt innlegg. Så fine var de. Og de er på salg på Kitchn' nå.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 19:38   #480
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg nyter å høre Kurt Nilsen synge " walking om the air" fra snømannen, og vi har fått ryddet litt og hengt opp noen julehjerter.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no