Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sommersko kjøper du i år?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-17, 08:53   #21
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg liker ingenting av skomoten i år. Så da finner jeg heller ingenting.
Det eneste som er i skobutikkene er enten joggesko eller klumpete sko med tjukk såle. Eller så er det skyhøye heler og det er igrunnen ganske ubrukelig som hverdagssko. Jeg trenger inspirasjon.

Liker du årets mote?
Hva går du med om dagen? Hva skal du evt kjøpe?

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et par stoffsko da. Disse var ikke så værst egentlig.

700,- for et par stoffsko, gitt. Jaja.

Jeg har disse i marine, gode sko og passer til alt

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:25   #22
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg sliter litt før sandalsesongen, litt for kaldt her enda. Jeansblå Converse og noen slike fra Bianco er fasit så langt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:26   #23
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Hva enn som er bredt nok.

Samme her. Dvs, jeg kjøper ingen i år, men tar en sesong til med de herlige Rieker-skoene fra i fjor, pluss at jeg kjøpte noen sandaler på Store Sko i høst. Har tro på ganske så god fot-sommer.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:30   #24
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg har kjøpt meg nye Toms. Jeg synes de er veldig gode, det tross en skade på ene foten som gjør at det er vanskelig med sko. Årets er mørkeblå med hvit såle.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:32   #25
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Har kjøpt et par Marenas i gull. Hadde sølv sist og synes de er veldig gode. Ellers et par hvite sneakers. Vurderer om jeg etterhvert skal kjøpe noen med kilehæl,men finner ingen like fine/ gode som de jeg har.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:38   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg har disse i marine, gode sko og passer til alt


Hvor kjøpes slike?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:42   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Sommarsko er noko eg tar med meg frå år til år og sjekke aldri moter. Det går i sandalar, ballerinas, pumps og variantar av "mokasinar".

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 09:44   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Tror jeg har det meste fra før, men kunne tenke meg et par stoffsko egentlig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 10:03   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Sånne likar eg, sjølv om eg føle meg litt knirk i dei.

https://www.skoringen.no/bco-77656.aspx

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 10:06   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg skal være flink pike og greie meg med det jeg har.

Selv om jeg ønsker meg disse bittelitt.


Men jeg har altså nike sneakers, vans stoffsko, treskosandaler fra Lille Vinkel og noen sorte sandaler fra Clarks, så jeg har så jeg greier meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 11:17   #31
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøpes slike?

På Trend Sko i fjor, men vet de har Superga i flere nettbutikker også 😊

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 11:19   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Synes dere er heldige som har sko, jeg. Jeg MÅ kjøpe til helgen og finner aldri noe jeg liker, men synes alle andre har så mye fint. Men nå må jeg finne noe. Tenker et par blå eller hvite stoffsko, et par finere joggesko (tips???) og noe i skinn til jobb bruk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 11:27   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg regner med at jeg kan bruke noe av det jeg har. Jeg har ikke sett på sommersko enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 11:35   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Takk for alle tips.
Jeg liker sko som har litt hel. Bak. Men så liker jeg ikke disse skoene som har så tjukk såle over det hele. Knirk. Men det er nok det som er skikkelig hot for tiden.

Tittet på Lille Vinkel på nett i går. Skjønner at jeg bør ta en tur til Lille Vinkel butikken. Noen som vet om det er like bra utvalg i den i Grensen som den som ligger på Majorstua?

Disse er supersøte. Men kunne egentlig ønske at jeg fant noe som ikke hadde så høy hel.

Skal se etter stoffsko.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 11:56   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg liker ingenting av skomoten i år. Så da finner jeg heller ingenting.
Det eneste som er i skobutikkene er enten joggesko eller klumpete sko med tjukk såle. Eller så er det skyhøye heler og det er igrunnen ganske ubrukelig som hverdagssko. Jeg trenger inspirasjon.

Liker du årets mote?
Hva går du med om dagen? Hva skal du evt kjøpe?

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et par stoffsko da. Disse var ikke så værst egentlig.

700,- for et par stoffsko, gitt. Jaja.

Har kjøpt flere par av de her i år, koster 199 på sportmsnn nå.
Ellers har jeg joggesko og ballerinasko

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 11:57   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er Toms gode å gå med?

Jeg synes ikke det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:23   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg trenger et par flate sandaler. Jeg hadde et par i vakkert, mykt mørkebrunt skinn, bare en helt flat såle og en bred tverrsak over vristen. Men jeg har brukt dem opp! Mannen min tok og ville kaste dem, til og med! (Men jeg vil bruke dem i hagen, i hvert fall). Så jeg ser etter noen sånne.

Og så syns jeg Niobes var kjempefine! Hvor er de fra??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:23   #38
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Har kjøpt flere par av de her i år, koster 199 på sportmsnn nå.
Ellers har jeg joggesko og ballerinasko

Tror ikke det er de samme. De har noen som ligner til 199.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:23   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg synes ikke det.

Jeg syns de er deilige!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:36   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Har kjøpt flere par av de her i år, koster 199 på sportmsnn nå.
Ellers har jeg joggesko og ballerinasko

De koster 699 på Sportmann ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no