Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-12, 13:27   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Etter nevnte knirkeproblem med Ilse Jacobsen vurderes nå Hunter. Er de gode? Varme? Er sålen knirkefri?

Eneste aberet er at jeg synes Ilse er finere å se på, jeg har egentlig veldig lyst til disse:



Men jeg vil jo ikke ha knirkete såle!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 13:55   #2
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Hunter er gode, men ikke varme. Da må du evt kjøpe de fleece-strømpene til å ha inni, og da må du opp en skostr og det så teit ut på meg så jeg droppe de sokkene.

Ilse Jacobsen er mye varmere, de er jo som cherrox

Jeg liker begge to, og har begge to, men Hunter er kulere til kjoler og skjørt for de er så høye og fine.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 16:23   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Hunter er kaldere og klammere, men myyye kulere. Jeg bruker lange ullsokker i på de kaldeste dagene. Har ikke måtte gå opp i størrelse av den grunn.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 16:48   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

HAr ikke HUnter, men har IJ. Jeg synes ikke IJ er så fine, jeg da, de er litt traktoraktige og klumpete. Men de er sabla gode å¨gå i.

Jeg ønsker meg HUnter, men er redd jeg ikke får leggene nedi. Er de sinnsykt smale?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 17:27   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

HAr ikke HUnter, men har IJ. Jeg synes ikke IJ er så fine, jeg da, de er litt traktoraktige og klumpete. Men de er sabla gode å¨gå i.

Jeg ønsker meg HUnter, men er redd jeg ikke får leggene nedi. Er de sinnsykt smale?

Vi har IJ og Hunter i hus. Jeg tror jeg har ganske smale legger og Hunter strammer rundt mine, jeg er 38 cm rundt leggen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 17:38   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Hunter finnes også med justerbare greier på sida. Jeg kjøpte slike, men denne justeringen gikk ikke langt nok ned på leggen til meg, så jeg forsøkte først å selge de her, men endte med å gi dem til eldstefrøken i huset. De er fine de altså, og gir rom til 42-43 cm legg.

__________________
95, 99, 04

Sist redigert av Erica : 21-04-12 kl 18:11.
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 17:53   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Enig med deg, Fnatten, det skjønner ikke jeg heller. Synes utseendet på dem er ganske kjipe jeg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 18:43   #8
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Kjipe? De er super hotte, det er noe alle vet....Ingen kan sammenlignes, tilogmed alle kjendisene har dem..så det så Endatil Angelina Jolie..hihihi

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 18:53   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Noe jeg synes var überkomisk i butikken var en reklamegreie for Hunter med bilder av modeller i lette sommerkjoler ute i sol og blå himmel med de digre gummistøvlene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 19:01   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Jeg elsker mine Hunterstøvler, men må innrømme at det er dumt at de ikke finnes i "ren" 40, men bare i 40-41. Jeg har dessuten tynnere legger enn fotstørrelsen min tilsier, tydeligvis, så jeg svømmer litt i dem.
Men fine er de! Aubergine
Og nå går jeg med rødt skjørt over, under plommefarget Merrell-kåpe og stort glis i allslags vær.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 19:01   #11
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Noe jeg synes var überkomisk i butikken var en reklamegreie for Hunter med bilder av modeller i lette sommerkjoler ute i sol og blå himmel med de digre gummistøvlene.

Søstra mi har bilder av seg i brudekjole og Hunterstøvler. (De tok bilder ute i en åker.) Jeg synes de bildene der støvlene synes er ufattelig kule.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 19:43   #12
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.549
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Hunter har hatt et problem med at de trekker inn vann i hælen, og dette sliter de visst med ennå. Jeg har Le Chameau - de anbefales!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 19:53   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Jeg syns Hunter er fine fordi de er så smale og gir leggene en fin og slank linje. Litt ridestøvler. De er veldig fint til smale bukser.

Jeg har dog røde IJ, og siden jeg bruker støvler kanskje ti ganger i året, så får de holde. :snusfornuftig: Og de er gode og varme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:15   #14
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har Le Chameau - de anbefales!

Signerer dette.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:19   #15
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.030
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Hunter er mer stilrene ja, men jeg tror jeg liker Le Chameau aller best. Ønsker meg mørk blå

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:48   #16
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

De korte Ilsestøvlene er i hvert fall gode å gå i.
De høye er litt tunge i skogen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 07:20   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Bare et tips: Hunterstøvler til 799,- på Coop Obs neste uke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 09:50   #18
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bare et tips: Hunterstøvler til 799,- på Coop Obs neste uke.

Intresangt. OBS er et stykke fra oss, men kanskje kan jeg sende ut en representant.

Takk for tips!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 09:53   #19
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Ooh! Vil ha!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 09:59   #20
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.729
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du fornøyd med dine Hunterstøvler?

Ja, de som ikke hadde hatt fotball-legger.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no