Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familieferie til Vietnam

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-15, 10:46   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Familieferie til Vietnam

Vi må på langtur til sommeren. Og er åpne for det meste, egentlig, men akkurat for tiden er det Vietnam vi stadig kommer tilbake til når vi drømmeplanlegger. Er det noen som har erfaring eller konkrete tips til destinasjoner, ev. kombinasjon av destinasjoner? Vi skal ha med to relativt reisevante jenter på 6 og 9.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 10:50   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Ingen erfaring, men jeg vil høre ALT når dere kommer hjem igjen!

Eneste innspill fra meg er mye mygg om sommeren?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 10:57   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Det Tallulah sa. Vietnam står kjempehøyt på min liste!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:01   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ingen erfaring, men jeg vil høre ALT når dere kommer hjem igjen!

Eneste innspill fra meg er mye mygg om sommeren?

Jeg frøys så grønnj@&%$ på togperrongen i dag morges, at nå er reiseplanlegging det eneste som står i hodet på meg.

Mygg, ja. Det er sikkert en aktuell plage i noen områder på den tiden. Vi får sjekke litt. I det hele tatt er skolens sommerferie en fryktelig upraktisk tid å reise ut av Europa på. Men skal vi på treukerstur, så er det da det er gjennomførbart.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:05   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Februar/mars er klassisk reiseplanleggingstid.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:06   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

ja, jeg er nesten litt sur over at årets sommerferie allerede er i boks (og temmelig gjennomplanlagt).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:09   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Vi har fortsatt innkvarteringsplanleggingen å kose oss med. Men mannen bombarderer meg med Japan-linker likevel. (Vi skal ikke til Japan. Ikke akkurat nå.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:09   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Videresendt linkene til meg da vel!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:10   #9
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Jeg har vært i Vietnam, men da bare uten barn.
Vi var i Saigon og Nha Trang.
Saigon er nok ikke en by jeg hadde ville reise til med små barn, men det er kanskje fordi jeg selv var litt overveldet de første dagene. Saigon er mye. Mye støy, mye trafikk, mye folk, mye som skjer. Men om man er innstilt på dette, er det mye interessant historie å få med seg her. Vi var blant annet en tur i Cu Chi hulene som gir et overveldende inntrykk av hvordan Vietnam krigen var.
Nha Trang er en flott kystby. Nydelig strand, og mange muligheter til båt/sjø aktiviteter.
Planen på turen vår, var også å få med oss Hue, men det rakk vi aldri.

Skulle vi dratt tilbake med barn, så tror jeg at jeg ville tatt utgangspunkt i Hanoi, og dratt til Hai Phong for kystaktiviteter.

Det er viktig å bemerke seg at Vietnam er et kommunistisk land, og det er en del propagandavirksomhet. Da vi var det syklet/kjørte det stadig vekk rundt folk med høyttalere hvor de hyllet "onkel Panh". Det er et utrolig spennende land å besøke. Viktig å huske på å prute. MYE.
Om man ønsker seg spesialsydde klær, så finnes det mange muligheter for dette. Pass på å bli enige om stoff, og pris på forhånd.
Trafikkbildet er forferdelig. Jeg anbefaler ikke å kjøre bil selv.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:11   #10
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Mygg.. hmm.. vi var lite plaget av mygg egentlig. Men sjekk ut anbefalingen for stedene dere skal dra. Malariatabeletter er anbefalt til noen steder.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:11   #11
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Vietnam er flott! Det er så lenge siden jeg var der (14 år! ), at jeg har ingen oppdaterte reisetips.
Hvor lang tid tenker dere? Hvis dere har en måneds tid, ville jeg satset på å starte opp i Hanoi (inkl Halong Bay - vakkert!!!) og ende opp i Ho Chi Minh, og få med ihvertfall Da Lat, Hoi An og Hué på veien. Jeg likte ikke Nha Trang så godt, tror kanskje jeg ville prøvd feks Mui Ne for badeliv isteden. Vi kjørte backpackerbuss, anbefales ikke med barn. Det finnes sikkert mer komfortable utgaver, altså. Tror jeg ville flydd ihvertfall endel av strekkene, og kanskje en strekning på nattoget fordi det er eksotisk. Heldiggriser!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:27   #12
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Saigon ville jeg ikke brukt mange dagene på, jeg syntes også den var i overkant intens. Det er rimelig kultursjokk å komme til Hanoi også. Å krysse gata er i overkant spennende i seg selv.


(Kilde: youtube.com)


Sjekk ut www.hanoikids.org, jeg har hørt mye bra om de guidede turene deres. Engelsktalende studenter som viser turister rundt i byen. Gratis også, tror jeg.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:29   #13
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Kan jeg bli med?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:33   #14
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Kan jeg bli med?



