Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

[Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-13, 15:40   #21
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Min jente går utelukkende i jeans/tight fra Pomp de lux, kommer ny kolleksjon nå.
Ellers fikk jeg fra www.barnogleker.no i dag i posten, der var det litt kule hummel joggebukser/treningsbukser til barn.
Synes de har en del fint på smartkids.no.
Vi har også brukt jumpsuits og myke bukser fra Chill Norway.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 16:33   #22
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skinnyjeans? Til en fireåring?

Mine sønner gikk alltid i sånne bomullsjeans med bred strikk og snøring i livet fra HM, vide ben og sånn strikk i benene igjen.

Det var behagelig og ikke lekehemmende og falt ikke ned.

Det er selvsagt ikke snakk om skinnyjeans i stivt stoff, men mer i mykt bomullsmateriale. Det er enten det, eller veldig vide posebukser som finner, og sistnevnte sitter på, men er ganske begrenset ellers. Jeg tror jeg får lete etter flere og tykkere tights til henne siden hun selv helst vil ha kjole uansett.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 16:47   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Det er selvsagt ikke snakk om skinnyjeans i stivt stoff, men mer i mykt bomullsmateriale. Det er enten det, eller veldig vide posebukser som finner, og sistnevnte sitter på, men er ganske begrenset ellers. Jeg tror jeg får lete etter flere og tykkere tights til henne siden hun selv helst vil ha kjole uansett.

Jeg synes fortsatt det er helt vilt, bare å bruke uttrykket, lissom?

Og forundrer meg alltid over at det funker utmerket for guttene å herje rundt i løse, behagelige bukser, men ikke for jenter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 17:26   #24
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Vi har mange velour- og joggebukser fra lindex, fra 3-for-2-stativet. De er mjuke og gode. Min treåring er dog ikke av det spesielt smale slaget, så jeg vet ikke hvordan de sitter på tynnere unger.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 17:37   #25
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Vi bruker en del av denne typen fra Me & I.

http://www.meandi.se/no/produkter/132309.aspx

Veldig gode bukser, myke og gode, med stramming i livet.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 17:38   #26
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Disse er også gode.

http://www.meandi.se/no/produkter/132305.aspx

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 17:39   #27
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Har dere noen gode tips til tights? Jeg synes de ofte er (1) for vide i livet eller (2) tynne og slafsete. Tightsene fra PoP med stramming er for så vidt greie, men strikken har en lei tendens til å vri seg, og de koster endel mer enn andre kandidater.

Min tynne frøken har noen fra Molo, Kappahl og Cubus som fungerer bra. Lindex går ikke, de blir alt for vide til henne.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 21:22   #28
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Disse er også gode.

http://www.meandi.se/no/produkter/132305.aspx

Skulle til å foreslå disse. Min veldig smale 5,5-åring bor i sin bukse, og jeg skal definitivt kjøpe flere til ham. Nå har jo jeg gutt da, men problematikken er den samme. Har funnet smale bukser til ham både på Lindex, KappAhl og PoP, og i tillegg fungerer bukser med strikk i liv og nederst på beina. Begge guttene må ha bukser med innstramming i livet, og de må strammes inn maks, ellers ramler de av.

Niesene mine er også ekstermt tynne og langbeinte, og de fant bukser på KappAhl da de var mindre.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 21:24   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes fortsatt det er helt vilt, bare å bruke uttrykket, lissom?

Og forundrer meg alltid over at det funker utmerket for guttene å herje rundt i løse, behagelige bukser, men ikke for jenter.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 22:19   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg kjøper den typen Maverick viser. Skinnyjeans hadde sett merkelig ut på min fireåring, ser jeg for meg.

Slike har jeg brukt mye til min smale fireåring (gutt). Har også kjøpt tilsvarende på KappAhl. De har vært enda bedre fordi de kan strammes mer. Lindex har også slike har jeg sett. Ellers har han brukt en fra Pop mye, strikk nederst ved bena, litt posete og strikk oppe i livet i tillegg til knapper med stramming. Sistnevnte var nok vår favoritt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 22:26   #31
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Min fireåring nekter å gå i dongri med strikk som en Maverick viser. Kjøpte en fra Nova star for litt siden, men den ligger bare nederst i skuffen

Det går mest i tights, smale dongribukser eller velourbuksene fra Lindex med snøring.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 22:51   #32
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Jeg har også en 4-åring som nekter slike løse, baggie bukser. Hun skal kun ha "skinny jeans" eller tights. Trange bukser som hun kaller de. Eneste hun har aksept for er yogapants som jeg viser til i tidligere innlegg. Da med bråtet brettet ned slik at det sitter stramt rundt leggen.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 23:00   #33
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

De yogapantsene så jo geniale ut! Selv vil hun helst gå i strømpebukse, og de få baggybuksene må bortimot tvinges på. Ikke funker de under kjoler, heller. Jeg skulle av og til ønske at hun var mindre bestemt på klesfronten, i stedet opplever vi at hun ligger på badegulvet og hyler fordi jeg var så frekk at jeg forsøkte å ta på henne et grønt antrekk. Eller fordi hun ikke har krøller.

