Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rumpa mi!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-15, 09:14   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Rumpa mi!

Jeg sliter med å få tak i setemusklene på trening. Hip thrust utgår dessverre, den øvelsen sliter i et arr jeg har, det gjør at jeg ikke tør trene hip thrust på en stund.

Hvilke andre øvelser anbefaler du for rumpa?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:23   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rumpa mi!

Utfall! Vanlige, med vekter, gjerne bli stående noen sekunder. Bulgarske utfall (stå med den ene foten lent på sofaen/kasse, og "sett deg ned" til det forrste benet har bøyd kne, hold, og reis opp igjen). Knebøy med vekter (men litt vanskelig å få tak i setemusklene hvis man ikke gjør det riktig). Yoga -"krigersekvensen" (google hvis du ikke kjenner den..).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:25   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpa mi!

Knebøy med vekter og markløft hvor du strammer rumpa når du når toppen. Og benløfthvor du ligger på magen på kanten av noe og løfter bena strakt opp bakover. Skikkelig forståelig, ikke sant? Jeg skal finne noen bilder. Hun der Lene Alexandra hsr noen gode rumpeøvelser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:27   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rumpa mi!

Jeg trener mye utfall og markløft med PT. Bra, da fortsetter vi med det. Bulgarske utfall hater jeg, men jeg bør kanskje ta en runde i stua en gang i blant. Og benløftingen din trenger jeg bilder av, Tallulah!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:32   #5
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Rumpa mi!

Jeg kan stolt proklamere at bulgarkse utfall med vekter har trimmet min stump ganske bra! Også slenger jeg meg på gode base øvelser som markløft og knebøy. Kan også anbefale sumomarkløft. Da får du virkelig brukt innside lår og rumpe.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:32   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpa mi!

Kanskje Tally mener donkey kicks? Den er skikkelig kick ass (!). Hvis du trener sammen med noen kan du også bruke smithmaskin, og bruke benet til å dytte vektstangen opp.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (78,8 KB, 22 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:45   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.888
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rumpa mi!

Jeg synes Jillian Michaels har flere gode, gjerne dynamisk utfall med vekter, jeg synes de svir skikkelig.
Her, etter 12:30 min. Utfall foran og bak med vekt, det er mer krevende når balansen også utfordres.


(Kilde: youtube.com)


Det samme med sideutfall etterfulgt av gå på knærne øvelsen ca 23 min uti denne filmen.

(Kilde: youtube.com)


Og sideutfall fra step, en fot på kassen, den andre ut og ned i utfall, kan godt bruke 5 til 10 kg vekter og trekke foten opp, rotere og ut i nytt utfall. Jeg kjenner fortsatt mandagens øvelser. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:50   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpa mi!

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Kanskje Tally mener donkey kicks? Den er skikkelig kick ass (!). Hvis du trener sammen med noen kan du også bruke smithmaskin, og bruke benet til å dytte vektstangen opp.

Ja, blant annet den!

Lene Alexandra er opptatt av rumper, vettu. Hun har noen blogginnlegg som viser ulike øvelser:

Hvorfor uteblir resultatene


Her kan du vel gjøre alle, bortsett fra den første, og muligens den på ballen?


(Kilde: youtube.com)


Dette var øvelsen jeg tenkte på!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:52   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpa mi!

Hund som tisser svir skikkelig i rumpa etterhvert også. (Og ja, den setningen ser helt fryktelig ut. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 09:53   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rumpa mi!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hund som tisser svir skikkelig i rumpa etterhvert også. (Og ja, den setningen ser helt fryktelig ut. )


Guri, nå spytter jeg kaffe ut over tastaturet!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 10:08   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpa mi!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 10:09   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpa mi!

Ellers har jeg bare 3 ord til deg. Bootcamp, tirsdag 19:30.


__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no