Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dallas 2012

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-12, 19:36   #21
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dallas 2012

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg så reprisen sist uke og gikk glipp av del 2 på mandagen. Noen som husker/vet når det går i reprise?

Og kona til Bobby, var hun med tidligere? Jeg tror ikke at jeg fulgte med de siste årene.

Kan ikke huske den kona jeg heller. Husker bare Pamela.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 12:02   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dallas 2012

Må prøves. Lastet ned et par episoder i går, blir spennende å se.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 16:51   #23
3barnsmor76
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 31
3barnsmor76 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dallas 2012

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Kan ikke huske den kona jeg heller. Husker bare Pamela.

Nei, sånn som jeg husker det var den siste Bobby hadde som "kjæreste" var hun April, men hun ble murdet i en kidnappings-historie i Europa...

Jeg har alle sesongene på DVD, så jeg gledet meg veldig når Dallas 2012 skulle begynne. Syns det er ok at se på, men litt for mye sånn "alle-er-slemme-og-ikke-de-man-først-tror-de-er"

3barnsmor76 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:15   #24
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Dallas 2012

Men må si at Bobby holder seg godt da, selv om årene merkes. Men han derre JR er da blitt fryktelig gammel?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:30   #25
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dallas 2012

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Men må si at Bobby holder seg godt da, selv om årene merkes. Men han derre JR er da blitt fryktelig gammel?

Ja, JR er nesten ekkel.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 12:03   #26
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dallas 2012

Har slukt føreste sesongen jeg altså. Joda, man kan si både hint og her, men jeg har latt meg underholde.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 12:07   #27
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dallas 2012

Jeg likte ikke første episode, så hadde ingen planer om å fortsette å se. Men det gjorde jeg, og ble hektet! Kan ikke tro vi må vente helt til neste sommer for å se fortsettelsen!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 12:18   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dallas 2012

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Jeg likte ikke første episode, så hadde ingen planer om å fortsette å se. Men det gjorde jeg, og ble hektet! Kan ikke tro vi må vente helt til neste sommer for å se fortsettelsen!

Var litt lala i forhold til første episode, men har endt med å se alle.
Så må man vente heltt til neste sommer....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no