Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-16, 09:40   #41
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Alt du sier er feil, Espen med Espen Thoresen og Kristopher Schau. Intervjuer på cirka en time med forskjellige kjente og halvkjente folk.

Bokpod til Cappelen Damm. Intervjuer på cirka en time med norske forfattere. De aller fleste av dem er skikkelig bra! Jeg liker veldig godt Hallgeir Opedal, som gjør intervjuene.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 10:30   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så liker jeg at oppsettet er en "senior", erfaren og "tung" dame, en kjapp og kompetent og erfaren dame, og en litt ung og søt og uerfaren mannlig fasilitator.

Heh, jeg tenkte på vei til jobb i dag etter å ha lest ditt forrige innlegg at jeg syns det er irriterende at Eilertsen virker så dominerende og at de andre alltid er fnisende enige. Jeg liker ikke det hierarkiske oppsettet, rett og slett. Der syns jeg Giæver og Joffen er mye bedre, det er mer ordentlige samtaler, de er slett ikke alltid enige, og det er ingen "senior" med siste ord. Også har jeg fått mye mer sansen for Hanne Skartveit gjennom den, selv om hun kan være litt lik Eilertsen egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 11:37   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Den jeg hørte på sist (Johaug), var det slett ikke sånn, der var Sørheim emosjonell og uenig med Eilertsen. Med mye mindre (rasjonell) tyngde, riktignok, men ikke enighet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 11:39   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den jeg hørte på sist (Johaug), var det slett ikke sånn, der var Sørheim emosjonell og uenig med Eilertsen. Med mye mindre (rasjonell) tyngde, riktignok, men ikke enighet.

Ja, det er lenge siden jeg har hørt på nå, altså. Jeg ga vel opp for nesten et år siden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 11:41   #45
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Jeg opplever også Eilertsen og Sørheim som forholdsvis likestilte, selv om Eilertsen ofte er noe tryggere. Men det er jo også fordi de som oftest snakker om politikk og økonomi, som jo er hennes fagområder (hun har bakgrunn fra NHH og sammenliknende politikk). Når de diskuterer kultur er det Sørheim som dominerer ut fra fagkompetanse, for det er hennes område.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 11:48   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Ja, og så trumfer hun på engasjement, ofte.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 11:54   #47
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva podder du nå? Tips til podcastnovise

Ja, som sagt, jeg liker veldig godt måten de to snakker sammen på. Og opplever at de har respekt for hverandre selv om de ikke nødvendigvis er enige om ting.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no