Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke filmer vil du aldri se en gang til?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 23:33   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Lilja-4-ever er jo bra!

Jeg ønsker ikke se Dis en gang til. Selv ikke for å le av den.

Tørk støv av lesebrillene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:35   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*minner seg på å lese hele tråden*

Forøvrig er alle bra filmer filmer som jeg kan se igjen.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 06:25   #23
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dancer in the Dark
Den Engelske Pasienten
Pianolærerinnen

- av forskjellige årsaker.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 07:58   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A Clockwork Orange

Hadde den i filmhistorie, og var tvunget til å se den flere ganger.
Aldri igjen frivillig! Blir uvel av den filmen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:45   #25
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig vanskelig å finne en bra film jeg ikke vil se en gang til ... Kids kan jeg henge meg på, den syntes jeg var litt ekkel, selv om den var bra. Kommer nok ikke til å se den igjen. Schindler's liste har jeg sett flere ganger, selv om den får meg i litt dårlig humør. Har en kompis som ligner så veldig på Liam Neeson i den filmen og det får meg til å smile.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:53   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke sånn at jeg ikke kan se gode, sterke fimer om igjen, jeg. Jeg har store planer om å beveges gjennom Lilja 4 ever og Schindlers liste en gang til. Førstnevnte har jeg i hylla, men må innrømme at jeg ennå ikke har funnet noen passende anledning til å se den igjen. Den krever liksom sitt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 09:00   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sett Lilja 4 ever , men det ser det ut som at jeg må gjøre noe med....(selv om jeg kanskje bare klarer å se den en gang )

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 09:13   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så Schindlers liste to uker etter fødsel. Sjakktrekk ...not.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 09:19   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig liker jeg å gråte på kino. Det er litt rensende og upersonlig, liksom. Men noen ganger blir det for mye. Da jeg så Shadowlands og Magnolia gråt jeg bøtter av altfor personlige tårer, så jeg tror ikke jeg skal se dem noe mer.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:12   #30
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg så Schindlers liste to uker etter fødsel. Sjakktrekk ...not.

Jeg så "The Ring" noen uker etter fødselen. I en periode etter det, måtte mannen min følge meg på do.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:16   #31
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg så "The Ring" noen uker etter fødselen. I en periode etter det, måtte mannen min følge meg på do.

Skremmern skremt???

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:38   #32
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Rød Oktober (tror det er det den heter) Syns sånne ubåt-filmer er dritkjedelige!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:46   #33
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Boys don`t cry


Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:52   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skriver under Lilja og Schindler, og det er sikkert mange i samme kategori.
Selv så jeg Erasehead da jeg var gravid. IKKE sjakktrekk heller. Virkelig ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:53   #35
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Requiem for a dream.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:26   #36
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seven var bra, men ikke søren om jeg kommer til å se den flere ganger.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:32   #37
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Stryker listen. Hadde ikke lest spørsmålet ordentlig. Trenger lenger betenkningstid.


Sist redigert av Sparky : 28-09-06 kl 20:50.
Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:47   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Skremmern skremt???

Næsj.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:24   #39
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Seven var bra, men ikke søren om jeg kommer til å se den flere ganger.

Så enig, så enig.

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:36   #40
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innrømmer å ikke ha lest instruksene i hovedinnlegget og skammer meg. Filmen jeg foreslo var bra, men disgusting og det var grunnen til at jeg ikke ville se den en gang til.

En film jeg ikke har sett omigjen fordi det ville ødelegge hele den perfekte følelsen jeg satt igjen med etter at den var ferdig? The sixth sense.

Hårene reiste seg på armene da jeg (endelig) skjønte sammenhengen. Deilig. Perfekt filmopplevelse!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no