Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 10:26   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Babyshop selger nå Britax Two Way Elite til 1499,-!!

  • Setet kan brukes bakovervendt fra 9 - 25 kg(det er et kombisete)
  • Enkelt å montere(også å flytte fra bil til bil - så om man trenger et ekstra bakovervendt sete er dette ypperlig)
  • Sikkert
  • Lett
For de som er veldig avhengig av tester så er setet med i denne testen her:
Link:Finsk test av barneseter 2006(for å komme inn på siden: Brukernavn: gjest, passord: test)

Setet kan se ut til å ha dårlig sidebeskyttelse, men ut i fra testen så ser dere at skinnet bedrar, 9 av 10 mulige poeng ved sidekollisjon er veldig bra :-)

Annonsen hos Babyshop

Informasjon om setet på hjemmesiden til Britax(det står Two Way, men det er samme sete :-) )

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:30   #2
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Og jeg har et meget pent brukt eksemplar til salgs, innkjøpt i 2004. Har ikke vært utsatt for støt/kollisjon...

  Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 12:34   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supertilbud på Britax Two Way Elite!

TWE er et supert sete. Jeg var på babyshop for å kjøpe det i går, men det passet ikke i bilen vår. Jeg endte opp med Britax hi-way i stedet.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 02:38   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Babyshop selger nå Britax Two Way Elite til 1499,-!!

  • Setet kan brukes bakovervendt fra 9 - 25 kg(det er et kombisete)
  • Enkelt å montere(også å flytte fra bil til bil - så om man trenger et ekstra bakovervendt sete er dette ypperlig)
  • Sikkert
  • Lett
For de som er veldig avhengig av tester så er setet med i denne testen her:
Link:Finsk test av barneseter 2006(for å komme inn på siden: Brukernavn: gjest, passord: test)

Setet kan se ut til å ha dårlig sidebeskyttelse, men ut i fra testen så ser dere at skinnet bedrar, 9 av 10 mulige poeng ved sidekollisjon er veldig bra :-)

Annonsen hos Babyshop

Informasjon om setet på hjemmesiden til Britax(det står Two Way, men det er samme sete :-) )

Alltid supert å få tips om diverse tilbud! Men denne gangen traff ikke produktet meg helt...
Jeg var faktisk på bayshop idag for å se på dette setet, og min konklusjon er at jeg skal nok neppe ha et sånt sete. Enkel å montere er vel en sannhet med modifikasjoner. Noen ganger lurer jeg på hvilke kriterier de som tester vurderer utifra. Jeg ba en ansatt i butikken om å demonstrere montering for meg, både forover og bakovervendt, og ble dessverre skuffet... Mine kriterier for bilsete er at det både skal være bra mtp trafikksikkerhet, men også såpass enkelt OG raskt å montere det at man ikke trenger en mastergrad i montering og en halv fridag på å få det til....
Montering bakovervendt var et knot, beltet ble lett vridd flere steder, og jeg kom meg ut av butikken like rik (eller fattig ).

Men tusen takk for tips, HH!!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:26   #5
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Bare hyggelig, men jeg er ikke enig med deg ang. monteringen

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 10:02   #6
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Verdt å sjekke ut, takk for tips

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 10:28   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Supertilbud på Britax Two Way Elite!

Nei, når det gjelder montering så følger jeg deg ikke helt Forbrukerkverulanten. Vi har hatt lignende seter til alle tre og jeg synes de her veldig enkle og kjappe...

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no