Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Erfaringer med levegg av pil

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-18, 21:02   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Erfaringer med levegg av pil

Thujahekken mellom deler av vår hage og parkeringen til naboen må bort. Vi har fått frie hender og lovnad om at de dekker halvparten av hva det koster. De ønsker noe som er lett å vedlikeholde. Jeg ønsker noe som skjermer godt og gir privatliv på vår side. Det er snakk om 8 meter bortover med en høyde på 1,5-2 meter. Jeg har sett på levegger av pil (fks denne; https://www.felleskjopet.no/butikk/h...-15m-50287416/). Ser for meg en klatreplante av noe slag som gjør den litt mykere og grønnere.

Er det noen som har erfaring med slike levegger? Ser man gjennom dem? Hvor stabile er de? Krever de noe vedlikehold?

Tar også imot ideer til klatreplanter som kan passe. Min første innskytelse er villvin.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no