Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tredemølle-TV

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 15:01   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Tredemølle-TV

Jeg trenger noe gøy jeg kan se på mens jeg trener. Det må være passe gøy. Gøy nok til at jeg gidder å trene, men ikke så gøy at jeg blir fristet til å se det når jeg ikke trener. Helst komedie. Jo fler sesonger, jo bedre. Hva skal jeg se på?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 15:08   #2
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Tredemølle-TV

Kommer an på hva slags humor du har, men jeg kan ramse opp noen av mine favoritter;

How I Met Your Mother
Big Bang Theory
Solsidan
Black Books

Ymse andre ting enn sitcom;
Michael McIntyre's Comedy Roadshow
Live From Apollo
QI
Little Britain
Top Gear

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 21:30   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle-TV

Takk for tips! Topgear var lurt, det har jeg bare sett litt nå og da, der er det sikkert masse å ta av. BBT er det vel også noen sesonger jeg ikke har sett, den skal på listen.

Resten har jeg visst sett. :tv-slave, hence the need for tredemølle:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 22:21   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tredemølle-TV

Ikke glem Michael McIntyre sine live-show ellers. Er vel kommet ut 2-3 stk. Live at Wembly f.eks.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no