Jeg tror jeg skal ta en runde i morgen, så får vi se på utvalget. Jeg skal også ta en tur innom Cubus, som jeg egentlig hadde avskrevet pga negative erfaringer med kvaliteten på noen klær.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 23:04   #34
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Hehe, jeg rydda i kommoden til firåringen i går, og tvang henne til å prøve et par olabukser som pappan og jeg har kjøpt og vært så fornøyde med. De har aldri vært brukt, og nå var de for små, de også..

Frøkna her har bannlyst bukser siden før hun var to. Kjole eller skjørt og tights er det som gjellder. Dog syns jeg det er noget pussig at det ikke er noe problem å kaste skjørtet utpå dagen og bare gå rundt i strømpisen. Det er visst mye finere enn å gå i bukse

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 14:52   #35
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og forundrer meg alltid over at det funker utmerket for guttene å herje rundt i løse, behagelige bukser, men ikke for jenter.

Lillesøster blir 4 i høst og vet selvsagt ikke hva skinnyjeans er eller har noe som helst begrep om bukser er smale eller baggy. Likefullt klager hun på posete bukser. Drar dem sammen ved låra og sier at hun vil de skal "være inntil beinet". Det er ikke noe jeg har funnet på eller fortalt henne, men rett og slett et eller annet hun syns er ubehagelig med løse bukser. Vanlige olabukser og bukser som er mer rette i fasongen går like fint som sånne helt trange bukser da. Det er bare de som er posete og løse hun klager på.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 16:33   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Lillesøster blir 4 i høst og vet selvsagt ikke hva skinnyjeans er eller har noe som helst begrep om bukser er smale eller baggy. Likefullt klager hun på posete bukser. Drar dem sammen ved låra og sier at hun vil de skal "være inntil beinet". Det er ikke noe jeg har funnet på eller fortalt henne, men rett og slett et eller annet hun syns er ubehagelig med løse bukser. Vanlige olabukser og bukser som er mer rette i fasongen går like fint som sånne helt trange bukser da. Det er bare de som er posete og løse hun klager på.


Jo, jeg skjønner selvfølgelig at noen har innsigelser mot løse bukser, på samme måte som noen har innsigelser mot trange bukser, men jeg tenker at det sikkert er kjønnsuavhengig.

Og jeg stusser veldig, veldig, veldig på at man i det hele tatt bruker begrepet "skinnyjeans" om bukser til fire år gamle jenter, og at det åpenbart er en greie at småjenter vanligvis helst går i stramme bukser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 16:51   #37
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Jeg legger ingen ting i det at jeg kaller det skinnyjeans. For meg er det bare et navn på en viss fasong på et klesplagg.
Jeg kaller det ikke skinnyjeans i det daglige, men akkurat i denne diskusjonen blir det brukt for å beskrive typen klesplagg.

Jeg har to jenter. Begge to foretrekker trange bukser og det er noe de har kommet frem til selv. Jeg har kjøpt utallige "posebukser" og joggebukser for at de skal kunne ha behagelige klær å leke i. Ser ikke lenger vitsen i å kjøpe slike klær da de ikke bruker de. Begge jentene har vært igjennom faser der de ikke har villet bruke bukser. Da er det kun tights/strømpebukser med skjørt som har vært gjeldene. Aller helst fotside kjoler med mest mulig tyll.

Dette er deres egne ønsker, jeg påvirker de i minst mulig grad. Så lenge de ser anstedige ut så gidder jeg ikke påtvinge de noe bare fordi JEG mener det er mer behagelig for dem å leke i. Jeg tenker at de selv er i stand til å kjenne etter om noe virkelig er ubehagelig.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 17:06   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Men hvorfor tror man at hovedsaklig småjenter kommer frem til det selv at de vil ha trange bukser?

Jeg synes det er skremmende. Fireåringer!!! Er det ikke tidlig nok når de er preteens, lissom?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 17:10   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Det er jo ikke noe de kommer fram til helt uavhengig av hva andre går med og hva som tilbys i butikkene, det tror jeg bare ikke altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 17:39   #40
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?

Eg er rimeleg frustrert over utvalget i bukser for tida. Min 8- åring bruker størrelse 140 i bukser, og eg leiter meg i hel etter bukser som ikkje er smale i passforma. Ho vil ha vide, tynne bukser som ho helst ikkje kan kjenna at ho har på seg. I butikkane er det så smalt for tida at ein nesten må bruka tang for å få buksene på.

Og skulle eg finna på og overtala ho til å ta på noko som er litt smalt, ender eg opp med ein unge som beveger seg som ei reke over golvet medan ho stønner ut dei verste pinsler og frustrasjon over den fryktelege mora hennar.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no