Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 21:20   #21
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Nå har jeg testet ut I.d sitt mineralfoundation. Fikk et prøvesett i bursdagen min. Og må si jeg har forelsket meg i den ja. Den dekker røde flekker finfint. Jeg fikk en med medium beige og medium. Likte best medium til meg så jeg har bestilt meg medium matte.

Jeg anbefaler sterkt concealer ogsaa, til aa dekke roede flekker, kviser ol. Jeg har Summer Bisque som jeg bruker med en concealer brush. Beste dekkingen jeg har vaert utfor.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:08   #22
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ja, det er dyrt her hjemme. Jeg hamstrer når jeg er over dammen, prisene der ligger under halv pris her. F.eks koster øyenskygge $6-8 og foundation koster $25. Det er jo direkte latterlig!!

Hvor kjøper du det da? Jeg skal til USA aug/sept

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:16   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg anbefaler sterkt concealer ogsaa, til aa dekke roede flekker, kviser ol. Jeg har Summer Bisque som jeg bruker med en concealer brush. Beste dekkingen jeg har vaert utfor.

Det er mulig jeg kommer tilbake til deg rett før påske....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:11   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Jeg har rett og slett gitt opp mineralsminke jeg. Jeg får ikke nesa mi til å se ok ut med mineralsminke. hva gjør jeg galt, egentlig.
jeg har prøvd base, jeg bruker veil og "alt" - Idag har jeg kapitulert og kjøpt ordinær fundation fra clinique igjen - i håp om at ikke nesa mi skal se ut som den har fått psoriasis. Kviser har jeg også fått - faktisk har jeg 3 bare på nesa nå. Greit at nesa mi er stor, men likevel da

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 11:55   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Nå har jeg brukt både Tikei og Everyday Minerals en stund, og har kommet frem til at jeg liker EM best. Men forskjellen er ikke så stor. Jeg liker uansett begge bedre enn Mary Kay, men det er nok mest pga fargen. ID husker jeg ikke lenger hvordan er, men den er definitvt ikke verdt prisen i forhold til Tikei og EM.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 12:05   #26
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Jeg har prøvd i.d. og Everyday, og jeg liker Everyday best! Og at prisen er såpass lav som den er gjør heller ingenting...

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 12:07   #27
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer om mineralsminke - kan vi lage en ny tråd?

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Hvor kjøper du det da? Jeg skal til USA aug/sept

Det selges flere plasser, men de har jo rene ID-butikker over der. Ellers selges det jo kosmetikk nesten over alt og ID er ganske lett tilgjengelig. Jeg kan gi deg en bedre pekepinn med butikk-/ kjedenavn når jeg kommer hjem igjen, reiser om få uker!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no