Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå sammen to veldig forskjellige rom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-13, 22:42   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Den hypotetiske mannen med det hypotetiske stashet får jeg finne en hypotetisk løsning for på det hypotetiske tidspunktet i framtida, tror jeg.

Nå skaper jeg et hjem for meg, Storesøster og Plutten. Og det innebærer et stort rom til meg hvor jeg kan trekke meg tilbake når de okkuperer både spisekjøkkenet og stua.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 22:58   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Det høres lurt ut. Jeg savner faktisk et sånt sted selv. Veldig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 09:54   #43
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Den hypotetiske mannen med det hypotetiske stashet får jeg finne en hypotetisk løsning for på det hypotetiske tidspunktet i framtida, tror jeg.

Nå skaper jeg et hjem for meg, Storesøster og Plutten. Og det innebærer et stort rom til meg hvor jeg kan trekke meg tilbake når de okkuperer både spisekjøkkenet og stua.

Og det burde vi være flinkere til!
Lage rom for de behovene vi har og ikke bare tenke på i tilfelle hva og eventuell profitt ved salg en gang i fremtiden.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 14:42   #44
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Jeg ville ha lagt gulv. Innimellom får man kjøpt resteparkett nok til å legge i et rom og sånne veggplater blir faktisk ikke så verst, altså. Lettere å henge opp ting på enn gipsplater også.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 18:22   #45
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Jeg tenkte på det hypotetiske rotet et arbeidsrom fører med seg jeg. (Men det er min manglende lagringsplass og panikkrydding før besøk som står for det rotet, så kanskje det er bedre hos deg)

Jeg ville lagt gulv før jeg fylte rommet om det var mulig og malt de blå veggene hvis underlaget var greit, eller lagt utrettingstapet/sparkel på rull om det er behov.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 18:30   #46
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Hva med å kjøpe billig laminat på IKEA, vi har det er i kjellerstuen og funker super bra. Koster vel omtrent det samme som å male.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 21:26   #47
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Jeg har vært på kontraktsmøte i dag. Og visstnok er det IKKE tregulv under parketten, det er et litt skeivt gulv med plank og så linoleum, og så er skeivheten utjevnet ved at det er støpt noe greier oppå og lagt parkett, av noen proffe. Dette kan bli spennende...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 12:57   #48
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Kjøp billig laminat på Bygmax, det trenger virkelig ikke bli mange kronene!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 19:28   #49
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Vurder å ikke rive veggen helt, men lage en stor åpning i stedet. Type veldig bred døråpning (uten dør). Legg en terskel over såret i gulvet. Så maler du alle veggene i samme farge. Da får du ett stort rom, men samtidig såpass avdelt at det ikke gjør så nye ned forskjellige gulv og vegger. Legg gjerne et stort, deilig teppe i kontordelen.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 10:43   #50
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Jeg har også vært inne på tanken på å dele delvis, og ikke fullstendig, men det er litt avhengig av hvordan jeg ser for meg å møblere, hvor det fungerer å ha skap pga. bjelken over taket osv.

Jeg skal få komme og titte på huset igjen snart, da tar jeg med målebånd og så får jeg lage noen tegninger og gruble litt!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 11:14   #51
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Slå sammen to veldig forskjellige rom

Salt sin løsning høres lur ut, tenker jeg!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no