Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store bruktkjøptråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-17, 13:54   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Den store bruktkjøptråden

... har vi ikke det?

Gjenbruk er jo i tiden, og jeg vil gjerne bli inspirert til å handle mer brukt. Tenkte derfor det hadde vært fint med en tråd der vi kan vise hvilke gode bruktkjøp vi har gjort, både her inne, på FINN, facebook, loppemarked, vintagebutikker og andre steder.

Jeg tenker egentlig både klær, interiør, sport, teknikk, bøker, alt mulig, så jeg vet ikke helt hvor tråden bør ligge. Foreløpig på Motehjørnet, men det er bare å flytte den.


SÅ: Hva har du kjøpt brukt i det siste?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 13:58   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg kikket rundt i stuen her om dagen og var ganske fornøyd med å konstatere at av alle møblene, (sofa, skatoll, spisebord, stuebord, sittebenk, lenestoler etc) er det bare to spisestuestoler og en tvhylle som er kjøpt nytt.

Finn.no er min lekeplass!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:04   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Forgive me father, for I have Finned! (Ofte sagt høyt inne i hodet mitt ) Er på utkikk etter nytt kjøleskap

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:04   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Tidligere i høst fikk 11-åringen to kjøpt her inne: En Bergans lett foret allværsjakke, og en Skogstad dunjakke. Hun elsker begge jakkene, og har brukt dem veldig mye. I tillegg har jeg nettopp kjøpt en Craft langrennsjakke til henne på FINN.no:



Nå leter jeg etter langrennski til den samme jenta, og veske til meg selv...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:06   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Var på hugget i fjor, kjøpte speilkommoder (kommoder med speil festet til dem), hagemøbler (solsenger, puter til møblement, sånne rottingstoler), hjørnebarskap, masse algot-innredning, (som ikke er satt opp ennå) og fitbit

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:14   #6
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg har kjøpt slalomstøvler og skisko i større størrelse til tre av ungene inne på facebook, nå etter jul. Egentlig ikke noe å vise fram med bilde. Helt ordinære sko. 😁 Nå leter jeg etter vinterjakke til meg selv. Jeg prøver å handle alt brukt. Sko til ungene, som brukes daglig, handler jeg nytt.

Jeg har også solgt to Reimadresser og finkjoler i diverse størrelser i år. I tillegg har jeg gitt overflødige klær til mottaket, og gitt puzzlespill, spill, plastdyr og kostymer til barnehagen.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:15   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg bruker Finn, rett som det er. Småbord, hyller, m.m. Veldig happy!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:21   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Her er sofaen vår, som jeg fikk av en fyr på Finn, og teakstuebordet som vi kjøpte på Fretex:



(Og det lille bordet i hjørnet bak sofaen, det fikk jeg også på Finn.)


Sist redigert av Maverick : 16-01-17 kl 14:27.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:23   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

To sånne lenestoler med ulltrekk og teakben fra femtitallet har jeg også fått på Finn:



... i tillegg til palisanderhyllen bak, jeg fikk to sånne. (De står på soverommet nå.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:24   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Denne fikk jeg også, en gammel og fin biedermeiersak. (Og svinetung, ikke minst.) Den står på rommet til jentungen nå!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:26   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

To sånne lenestoler med ulltrekk og teakben fra femtitallet har jeg også fått på Finn:



... i tillegg til palisanderhyllen bak, jeg fikk to sånne. (De står på soverommet nå.)

Den lenestolen er nydelig, Mave! Si fra dersom den blir fotrengt av et annet bruktfunn en gang!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:35   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Vi elsker Finn.no!
Renoverte en utleieleilighet for noen år tilbake. Kjøpte nesten alt på finn. Til og med gulv og do!

Her inne har det vært mange finn-funn innom.
Akkurat nå har jeg stuebord, speilkommode, vedovn og spisestustoler fra finn. Samt barnas senger.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:35   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Wow, Maverick! For noen flotte møbler!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:36   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Rustrød bukse, jeans og kul hettegenser fra din sønn, Lille My! Brukeren er så fornøyd selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:36   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Rustrød bukse, jeans og kul hettegenser fra din sønn, Lille My! Brukeren er så fornøyd selv.

Så gøy å høre!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:42   #16
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg venter på en alpindress til poden, også leter jeg etter alpinstøvler og langrennsdress til poden.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 14:54   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Denne stolen ble jeg tipset om på en sånn gjenbruksgruppe på Facebook, den var satt ut til kasting i byen, så da stakk jeg og hentet den.



Og så pianoet, da. Men det har jeg ikke kjøpt, bare arvet. Jeg bare synes det er så vakkert.



Gammelt eikebord med ileggsplater som er et utmerket spisebord! Det fikk jeg også på Finn.



Og dette superduperpraktiske skatollet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 15:02   #18
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Flotte møbler Maverik.

Jeg har kvittet meg med en del ting på Finn og i lokale Facebookgrupper, veldig greit å få ryddet unna ting, for det har jeg nok av.

Og jeg er kjempefornøyd med dette marmor/palisander-salongbordet jeg fant for en billig penge på Finn.no. Måtte kjøre noen timer for å få det, men det var det verdt!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Salongbordet.JPG (70,6 KB, 404 visninger)
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 15:49   #19
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Så mye flott.

Kjøpte 5 bøker til guttungen i helga. Er på utkikk etter nytt bord på stua, men det er fint lite rundt her altså.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 15:51   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

To av tre senger til ungene er også fra Finn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no