Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 19:43   #61
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå skal vi se her ... Den jeg har, heter Nutridivine og lukter som et middels tysk antroposofparfymeri.

Og så jeg som satt klar her og skulle til å anbefale den på det varmeste. Det er faktisk den eneste kremen som funker på meg. Bruker jeg andre kremer over tid, blir huden så tørr at den blir uren. Og jeg synes den lukter helt greit. Jeg synes i alle fall ikke at lukten er sterk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 19:52   #62
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Og så jeg som satt klar her og skulle til å anbefale den på det varmeste. Det er faktisk den eneste kremen som funker på meg. Bruker jeg andre kremer over tid, blir huden så tørr at den blir uren. Og jeg synes den lukter helt greit. Jeg synes i alle fall ikke at lukten er sterk.

Kanskje ikke sterk, men så avgjort vond. Dessuten klør jeg av den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 19:56   #63
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Nutridivine-lukta får meg til å nyse, og jeg kjenner den hele dagen, så for meg er den sterk, i hvertfall. Jeg liker for tiden veldig godt Harmonie Calm et eller annet, men til tross for lukta, ikke på grunn av den. Jeg fikk også prøve på en forbausende god krem fra det norske (!) merket Skin Science, som visstnok er basert på ekstrakter fra laks (den lukter ingen verdens ting), men til nesten 1000 kroner for en vanlig tube står jeg over.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 09:32   #64
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Så rart. Jeg reagerer også på sterke lukter av kremer, men Nutridivinen synes jeg bare er mild og god. Men så er det jo klart at NutriDivine selvsagt må være kremen for meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 23:14   #65
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Nå ble jeg nysgjerrig - hvordan lukter en antroposofparfymeri ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:27   #66
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nå ble jeg nysgjerrig - hvordan lukter en antroposofparfymeri ?

Helsekostaktig, eterisk. Dr. Hauschka og sånne greier. :kvalm:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:35   #67
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg har akkurat kjøpt (på nett) ansiktskrem med solfaktor 25. Den gir masse fuktighet, og har konsistens som pisket krem, altså nydelig. Men lukta? Den lukter lavendel, og stinker lang vei, og jeg kjenner den fortsatt, flere timer etter at jeg smurte meg inn. Så jeg vet ikke helt om jeg klarer å bruke den.

Jeg skjønner godt hva du mener, Elinblu. Det er synd at så mange merker bedriver voldtekt på nesen ved å overparfymere ansiktskremene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 10:41   #68
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg bruker fuktighetsvannet fra Shiseido, fantastisk bra!



http://no.strawberrynet.com/m/skinca...spf-15-/40834/

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 11:03   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg sliter med det samme, og nå har jeg endt opp med et serum fra Clarins, som jeg har under fuktighetskremen. Rist flasken, sprut ut en liten dæsj i håndflaten som du dotter rundt i ansiktet og smører inn:


Deretter tar jeg denne vanlige ansiktskremen for sensitiv hud over:


Inninmellom bruker jeg denne fuktighetsmasken som nattkrem:


Ingen av dem stinker helsekost, men har en veldig nøytral duft. For en uke siden flasset jeg på nesa og kinnene var skikkelig tørre, nå er alt bare mykt og fint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 12:38   #70
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Muligens et sidespor, men læll: Ta store doser Omega-3. Jeg merket stor forskjell på huden etter noen uker.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 12:56   #71
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Vann er også et godt tips, drikk
mye vann.
Sørg også for å av og til la huden hvile, uten
makeup. Da tar den bedre opp fuktighet. En god skrubb i ny og ne er også et must for at produktene får best virkning.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:20   #72
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Ta tran.

Jeg bruker fuktighetsspray fra dermalogica under dagkremen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no