Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Den perfekte håndbagasjekoffert?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 01:46   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Den perfekte håndbagasjekoffert?

Mannen trenger en koffert som går som håndbagasje på fly. Han har alltid bærbar PC med seg og et ønske om at den kan ligge i et separat ytterrom på kofferten. Ellers trenger han plass til et par klesskift.

Noen som har en de er superfornøyd med? Jeg skal overraske ham med ny nemlig.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 02:00   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Jeg trenger også en slik, så hvis du vil overraske meg også så feel free.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 03:03   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Jeg har en Samsonite som ligner på denne. Min Mac eller jobb-PC fikk plass i ytterlommen på den. Ulempen er selvsagt at den ikke egentlig er foret for PC, men det gikk bra det året jeg reiste hver uke. I denne fikk jeg plass med en ukes pakking.

Samsonite


Ellers så kan jeg tenke meg at noe slikt er praktisk også. Da ligger PCen mer riktig vei og den er bredere mellom hjulene hvilket gir meg stødighet. Men mindre plass for klær.




Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Samsonite.


Sist redigert av Pelen : 15-10-10 kl 03:08.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:34   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Ja de der er veldig fine. Jeg lurer på om ikke det var den nederste han så en gang vi handlet.

Kirsebær, hvis jeg finner den vi har tullet vekk skal du få den. :-D

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:47   #5
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Jeg har også en Samsonite som ser ganske lik ut som den Pelen viser øverst. Laptopen har overlevd flere turer i den, og det er god plass i kofferten til klær og ymse.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 12:32   #6
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Jeg kjøpte en Samsonite til mannen for et par år siden, veldig fornøyd.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 12:35   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Den nederste i Pelen sitt innlegg er veldig bra.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 13:01   #8
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Mannen er bagasjepakkenerd og veldig kresen på både kofferter og andre pakketing, og han har den nederste Pelen viser frem. Han er veldig fornøyd.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:24   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Mannen min har en fra Mandarina Duck som han er veldig fornøyd med.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:27   #10
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Jeg ble egentlig litt skremt nå, jeg skulle akkurat til å lage en lik tråd. HI kunne vært skrevet av meg, alt.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:30   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Jeg har en Travelpro, og er veldig forøyd. Min har PC-lomme ytterst. Travelpro er veldig solid, rent og pent, ujålete design. Egentlig utviklet for piloter tror jeg.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:34   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den perfekte håndbagasjekoffert?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg ble egentlig litt skremt nå, jeg skulle akkurat til å lage en lik tråd. HI kunne vært skrevet av meg, alt.

Er det ikke praktisk? Hva heller du mot da? Den nederste Samsoniten?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no