Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer for jente 10 år?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-12, 19:19   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer for jente 10 år?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er enig! Hunger Games er da virkelig ikke en film for 10-åringer....

Det kommer da an på ti-åringen? Min har ikke ytret ønske om å se den, men hvis henne hadde gjort det kan det godt hende at hun fikk lov.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 20:31   #22
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer for jente 10 år?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det kommer da an på ti-åringen? Min har ikke ytret ønske om å se den, men hvis henne hadde gjort det kan det godt hende at hun fikk lov.


Vel, jeg er ikke enig. Om en 10 åring ikke reagerte på den filmen ville jeg vært bekymret.

Men så er jeg mer bekymret over barn som ikke blir redd og opprørt enn av barn som har mareritt. Etter enkelte filmer er det siste et sunnhetstegn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no