Takk for gode tips, Hot Lips og Mex! Jeg skal sjekke ut Nha Trang og Mui Ne. Hoi An har jeg også hørt positive ting om av en som har studert der. Det er en ganske «ryddig» by, er det ikke? Vi kommer nok ikke til å bruke mye tid i storbyene, nei. Og jeg tipper vi snakker om en 12-15 dager totalt i Vitenam. Så mye rundreise blir det ikke rom for. Det blir nok en stopover på flyturen til Vietnam også.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 11:38   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Vietnam er kjempefint, men jeg ville helt klart kombinert med Kambodsja eller Laos eller begge som jeg likte mye bedre. Vi har i Ho Chi Minh City/Saigon (holder med en eller to overnattinger her) - byen i seg selv er ikke saa spennende, men jeg syntes ikke den var saa vill som mange andre sier over her sml. med andre byer i Asia, bare ikke saa spennende selv om man bör faa med seg Cu Chi tunnellene og mye god mat! Deretter dro vi til et strandsted. Da vi var i Laos var vi i Luang prabang som jeg syntes var kjempefint. Masser av templer og et kjempefint marked, tur paa Mekong elven, besök i smaa landsbyer oppe i fjellene utenfor. I Kambodsja var vi i Siem Reap og fikk sett Angkor Wat og de andre fantastiske templene. Det er dette jeg husker best, men ogsaa de flytende landsbyene paa innsjöen Tonle Sap var utrolig aa se. Fantastisk opplevelse. Vi var to uker i Vietnam og to uker i Laos/Kambodsja, men tre uker totalt som dere har, er rikelig. Vi hadde lagt inn mye tid til pool og sol da vi var der, saa det var veldig relaxed. Sjekk godt ift. regntid. Sommer er ikke akkurat tört og behagelig der... Skal man til Asia paa sommerstid, er det egentlig Indonesia (Bali) som er best, evt. de indre öyene i Thailand (ikke Phuket). Men det kan gaa bra uansett - ofte er jo regntid bare noen ekstremt kraftige skurer, men ingen regel uten unntak...

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 12:05   #16
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Vietnam er flott! Det er så lenge siden jeg var der (14 år! ), at jeg har ingen oppdaterte reisetips.
Hvor lang tid tenker dere? Hvis dere har en måneds tid, ville jeg satset på å starte opp i Hanoi (inkl Halong Bay - vakkert!!!) og ende opp i Ho Chi Minh, og få med ihvertfall Da Lat, Hoi An og Hué på veien. Jeg likte ikke Nha Trang så godt, tror kanskje jeg ville prøvd feks Mui Ne for badeliv isteden. Vi kjørte backpackerbuss, anbefales ikke med barn. Det finnes sikkert mer komfortable utgaver, altså. Tror jeg ville flydd ihvertfall endel av strekkene, og kanskje en strekning på nattoget fordi det er eksotisk. Heldiggriser!

Fly funker utmerket innlands.
Vi flydde fra Saigon til Nha Trang.

Nå skal det sies at vi hadde med oss et par Vietnamesere med tilknytning til Nha Trang, så det gjorde kanskje at vi fikk sett litt mer enn vi kanskje ellers ville gjort. Og så tilbrakte vi 4 dager med båtturer hver dag, hvor vi tok dykkersertifikat.

Vi mellomlandet i Kuala Lumpur, i Malaysia, og hadde 3 dager der før Vietnam. Det er virkelig en spennende by. De ligger langt fremme i forhold til tekniske løsninger (bla førerløst tog fra sentrum og til flyplassen, innsjekkingsmuligheter på togstasjonen)
Det er store kontraster mellom rik og fattig. Den nye delen av KL er utrolig flott, og jeg kan virkelig anbefale en tur til tvillingtårene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 12:16   #17
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

KL er kjempefin, der har vi vært flere ganger. Ellers ser det ut til at midt-Vietnam er best klimamessig i juli, og jeg synes Hoi An ser ut som en fin base.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 12:24   #18
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Hoi An er sikkert en bra base, ja. Da får dere både kultur og fine strender. Jeg ville lagt inn en tur til Halong Bay også, hvis dere likevel fyr inn eller ut fra Hanoi.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 15:30   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Jeg vil også til Vietnam, men mannen har vært der (og vi konkurrerer på land, så da mister han BÅDE et unikt land, OG mister sjansen på et et nytt, så da er det langt nede på listen hans).

Neida. Joda. Men han elsket det, og gjorde omtrent det samme som jeg ser de andre skriver. Ikke alt egner seg for små barn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-15, 10:00   #20
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Familieferie til Vietnam

Zulu - ble det tur til Vietnam? Vi er i tenkeboksen og har fått forslag om reiserute som innbefatter Hanoi, Sapa, Halon bay og badeferie i Hoi An.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no