Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Uvanlig middagskombinasjon

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-08, 17:16   #41
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

I min familie og mannens har man hatt tradisjon for fruktsuppe (får i pose) som forrett og pannekaker deretter som hovedrett. Har fått mange reaksjoner på at det er rart.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 17:17   #42
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

I min familie og mannens har man hatt tradisjon for fruktsuppe (får i pose) som forrett og pannekaker deretter som hovedrett. Har fått mange reaksjoner på at det er rart.

Her spises det ertesuppe til pannekaker, men har hørt om det før - fruktsuppe ja.

  Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 17:18   #43
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Her spises det ertesuppe til pannekaker, men har hørt om det før - fruktsuppe ja.

Det er veldig godt!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:20   #44
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Ei venninne av meg husker jeg hadde pannekaker, hvit saus, kokte poteter og stekt bacon til middag i barneårene.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:26   #45
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Mange ser rart på oss fordi vi spiser fiskepinner med ris og Lofoten fiskesaus. Det "må" visst være remulade og poteter til... Men en gang hadde jeg ikke annet enn det, og sånn har det blitt.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:29   #46
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm

Ja men poteter til pannekaker?

Ja? Det er jo knallgodt!!

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:46   #47
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Mange ser rart på oss fordi vi spiser fiskepinner med ris og Lofoten fiskesaus. Det "må" visst være remulade og poteter til... Men en gang hadde jeg ikke annet enn det, og sånn har det blitt.

Det gjorde vi sist også, av den enkle grunn at fiskepinner er elendig mat etter mitt hode. Barna mine synes det er genialt, men mor måtte finne på noe for å gjøre et fattig forsøk på litt mer smakelighet.

  Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:49   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ja men poteter til pannekaker?

Nei de potetene har ingenting der å gjøre.
I mitt hode har ikke suppe noe med pannekaker å gjøre heller. Hadde faktisk aldri hørt om det engang før for vel 1 års tid siden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 21:38   #49
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Svigerfamilien spiser pannekaker med sukker og sitron. (Saft fra sitron)
Det syntest jeg var litt sært, men godt er det.

Det har vi alltid hatt, aldri sett på det som rart. Har familie fra England, mulig det er en sammenheng der.
Vi spiser fiskepinner i sursøt saus

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:02   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.902
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Enten har vi poteter eller så har vi ris, jeg synes det blir overkill med begge deler.

Åja, jeg misforstod.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:57   #51
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Her var det jaggu mange rare middagskombinasjoner. Og så jeg som trodde pasta til fiskekaker var sært......

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 22:36   #52
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uvanlig middagskombinasjon

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ja men poteter til pannekaker?

Stefaren min spiser alltid det. Får han ikke poteter til, så er det ikke middag. Det var derfor vi andre i familien måtte smugspise spaghetti når han var på heimevernsøvelse. Noe slikt kunne vi ikke servere når han var hjemme. Det var jo ikke MAT.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no