Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ser vi deg ikke i?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 21:57   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva ser vi deg ikke i?

Jepp, det lurer jeg på! Og fortell gjerne hvorfor også.

Jeg kan begynne; meg ser dere definitivt ikke i:
* Korte shorts ala hotpants. Fordi, vel det ser bare ikke bra ut på meg.
* Miniskjørt. Ikke spesielt flatterende til meg det heller nei.
* Slippers. Ingen kommentar.
* Adidas-joggedress. Spesielt ikke kombinert med slippers.
* Smale bukser som er trange nederst. Det er bare pent dersom man er veldig slank, jeg ser ut som en omvendt kjegle.

Mm, ja det var det jeg kom på i farta.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:02   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kopierer lista di og modifiserer litt:

* Korte shorts ala hotpants. Fordi, vel det ser bare ikke bra ut på meg. Signerer ordrett
* Miniskjørt. Ikke spesielt flatterende til meg det heller nei. Gjentar
* Crocs. Ingen kommentar.
* Adidas-joggedress. Eller noen annen form for joggedress utenom trening. Inkluder såkalte "kosebukser".
* Smale bukser som er trange nederst. Det er bare pent dersom man er veldig slank, jeg ser ut som en omvendt kjegle. Jepp!
* Spisse boots (bruker størrelse 41 i sko, og trenger ikke 5 cm med snute foran der igjen.
* Camo-mønster

Dette er i allefall det viktigste, det er selvfølgelig mye mer jeg aldri vil ta på meg

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:03   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Månesko.
Leopardbukse.
Dykkerdrakt.
Tupé.
Lakk og lær.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:05   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser meg ikke i:

* miniskjørt.. Har IKKE beina til det gitt..

* bukser som er smale i leggen.. ikke så pent med fotball-legger..

* cityshorts

* skinnbukse

* ting (kjoler/topper) som må brukes UTEN bh..

* klær med div dyremønster

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:14   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

*grilldress
*camoklær (ikke barna mine heller)
*brune klær
*miniskjørt og hotpants (da tror jeg folk hadde blitt kvalm )
*støvletter med dingel dangel på (mote i fjor :eek!: )
*åletrange bukser fra topp til tå
*skinnklær
*pels
*hatt (tenker på min kjære mormor, hun elsket hatter)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:18   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

*brune klær

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:22   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.



Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:35   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jada, jeg er den eneste i verden som ikke liker brune klær

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:40   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

- pels
- sko med (veldig) høy hæl
- cowboyboots og andre sko med sylspiss tupp
- cityshorts
- joggesko med mindre jeg faktisk trener
- camoklær
- klær med dyremønster
- Ve-e-eldig formell stil
- Ve-e-ldig sukkersøt stil
- plagg som krever at man ikke har BH på under
- høyhalset genser
- dobbelspent jakke
- topper som viser magen
- bukser med veldig lavt liv
- joggebukser
- hettejakker og hettegensere
- BH uten spiler
- alpelue
- poncho
- grilldress

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:52   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bukser som går rett over symfysen (= rett over "dotten")
Korte gensere over navlen
G-streng bikini

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:57   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

G-streng bikini

Når jeg ser damer i g-strengbikini blir jeg nesten litt blyg på deres vegne.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:59   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Når jeg ser damer i g-strengbikini blir jeg nesten litt blyg på deres vegne.

Enig.
Hvis da mannen til bikinidama har tettsittende badebukse (="Godtepose"), blir jeg både blyg og en smule uvel...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:02   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

* Korte shorts ala hotpants. .
* Miniskjørt.
* Smale bukser som er trange nederst.
* sånne vester som er in nå
* bukser med lavt liv
* spisse sko. Har nok lange foter *ler*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:15   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Meg ses ikke i:

Dress, a'la bukse, bluse og jakke!
Røde, skotskrutede bukser ()
Pelskåpe (sentimental dyreelsker)
Stringbikini
Skinnvest eller frynseskinnjakke (been there, done that... )
Miss Sixty-bukser og bar mage
Leopardmønstrede/tiger/sebrastripede tights
Adidas joggedress
Fleecedress


__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 23-09-06 kl 23:22. Årsak: trøkkfæil
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:23   #15
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

G-streng bikini

Hva i all verden er galt med G-streng bikini? Her er meg på stranda i sommer, og jeg følte meg kjempefin :

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:27   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

ROSA, eller egentlig all pastell...
Bukser med smale ben nederst- ser ut som en hvetebolle da..
Bukser med lavt liv og bar mage
Stringbikini (Hadde vært litt av et syn... )
Dress - er ikke den formelle typen
boots (får for mye sånn "Stetson and gitarrrr" -feeling
joggebukser ,grilldress eller fleecedress
stillett (skrives det slik ?)
Høyhalsete plagg (får klaus)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:27   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Hva i all verden er galt med G-streng bikini? Her er meg på stranda i sommer, og jeg følte meg kjempefin :

Lekker Hadde de den i en størrelse større?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:29   #18
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Hva i all verden er galt med G-streng bikini? Her er meg på stranda i sommer, og jeg følte meg kjempefin :


Så det var deg jeg så...???? :Knegg:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:33   #19
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Lekker Hadde de den i en størrelse større?

Så størrelse flodhest holder ikke for deg altså?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.


Så det var deg jeg så...???? :Knegg:

Meget mulig!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:44   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

G-streng
Pels
Skinn

Ellers er jeg truende til å ikle meg det meste.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no