Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som vi gi meg en make-over?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 11:19   #21
cecix
Blekksprut
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 336
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Så søt du er! Flotte krøller og lekker figur :misunnelig:

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:28   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Søt jente er du, og lekker i kjole!

Det eneste jeg ville gjort noe med var å få en litt sprekere frisyre. Du trenger igrunnen ikke mer enn å klippe opp håret foran og gjøre noe med luggen, så kan du fint bruke spenner og hestehale o.l.

Du er så mørk i fargene at du trenger ikke mye sminke. Heldig du!!
Napp av øyenbryn, litt lipgloss og mascara og kanskje litt solpudder i kinnene, så er du skikkelig fresh!

Lekker kjole hadde du og!
Du kan ihvertfall ha litt tettsittende og feminine klær med den figuren

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:48   #23
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Jeg vil bare si at jeg syns du er flott i utgangspunktet.
Hiver meg på resten, og sier at hvis du skal forandre noe, så ville jeg klippet håret litt i lengden, og fått en frisyre.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:52   #24
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Oj så søt du er! Den kjolen er i alle fall helt riktig til deg. Kanskje en litt mer typete frisyre hadde gjort seg?


Hva mener du med typete?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:00   #25
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?



Sånn ville jeg gjerne ha klippet deg! Eller en annen type bob! Men hvis du ikke er helt klar for å klippe mye, men allikevel ønsker forandring, ville jeg klippet håret ditt opp i "etasjer", for å få fram fall/krøller/bevegelse, og skrådd det masse rundt ansiktet ditt for å også få det ordentli' fram.
Lengden ville jeg klippet av så det "så vidt" faller ned på skuldrene. Ikke no lenger. Da ser du nakken når du bøyer hodet framover. Det er fint!
Luggen din ville jeg enten ha hatt tung eller skrådd den litt så du kan legge den mer til siden. Det med lugg er jo litt dumt nå mot sommeren. Vil jo gjerne sole seg litt i panna også, og en spenne er ikke alltid fint på en rett lugg.
Da styler du det enten bare med skum/curl-up produkter, eller så kan du både føne det utover eller innover. (eller begge deler, inn fra øret og ned, og ut resten).

Jeg ville også farget det. (så klart!) Hva med foliestriper? Annenhver i gyllent og rødt! Røde striper innimellom mørkt og lyst er KNALLFINT!

Skjønte du noe? hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:08   #26
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Ok mine råd:

  • Hår: Jeg ser noen anbefaler røde og gyldne striper. Det har ejg selv og det gir masse liv til håret. JEg tror du bør satse på å klippe opp håret en del, behold luggen. Du har fall/krøller, bruk de! Litt stæsj håret om morgenen og rufse det til.
  • Sminke: Gjør det enkelt. Litt rouge, hvit kajal på ?????(hva heter det????), lys skyge som base, litt brun, lilla e.l. i gloallinjen, mascara og vips du er klr. Gjerne litt gloss på leppene.
  • Klær: Med den kropppen??Hva du vil

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:41   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Du har jo et HAV av muligheter med den kroppen!

Den kjolen du hadde på var jo søt

Håret kunne nok vært litt mer fresht ja Hør med frisøren! Gi de frie tøyler, og jeg er sikker på du blir fin!!

Ellers signerer jeg resten som sier at du ikke trenger mye sminke, du har kjempefine grunnfarger fra før.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:44   #28
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Enig med de andre att du er kjempeflott i utgangspunktet. Håret kan freshes opp Du som har så fine farger trenger jo nesten ikke sminke deg engang...:misunnelig:

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 16:46   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Wow. Du ser jo bra ut!!

Tror en tur til en litt trendy og flink frisør hadde gjort seg. Kan anbefale deg en konkret her i Oslo hvis du vil. Han er kjempeflink.

Ellers så syntes i allefall jeg et par velsittende jeans alltid er på sin plass.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 17:11   #30
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Har bestilt meg frisør time. Skal dit 5 Mai, så da får vi se hva det blir til Kan vel kle meg i det meste, men har ingen rompe så jeg føler det ser ut som jeg har driti på meg, for passer de i livet blir de for store ellers og omvendt. Også er det ikke alt som sitter like fint over puppene. Har tenkt på å bleke tennene, er det noen som har gjort det?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:22   #31
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Har bestilt meg frisør time. Skal dit 5 Mai, så da får vi se hva det blir til Kan vel kle meg i det meste, men har ingen rompe så jeg føler det ser ut som jeg har driti på meg, for passer de i livet blir de for store ellers og omvendt. Også er det ikke alt som sitter like fint over puppene. Har tenkt på å bleke tennene, er det noen som har gjort det?

Du trenger da ikke bleke tennene?! Er det ikke slik at tennene er mer mottagelig for fargestoffer rett etter at de er farget slik at man må avstå fra tomat, kaffe, te, cola etc en stund? Syns de sa det på et eller annet makover program jeg så. Noen her som vet kanskje?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 11:41   #32
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

*abonnerer*

Dette burde jeg også ha gjort ... :feig:

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:35   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

*abonnerer*

Dette burde jeg også ha gjort ... :feig:

Det samme tenkte jeg. Tror nok at damene her inne hadde kastet seg over mitt aldri-fargede-aldri-permanenterte-kommunegrå-og-nå-amme-røytende hår. Av typen "fint, nordisk".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 15:49   #34
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Da har jeg lagt bilder først i tråden, men skjønner ikke å få lagt bilde inn så det blir bare link, har prøvd å prøvd

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 16:11   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Jeg gir deg stående applaus!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 16:12   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.009
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det samme tenkte jeg. Tror nok at damene her inne hadde kastet seg over mitt aldri-fargede-aldri-permanenterte-kommunegrå-og-nå-amme-røytende hår. Av typen "fint, nordisk".

Elinblu - kom igjen!! DU og...
Jeg derimot har et hår som MÅ være langt for å ligge så jeg ligger i hardtrening og sparer.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 16:18   #37
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Det ble utrolig stilig da! Gleder meg å se det 17. mai. Klem

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 16:24   #38
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Det ble skikkelig lekkert!

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 17:55   #39
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Nå ble du skikkelig flott!

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 18:06   #40
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Du ble kjempestilig! Gratulerer med ny sveis.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no