Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-14, 23:01   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Leter etter en jakke som jeg kan bruke som isolasjon under skalljakken min (norrøna falketind). Tenker i hovedsak dunjakke (tror jeg), og med hette (ganske garantert). Må ta liten plass, vere varm, ha bra lange armer, og gjerne gå litt nedpå hoftene og rumpa, om det fins noen slik jakke som gjør det. Hva er jeg ute etter? Open for alle forslag

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-14, 23:31   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Tja, om den må være vindtett så er vel en sånn tynn dunjakke det eneste alternativet?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-14, 00:01   #3
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Jeg bruker Norrøna Falketind PrimaLoft under skalljakker. Den har ikke hette, men ellers funker den utrolig bra og tar liten plass i sekken.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-14, 07:19   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Jeg har denne: http://www.getinspired.no/jakker/kar...ket-10187.html
Har ikke prøvd den under skalljakke da. Den har ikke hette.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-14, 11:41   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Jeg har kjøpt en tynn dunjakke fra Bergans som tilfredsstiller alle kravene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 12:16   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Trenger ikke vere vindtett siden jeg har skalljakke til å bruke over

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 22:21   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varm ytterjakke som også er mellomlagsjakke, eller omvendt ;)

Denne ønsker jeg meg, til tilsvarende bruk (og til å ha i sekken på fjellturer):

Norrøna Lyngen lightweight down750 Jacket (W).

"Vår letteste og mest komprimerbare dunjakke. Varmt og komfortabelt isolasjonsplagg som kan benyttes alene, eller over og under ytterjakken"

Ganske dyr da, kr 2999,- (har sett den i sort farge på tilbud fra kr 1999,- - 2499,-)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 3176121260.jpg (51,3 KB, 0 visninger)
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no